succesvol afvallen

Wil je een oproep plaatsen voor bijvoorbeeld kandidaten voor een tijdschrift of TV programma? Zoek je deelnemers voor een Enquête? Gebruik dan deze categorie.
Plaats reactie
aart

succesvol afvallen

Bericht door aart » 27 okt 2014, 10:23

ik ben op zoek naar ervaren succesvolle deelnemers, die succesvol een afslankproces hebben doorstaan. ik ben verhuisd en heb mb jaren geleden gedaan maar niet kunnen doorzetten, na paar dagen acuut gestopt. ook geen contact meer met begeleidster. Nu heb ik na mijn inziens ook meer aan de deelnemers die het zelf ervaren hebben en niet voor commerciële doeleinden geld vragen.

1***

Als je eenmaal op streefgewicht bent, hoeveel gram mag erbij (of juist eraf) qua groenten en qua vlees?

want ik kan me vaag herinneren, dat ik op de 120gr en 130 gr vlees vis was. Dit is afhankelijk van wat er nog meer gegeten wordt (aardappel, rijst ..) ja ik ben wel van de aardappel en vooral rijst is wel een dagelijks iets. stel dat ik rijst of aarappel eet, hoeveel gram mag dat dan zijn in fase 3 en 4 en hoeveel vlees (wat in strenge fase 130gr was) of vis (idem 120gr) mag er dan bij?

2***

Horen rijst aardappel e.d. ook bij t sjoemelen, als je in de minder strenge fase zit, of mag dit dan gewoon weer? In fase 3 en 4 worden rijst, pasta, aardappelen weer gegeten, individueel is de hoeveelheid en hoe vaak. <--ik ben na jaren op eindelijk op 65 en wil nu naar 60kilo ben 1.60 ong. stel dat ik daar ben, hoe kan ik dit voor mezelf berekenen (hoeveel rijst of aardappel of pasta bij de eiwitten en hoeveel eiwitten)?

of heb ik hiervoor meer info voor nodig.

ik had in de strenge fase:
ochtend: 75gr kip/vlees + 95 gr groente
middag/avond: 85gr bonen 120gr vis 130gr kip + ong. 125gr groente (dit had ik nog in mijn schrift staan.)

3***

Is maggie of kippenboullion en soja toegestaan in alle fases? is groenteboullion toegestaan?

Hoe zit het met melk en kaas (v koemelk). deze mocht ik niet in de strenge fase, hoe bereken ik dit? Is er een berekeningstabel?

Plaats reactie

Terug naar “Oproepen en Enquêtes”