Aanmelden Obese 2018

Wil je een oproep plaatsen voor bijvoorbeeld kandidaten voor een tijdschrift of TV programma? Zoek je deelnemers voor een Enquête? Gebruik dan deze categorie.
ankievanson

Re: Aanmelden Obese 2015

Bericht door ankievanson » 10 sep 2015, 16:35

Ik ben al een jaar bezig me ziekenhuis. Maar wil maar niet lukken. Jullie zijn me laatste kans. Aub ik wil van die kilos af help me.

aniek

Bericht door aniek » 13 sep 2015, 19:58

Hallo . ik ben aniek een meid van 21 jaar oud ,ik ben 1:72 en weeg 145 kg . ik ben moeder van een zoontjevan 1,5 jaar . ik ben altijd al stevig geweest. Hier ben ik ook altijd veel mee gepest op school en op straat dit heeft mij kwa zelfbeeld helemaal kapot gemaakt . ik wil dit gevoel van je zelf houden graag een x voelen . maar hoe ik nu ben is niet stevig meer dit is dik mega dik . ik ben in 4 jaar tijd meer dan 40 kilo aan gekomen . mijn vader is 4 jaar geleden overleden dit was op mijn 18 e verjaardag . mijn vader was mijn alles . hier heb ik het heel moelijk mee gehad en daardoor veel aangekomen . ik heb al heel veel dieeten gevolgd maar het lukt me gewoon niet alleen . dus ik vraag echt jullie hulp . ik wil een goeie moeder zijn voor mijn mannetje . en ook onze relatie is dit een grote isjouw van mijn vriend en mij .ik hoop dat jullie mij willen helpen . want ik wil ook is een xtje van mij zelf gaan houden . liefs aniek

[email protected] ;)

aniek

Bericht door aniek » 13 sep 2015, 20:03

Hallo . ik ben aniek een meid van 21 jaar oud ,ik ben 1:72 en weeg 145 kg . ik ben moeder van een zoontjevan 1,5 jaar . ik ben altijd al stevig geweest. Hier ben ik ook altijd veel mee gepest op school en op straat dit heeft mij kwa zelfbeeld helemaal kapot gemaakt . ik wil dit gevoel van je zelf houden graag een x voelen . maar hoe ik nu ben is niet stevig meer dit is dik mega dik . ik ben in 4 jaar tijd meer dan 40 kilo aan gekomen . mijn vader is 4 jaar geleden overleden dit was op mijn 18 e verjaardag . mijn vader was mijn alles . hier heb ik het heel moelijk mee gehad en daardoor veel aangekomen . ik heb al heel veel dieeten gevolgd maar het lukt me gewoon niet alleen . dus ik vraag echt jullie hulp . ik wil een goeie moeder zijn voor mijn mannetje . en ook onze relatie is dit een grote isjouw van mijn vriend en mij .ik hoop dat jullie mij willen helpen . want ik wil ook is een xtje van mij zelf gaan houden . liefs aniek

[email protected] ;)

Kaatje1980

Bericht door Kaatje1980 » 29 sep 2015, 18:45

Ik wil mijn vriendin Annelies opgeven ze is 1.75 en weegt 140 kilo. Haar lichaam doet pijn haar knieën rug alles. Ze heeft een zoontje van 3 jaar. Het is echt een schat van een meid met een hart van goud. Ze heeft geen motivatie het is niet dat ze hele dagen door eet en snoept maar vooral de avonden en de stress in haar hoofd laten haar savonds veel stiekun eten. Het zou super zijn als jullie haar kunnen helpen. Ik wens jullie wel veel succes want ze is geen makkelijke groetjes kaatje

Mel75

Bericht door Mel75 » 02 okt 2015, 14:31

Goedemiddag,

Mijn naam is Melanie ben 40 jaar en weeg 82 kilo. Mijn lengte is 1.63 heb geen obesitas maar wel duidelijk overgewicht.
Waarom ik een email stuur is het volgende: vier jaar geleden ben ik in het ziekenhuis komen te liggen met een dikke darm ontsteking en daar is tijdens de echo geconstateerd dat ik cystenieren heb en tevens in mijn lever. (kamp al sinds mijn jeugd met overgewicht)
Nu kan ik heel moeilijk afvalstoffen afvoeren en niet afvallen. Sporten doe ik regelmatig (softbal en bij een personal trainer) maar afvallen lukt me niet.
Inmiddels word ik er moedeloos en heel verdrietig van. Betreft eten ben ik iedere dag heel bewust wat ik wel en niet kan eten gezien ik niet tegen gluten kan en melkproducten en dan ook nog eens last heb van histamine, vind het lastig om zo even per email allemaal duidelijk te verwoorden.
Maar het is allemaal erg complex en vroeg me af of jullie hier niet eens aandacht aan zouden kunnen besteden gezien ik vast niet de enige ben die met zo'n lastig eetpatroon zit en niet meer weet wat wel en niet goed is.
ben wel bij een Viedietiste maar daar wordd ik ook niet wijzer van.
Wie weet kunnen jullie hier aandacht aan besteden en wellicht mij helpen.

met vriendelijk groet,
Melanie

Mevrouw kraan

Bericht door Mevrouw kraan » 07 okt 2015, 23:23

Goede avond ik en een goeie vriendin zouden het super vinden om met dit veel belovende programma mee te mogen doen en eindelijk de echte ik waar je al je hele leven op hoopt op wacht om niet meer elke keer je zelf tegen te komen x 1.84 m 95 kilo vriendin 1.75 m 105

Kraan

Bericht door Kraan » 07 okt 2015, 23:27

Mevrouw kraan schreef:Goede avond ik en een goeie vriendin zouden het super vinden om met dit veel belovende programma mee te mogen doen en eindelijk de echte ik waar je al je hele leven op hoopt op wacht om niet meer elke keer je zelf tegen te komen groetjes 2 lieve onzekere meisjes We hopen dat u kunt helpen xx allebei 19 jaar 1.84 m 95 kilo vriendin 1.75 m 105 k

Koen & Remy

Bericht door Koen & Remy » 10 okt 2015, 13:07

Beste meneer/mevrouw,

Graag willen wij onze (atletiek)trainer opgeven voor Obese. Het gaat om Willem Schwarz, hij is zijn hele leven zelf marinier geweest en trainer bij de mariniers. Sinds een aantal jaar is hij met pensioen. Behalve de trainingen die hij geeft heeft hij nauwelijks lichaamsbeweging. Doordat hij zijn oude (ongezonde) voedingspatroon aanhoudt zien we hem de laatste jaren aanzienlijk in gewicht toenemen.

Willem is momenteel 58 jaar, rond de 1.75 - 1.80 en weegt ongeveer 175 kilo.
Wij maken ons zorgen om zijn levensstijl en zijn bang dat hij op deze manier niet oud zal worden.

Hopelijk kun u Willem en ons helpen omdat wij nog lang van 'onze' trainer willen kunnen genieten.
Is dit de juiste weg om dat te doen?

Met vriendelijke groeten,

Remy en Koen

wesley

Bericht door wesley » 19 okt 2015, 11:31

geachte mevrouw/meneer

graag wil ik mijn vriendin opgeven bij jullie programma omdat ze het verdient naar al die jaren gezwoegt te hebben met haar overgewicht en tot heden toe niet lukt door omstandig heden.
Ze heeft door haar overgewicht en zwanger schap suiker ziekte diabetes type 2 erbij gekregen.
dus mijn vraag is kunnen jullie haar op de goed weg helpen.
Ze heeft al van alles geprobeerd, sporten ,eet-patroon aan gepast, maagverkleining aanvraag dat was weer een teleurstelling omdat ze zo graag wilt geholpen worden en daarom geef ik haar op dat ze in haar toekomst gezonder kan leven

mijn vriendin stephanie weegt 129,4 kilo lengte 1,59 en 28 jaar oud

vriendelijke groet wesley van ingen

Gast

Bericht door Gast » 19 okt 2015, 11:33

wesley schreef:geachte mevrouw/meneer

graag wil ik mijn vriendin opgeven bij jullie programma omdat ze het verdient naar al die jaren gezwoegt te hebben met haar overgewicht en tot heden toe niet lukt door omstandig heden.
Ze heeft door haar overgewicht en zwanger schap suiker ziekte diabetes type 2 erbij gekregen.
dus mijn vraag is kunnen jullie haar op de goed weg helpen.
Ze heeft al van alles geprobeerd, sporten ,eet-patroon aan gepast, maagverkleining aanvraag dat was weer een teleurstelling omdat ze zo graag wilt geholpen worden en daarom geef ik haar op dat ze in haar toekomst gezonder kan leven

mijn vriendin stephanie weegt 129,4 kilo lengte 1,59 en 28 jaar oud

vriendelijke groet wesley van ingen

Ezgi

Bericht door Ezgi » 11 nov 2015, 21:36

Hallo, ik ben een jonge dame van 19 jaar oud. Ik ben 1.55m lang en weeg 110 kilo. Ik wil heel graag afvallen alleen ik ben radeloos. Ik zit niet meer lekker in mij vel zoals andere jonge dames. Ook als ik naar de sportschool ga val ik niet af. Het is zo ver gekomen dat ik dag in dag uit er om huil. ALSJEBLIEFT help mij!

Groetjes,

Ez

Ezgi

Bericht door Ezgi » 11 nov 2015, 21:37

Hallo, ik ben een jonge dame van 19 jaar oud. Ik ben 1.55m lang en weeg 110 kilo. Ik wil heel graag afvallen alleen ik ben radeloos. Ik zit niet meer lekker in mij vel zoals andere jonge dames. Ook als ik naar de sportschool ga val ik niet af. Het is zo ver gekomen dat ik dag in dag uit er om huil. ALSJEBLIEFT help mij!

Groetjes,

Ez

boowie123

Bericht door boowie123 » 30 nov 2015, 13:49

hallo its me
ik ben bo en ik heb obesitas ik ben 14 jaar en ik weeg al over de 100 kilo dat is heel slecht. ik hou van eten ! elke keer op school drink ik cola light en eet ik 2 broodjes van de kantine. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. en ik wil graag 50 kilo wegen HELP!!!!!!!!!!!!!!! ik heb ook nog een kind van 2

Jo en jo

Bericht door Jo en jo » 25 dec 2015, 14:00

goedemiddag, hierbij willen wij onze vriendin op geven omdat ze alleen maar macdonalds eet en andere ongezonde snacks. Ze is 19 jaar en weegt 125 kilo, wij vinden dat er nodig dingen moeten veranderen want het is niet goed voor haar lichaam en ze beweegt ook totaal niet en aangezien zij geen inisatief wilt nemen en dat wel echt nodig is en onzeker is willen wij haar een setje in de rug geven

Linda beijer

Bericht door Linda beijer » 03 feb 2016, 12:32

Linda is een hele lieve meid, maar ze is er kapot van dat ze zo erg zwaar is. Om te verkomen dat ze nog ongelukkiger word, wil ik haar opgeven, voordat het te laat Is.

Mvg,

Donna Van Pesch

Plaats reactie

Terug naar “Oproepen en Enquêtes”