Aanmelden Obese 2018

Wil je een oproep plaatsen voor bijvoorbeeld kandidaten voor een tijdschrift of TV programma? Zoek je deelnemers voor een Enquête? Gebruik dan deze categorie.
Plaats reactie
helpthirzaafvallen

Re: Aanmelden Obese 2015

Bericht door helpthirzaafvallen » 13 apr 2015, 11:54

hallo,
bij deze wil ik een meisje uit mijn klas opgeven want ze word heel erg gepest en ze zegt dat ze graag wil afvallen maar ipv dat ze actie onderneemt koopt ze chocolade en andere vette dingen
ze is 15jaar en weegt meer dan 110kilo

ik vind t heel zielig en gun haar een leven met minder vet en dat ze mider gepest word

groetjes henriette

kelseysnellen

Bericht door kelseysnellen » 16 apr 2015, 07:47

Ik wil graag mijn lerares opgeven voor obese zo wil het wel zelf heel graag maar ze heeft er hulp bij nodig

daimyhillen

Bericht door daimyhillen » 19 apr 2015, 21:31

goedenavond ik ben Daimy Hillen uit Helmond ik ben 14 en ben 70 kilo en wil graag afvallen en ik houd van doorzetten kan dit mogelijk zijn ? gr. Daimy Hillen

brent v/d kamp

Bericht door brent v/d kamp » 20 apr 2015, 11:33

Ik wil mij graag opgeven voor obese, ik ben brent van der kamp woon in fleringen. Ik voel me erg dik en mollig, ze zingen elke keer liedjes zoals: ik ben dik ik ben bol ik kan niet rennen dus ik rol. ik zou er graag aan mee doen, ik weeg inmiddels 287 kilogram. ik pas niet meer in stoelen en mijn bed is al 5 keer doorgezakt. ik verstevig het met balken eronder en ik ga ook nooit op visite want de banken en stoelen zakken in

brent v/d kamp

Bericht door brent v/d kamp » 20 apr 2015, 11:40

Ik wil mij graag opgeven voor obese, ik ben brent van der kamp woon in fleringen. Ik voel me erg dik en mollig, ze zingen elke keer liedjes zoals: ik ben dik ik ben bol ik kan niet rennen dus ik rol. ik zou er graag aan mee doen, ik weeg inmiddels 287 kilogram. ik pas niet meer in stoelen en mijn bed is al 5 keer doorgezakt. ik verstevig het met balken eronder en ik ga ook nooit op visite want de banken en stoelen zakken in

nkv

Bericht door nkv » 01 mei 2015, 21:45

Hallo,
Ik ben een mama van 20 jaar me kleine man is bijna 2 waarom ik graag mee wil doen is voor me zoontje ik merk zelf dat ik minder met hem kan spelen omdat mn gewicht erg in de weg zit ik werk ook maar wil dan nog energie hebben voor me kleine man ik zelf ook word helemaal niet vrolijk als ik mezelf s'ochtend in de spiegel zie iedere ochtend begin ik met verdriet als ik in de spiegel kijk ik ben de afgelopen jaar veel aangekomen ben mn moeder verloren mijn kleintje gekregen en nog heel veel meer .
Ik wil mezelf graag weer goed en fit voelen
Ik ben zelf 20 jaar 163 en weeg nu 83 kilo en het blijft toe nemen ook al let ik op wat ik eet en probeer ik te bewegen doe ik toch iets mis.
Help mij alstublieft . Zo dat ik weer trots op mij zelf kan zijn en

jessica

Bericht door jessica » 03 mei 2015, 21:12

Goedeavond
Ik ben jessica 23 jaar oud en heb overgewicht
Ik wil in aanmerking komen voor obese omdat ik
Een dochertje van 6 maanden heb en ik bang ben dat
Ik straks minder kan doen met me dochter ivm mijn
Overgewicht ik vind het jammer dat ik geen leuke kleding kan dragen en voel me vaak onzeker over me
Uiterlijk mvg jessica schendelaar

jack van der tas

Bericht door jack van der tas » 05 mei 2015, 14:41

ik ben jack en ik heb zware overgewicht ik weeg namelijk 70 kilo en ben 12 jaar pas en mijn klasgenoten pesten mijn daar erg mee :) !smil14

meliss

Bericht door meliss » 09 mei 2015, 20:34

HALLO IK ZOU GRAAG MIJN SCHOONZUS WILLEN OPGEVEN HIERVOOR ZE KAMPT AL EEN LANGE TIJD MET OVERGEWICHT EN NA HAAR ZWANGERSCHAP IS HET ALLEEN MAAR ERGER GEWORDEN HET ZOU FIJN ZIJN ALS ZE DAAR MEE GEHOLPEN ZOU KUNNEN WORDEN ZODAT ZE OOK GEWOON VEEL LEUKE DINGEN KAN DOEN MET HAAR ZOONTJE

arnold1974

Bericht door arnold1974 » 10 mei 2015, 20:19

Ik heb hulp nodig bij morbide obesitas HELP

NiekkieXX

Bericht door NiekkieXX » 10 mei 2015, 20:34

Hallo
ik ben Danique en ik ben 15 jaar.
Ik ben 164 en ik weeg 106 kilo.

Ik ben veel te zwaar maar zelf afvallen lukt mij niet..
Ik heb astma en krijg als ik ziek ben dus al snel een prednison kuur waar ik dus al sneller dik van word , maar ondanks dat kan ik ook gewoon niet van het lekkere eten afblijven.

ik zou heel graag zangeres willen zijn maar door mijn gewicht en onzekerheid kan dit niet.

Ik zou graag hulp krijgen van Obese zodat ik mijn leven weer gezond kan en een toekomst als zangeres kan opbouwen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groetjes,
Danique

[email protected]

Bericht door [email protected] » 10 mei 2015, 21:24

hallo
ik ben Martin weeg 110 kilo ben 160 en ben 15 jaar

ik zou heel graag automonteur willen worden of voetballer
k zou graag hulp krijgen van Obese zodat ik mijn leven weer gezond kan en een toekomst als zangeres kan opbouwen.

groetjes martin

[email protected]

Bericht door [email protected] » 10 mei 2015, 21:26

[quote="[email protected]"]hallo
ik ben Martin weeg 110 kilo ben 160 en ben 15 jaar

ik zou heel graag automonteur willen worden of voetballer
k zou graag hulp krijgen van Obese zodat ik mijn leven weer gezond kan en een toekomst kan opbouwen.

groetjes martin

angeline1982

Bericht door angeline1982 » 10 mei 2015, 21:32

hoi hoi

ik ben angeline en ben 33 jaar oud.
ik ben 172 lang en ik weeg nu 110 kilo en het wordt steeds maar meer en meer.
ik heb al een heleboel geprobeerd om de kilo`s kwijt te raken maar het luk me maar niet.
de rede is ook omdat ik 4 kinderen heb en die wonen niet meer bij mij en daar heb ik veel verdriet om en ik heb ook heel veel schulden en dat is ook met heel veel tegen slagen en van dat heb ik ook eet buien en veel verdriet.
ik heb gewoon een hekel aan mijn lichaam van hoe het er uit ziet en daar wordt ik heel onzeker van en als ik buiten ben of in de winkel schaam ik me eigen gewoon van hoe ik er uit ziet.
je ziet het niet aan me dat ik daar mee zit maar van binnen wordt ik heel vaak gek van mezelf dan haat ik me zelf.
ik hoop dat ik voldoende heb gezegd voor de aanvraag.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

groetjes angeline monster

[email protected]

Bericht door [email protected] » 10 mei 2015, 21:32

Hallo

Ik ben 22 jaar mijn lengte is 1,65 en weeg 113 kilo,
Hierbij voel ik mij natuurlijk totaal niet prettig
Al veel poging en gedaan om afvallen maar helaas geen succes,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en contact opnemen,

Met vriendelijke groet,

Plaats reactie