Hallo, mede-afvallers!

Hier kun je jezelf voorstellen aan de andere forum bezoekers.
LET OP: Volg je met Het 17 Dagendieet? Stel jezelf dan hier voor
DitIsAnouk
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 166 cm
Welk dieet volg jij?: Modifast Intensive
Startdatum: 6 september 2016
Startgewicht: 101,8kg
huidiggewicht: 101,8kg
Streefgewicht: 75kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Hallo, mede-afvallers!

Bericht door DitIsAnouk » 05 sep 2016, 12:23

Mijn naam is Anouk. Morgen ga ik beginnen aan het Modifast Intensive-dieet, en hopelijk werkt dit goed. Ik ben nooit echt slank geweest, maar nu ben ik gewoon te zwaar.

Recentelijk is de weegschaal boven de magische 100kg-lijn gekomen en daar schrok ik heel erg van. Momenteel weeg ik 101,8kg. Mijn streefgewicht is voor nu 75kg. Ik heb een hele lange weg te gaan, dat weet ik. Na veel verschillende afslank-plannen ben ik terecht gekomen bij het Modifast Intensive-plan. Het zal een mooi begin zijn van mijn weg naar een gezonder leven en een fijner lichaam.

Ik wil niet meer de grootste persoon zijn in de ruimte, of me schamen met het omkleden op mijn werk. Sinds afgelopen woensdag heb ik een nieuwe stok achter de deur, mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd, en dus wil ik werken voor een mooier lichaam, zodat ik me goed voel in een (trouw)jurk. Ik wil mezelf niet meer proberen te verstoppen in grote, zwarte shirts, of altijd maar die warme spijkerbroeken dragen.

Ik zit vol goede moed, en als morgen mijn shakes binnen zijn, begin ik aan een nieuw deel in mijn leven!

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Re: Hallo, mede-afvallers!

Bericht door Sanne » 06 sep 2016, 14:24

Heel veel succes met Modifast! Op het blog gedeelte van deze site staan nog meer ervaringen. Misschien heb je hier steun aan.

Sanne

Picasso

Re: Hallo, mede-afvallers!

Bericht door Picasso » 18 jul 2017, 17:28

Hallo allemaal.
Ook ik ben vandaag begonnen met modifast. Ik weeg 100,1. Mijn streven is 15kilo eraf. Dat ben ik gegroeid toen ik gestopt ben met roken. Dus hopen dat het lukt. Succes allemaal

Plaats reactie

Terug naar “Wie ben jij?”