Aanmelden Obese 2018

Wil je een oproep plaatsen voor bijvoorbeeld kandidaten voor een tijdschrift of TV programma? Zoek je deelnemers voor een Enquête? Gebruik dan deze categorie.
Plaats reactie
Sophia

Aanmelden Obese 2018

Bericht door Sophia » 09 jun 2014, 10:13

Obese is terug!

In het nieuwe seizoen van Obese gaan wij 8 mensen volgen die de strijd met hun overgewicht aangaan.

In die loodzware strijd worden ze bijgestaan door een team van deskundigen.

Lijd jij aan morbide obesitas en wil jij de regie over je lichaam én je leven weer in eigen handen krijgen?

Geef je dan nu op door op de onderstaande link te klikken! Misschien kunnen wij je helpen.

aanmelden is niet meer mogelijk

In het TV-programma Obese worden zes personen met morbide obesitas een jaar lang gevolgd. In hun strijd tegen de kilo’s met als doel hun leven weer op gang te krijgen, worden ze bijgestaan door een team van deskundigen. In 300 dagen proberen zij de helft van hun gewicht te verliezen. Wendy van Dijk presenteert Obese en in elke aflevering staat er één deelnemer centraal.

Wil je kans maken om mee te doen? Laat dan een reactie achter.

Charina

Re: Aanmelden Obese 2015

Bericht door Charina » 11 jun 2014, 17:52

Goedenmiddag,
Bij deze wil ik graag het vriendje van mijn zusje opgeven voor obese. Hij kampt al jaren met gewichtsproblemen en er lijkt geen einde aan te komen. Hij is 22 jaar oud ongeveer 1.68 lang en weegt ( Naar mijn idee) al tegen de 140 kilo aan, over zijn gewicht praten we nooit omdat hij zich hier voor schaamt. Verder durft hij bijna niet in zomer kleding laat staan naar een zwembad gaan, verder merken wij echt dat hij veel te zwaar is als hij moet bukken dit kan hij niet zonder zich op zijn knieën te laten vallen. Ik hoop dat jullie hem willen helpen want dit kan zo niet doorgaan een jongeman hoort gezond te zijn en zich ”sportief” te kunnen bewegen en niet al na een kwartier fietsen kapot te zijn…

Emma1993

Bericht door Emma1993 » 14 jun 2014, 18:47

Hallo,

Mijn broer is 32 en is ong. 178.
Hij weegt tegen de 180 kilo aan.

Hij komt uit een gezin van 5 broers en een zusje (ik).
Als gezin hebben we heel veel meegemaakt. Mijn broer vond het moeilijk om hiermee om te gaan. Dit uitte zich in veel te veel eten waardoor hij nu heel veel overgewicht heeft. Vaak heeft hij geprobeerd om af te vallen, maar helaas verloor hij iedere keer de strijd.
Zijn vrienden zijn allemaal (net) getrouwd en beginnen aan gezinsuitbreiding. Hierdoor hebben zij minder tijd voor hem waardoor hij wat vereenzaamd en steeds weer geconfronteerd word met zijn leven en dan gaat hij weer eten. Een vriendin heeft hij niet en dat zou hij wel graag willen.
Op het moment heeft hij geen vaste baan, dit geeft onzekerheid.

Als zusje en broers maken wij ons heel veel zorgen. We zijn erg bang dat hij gezondheidsproblemen ontwikkeld of nog erger.

Ik hoop dat jullie hem en ons kunnen en willen helpen.

Groetjes

Emma1993

Bericht door Emma1993 » 14 jun 2014, 18:51

Emma1993 schreef:Hallo,

Mijn broer is 32 en is ong. 178.
Hij weegt tegen de 180 kilo aan.

Hij komt uit een gezin van 5 broers en een zusje (ik).
Als gezin hebben we heel veel meegemaakt. Mijn broer vond het moeilijk om hiermee om te gaan. Dit uitte zich in veel te veel eten waardoor hij nu heel veel overgewicht heeft. Vaak heeft hij geprobeerd om af te vallen, maar helaas verloor hij iedere keer de strijd.
Zijn vrienden zijn allemaal (net) getrouwd en beginnen aan gezinsuitbreiding. Hierdoor hebben zij minder tijd voor hem waardoor hij wat vereenzaamd en steeds weer geconfronteerd word met zijn leven en dan gaat hij weer eten. Een vriendin heeft hij niet en dat zou hij wel graag willen.
Op het moment heeft hij geen vaste baan, dit geeft onzekerheid.

Als zusje en broers maken wij ons heel veel zorgen. We zijn erg bang dat hij gezondheidsproblemen ontwikkeld of nog erger.

Ik hoop dat jullie hem en ons kunnen en willen helpen.

[email protected]

Groetjes

bregtjevkammen

Bericht door bregtjevkammen » 15 jun 2014, 23:07

Hallo

Vroeger was mijn tante een hele mooie slanke vrouw.
Heel wat jaren geleden ging het mis ,mijn tante lijd dan ook aan een psychische stoorenis wat veel invloed op haar leven heeft.
Alles wat ze denkt en opvangt neemt ze aan .ze heeft een tijd aan de drank gezeten en daardoor ook meer gaan eten,waar tot van kort stop is gezet.ze heeft kort geleden een maagoperatie gehad ,wat veel succes had moeten opleveren maar tog tot haar bordeline niet wil .het inzettingsvermogen is er nog steets niet ze denkt ook alleen maar ik kan het niet ,het gaat me niet lukken .
Door haar bordeline blijft ze graag in huis en heeft een vast patroon in haar leven samen met mijn oom wat al jaren zo is ,en ook niet kan en mag veranderen.mijn oom lijd dan ook aan een stoorenis waardoor hij ook niet vaak weg wil en zo is als mn tante.
Ze houden zich aan elkaar vast .wij mijn moeder( die ook een maagoperatie heeft gehad en het is gelukt 55 kilo af tevallen) ik als nichtje en de rest proberen haar konstand de moed te geven en te zeggen.kom opje kan het! .
Ik maak me veel zorgen om mijn tante,want het gaat veel slechter met haar .ik heb een close band met mijn tante ,en zou haar graag gelukkig willen zien met haar lichaam.ik wil mijn tante nog heel wat jaren met me mee hebben .zonder haar kan ik niet,niet alleen ik maar iedereen want ze is een schat ! .ik hoop dat ik het verhaal wat duidelijk heb gemaakt.normaal ben ik niet zo goed in woorden want ook ik lijd aan bordeline.maar ik kom wel voor.mn tante op ,geef haar.de.kans om het leven anders in te zien , en haar te laten zeggen ik kan dit wel! .

Friends4ever

Bericht door Friends4ever » 20 jun 2014, 12:40

Help iemand,

Een van mijn allerliefste vriendinnen lijdt aan morbide obesitas. Al sinds haar tienerjaren is dit een probleem waar zij mee kampt. Dit jaar heeft zij de leeftijd van 30 jaar mogen behalen, maar wij als vriendinnengroep zijn bang dat als dit probleem niet spoedig zal worden aangepakt, wij onze lieve vriendin geen volgende 30 jaar meer bij ons zullen hebben. Na jaren lang van proberen met talloze pogingen tot gewichtsverlies komt nu aan de orde dat dit probleem veel groter is dan alleen de kilo's die zij met zich meedraagt. Het mentale stuk, gezondheidsproblemen en met name het uitzicht op de toekomst ziet er gewoon heel slecht uit op deze manier. Wij als vriendinnen groep proberen te helpen waar we kunnen, maar dit probleem heeft intensieve therapie nodig wat wij haar niet kunnen bieden. Het enige wat wij kunnen bieden is een hele hoop liefde en steun, maar de deskundigheid hebben wij niet in huis. Wij weten dat haar droom is om gezond, gelukkig en "vrij" door het leven te kunnen gaan zoals dat hoort als je 30 jaar bent. Aan motivatie schort het niet, maar de unieke behandeling die jullie bieden om mensen hun leven letterlijk terug te geven, dat is de oplossing! Help onze lieve vriendin alsjeblieft, want ze is een geweldige vrouw die WIL veranderen alleen niet weet "hoe?" en we willen haar gewoonweg niet kwijt!

Vriendelijke groet,

Michelle Leonie Charlotte Stephanie Celine Alexa Karin Stefanie W Stefanie K Corliz Isabel Manon

Friends4ever

Bericht door Friends4ever » 20 jun 2014, 12:45

Help iemand,

Een van mijn allerliefste vriendinnen lijdt aan morbide obesitas. Al sinds haar tienerjaren is dit een probleem waar zij mee kampt. Dit jaar heeft zij de leeftijd van 30 jaar mogen behalen, maar wij als vriendinnengroep zijn bang dat als dit probleem niet spoedig zal worden aangepakt, wij onze lieve vriendin geen volgende 30 jaar meer bij ons zullen hebben. Na jaren lang van proberen met talloze pogingen tot gewichtsverlies komt nu aan de orde dat dit probleem veel groter is dan alleen de kilo's die zij met zich meedraagt. Het mentale stuk, gezondheidsproblemen en met name het uitzicht op de toekomst ziet er gewoon heel slecht uit op deze manier. Wij als vriendinnen groep proberen te helpen waar we kunnen, maar dit probleem heeft intensieve therapie nodig wat wij haar niet kunnen bieden. Het enige wat wij kunnen bieden is een hele hoop liefde en steun, maar de deskundigheid hebben wij niet in huis. Wij weten dat haar droom zou zijn om gezond en "vrij" door het leven te kunnen gaan. Aan motivatie schort het niet, maar de unieke behandeling die jullie bieden om mensen hun leven letterlijk terug te geven, dat is de oplossing! Help onze lieve vriendin alsjeblieft, want ze is een geweldige vrouw die WIL veranderen alleen niet weet "hoe?" en we willen haar gewoonweg niet kwijt!

Vriendelijke groet,

Michelle Leonie Charlotte Stephanie Celine Alexa Karin Stefanie W Stefanie K Corliz Isabel Manon

vrienden

Bericht door vrienden » 22 jun 2014, 23:01

Hallo,
Sinds 2 jaar heb ik een goede vriendin met enorm overgewicht. Ik weet dat ze wil afvallen maar het lukt haar niet. Ik ben zelf heel sportief maar weet niet hoe ik iemand met ongeveer gewicht van 140 kilo en 1.69 groot moet helpen. 0639278116. Ze schaamt zich enorm en het wordt alleen maar erger. Laatst had ze een rot weekje en is ze 9 kilo aangekomen. Ik ben echt bang dat dot uit de hand loopt. Als jullie nog mensen zoeken dan zal ik haar ook zeker hierin steunen!

Een goede vriendin!

S. Versteeg

Bericht door S. Versteeg » 25 jun 2014, 22:37

Hallo,

Het gaat al een paar jaar heel slecht thuis. Er zijn heel veel spanningen, practisch alleen maar spanningen, er is heel veel stress, maar er is vooral veel ruzie. Dit is al zeker 7 jaar gaande. Het leeuwendeel komt door mijn vader. Hij is heel erg depressief en vreselijk overspannen. Hij weegt ook eens echt te veel. Hij heeft hij heel erg veel verdriet van zijn huidige situatie.

Hij heeft al lange tijden psychologische hulp gehad, echter de financiele situatie van mijn ouders had geen ruimte meer om hier mee verder te gaan. Met deze financiele situatie refereen ik naar het feit dat mijn vader geen baan meer heeft. Hij heeft 7 jaar geleden zijn baan verloren.

Wij dachten dat hij een stuk rustiger zou kunnen worden als hij probeerde te sporten om af te vallen. Nu proberen wij als familie met hem te sporten, maar hij wil hier niks mee te maken hebben.

We hebben echt al meerdere mogelijkheden geprobeerd om mijn vader uit zijn doen te halen. Niks heeft gewerkt tot nu toe.. Wij zijn einde raad.

Ik zou graag mijn vader willen opgeven voor het programa. Mijn ouders weten beide niet dat ik dit doe, omdat ze deze problemen zelden naar buiten (buiten de kleinschalige vriendenkring) laten komen.

Ik hoop dat er een mogelijkheid is dat mijn vader in aanmerking komt voor hulp op deze manier.

bij voorbaad dank.

S. Versteeg
(jongste zoon)

Edward2

Bericht door Edward2 » 29 jun 2014, 01:04

Mijn naam is Edward, ben veertig, en ben heeeeel dik. Zo dik dat ik er last van heb. Er moet wat gebeuren, want ik vrees dat ik zo niet oud zal worden. En dat wil ik wel. Ik ben nu ruim 160 kilo !smil47 . Ik wil afvallen, HELP. Eet onregelmatig, beweeg te weinig. Slaap bijna nooit, alleen maar werk, werk en werk. Geen rust of ontspanning..... Werken tot vier uur is heel gewoon, s nachts dan. Mag ik meedoen? Please......

Tat

Bericht door Tat » 29 jun 2014, 23:25

Hallo, ik wil mij graag opgeven voor obese 2015. Ik ben moeder van 4 kinderen en weeg 86 kg en ben 158 lang. Ik wil graag afvallen omdat ik al jaren loop met obesitas.

Paultje

Bericht door Paultje » 30 jun 2014, 13:15

Geachte medewerkers van obese,

Bij deze wil ik zo ontzettend graag mijn zus opgeven voor het programma obese.
Mijn zus heeft een zeer ernstig overgewicht, heeft van alles geprobeerd in haar leven om af te vallen ,maar het heeft geen baat gehad, sporten,diëten, enz enz .

Omdat overgewicht in de familie zit, en ik en de rest van mijn familie zich ernstig zorgen maakt over haar gezondheid, waag ik de stap om haar op te geven voor obese.

Hopelijk wordt ze uitgekozen en kan zij goede begeleiding krijgen om daardoor af te vallen en in goede gezondheid verder te leven.

Vriendelijke groeten Paula Servaas

monalisa

Bericht door monalisa » 01 jul 2014, 14:37

ik zou heel graag mijn zus op willen geven ze weegt ongeveer 140 kilo en ze kan helemaal niks meer.
daar heeft ze geen puf meer voor, en geen conditie mijn moeder is ongeneeslijk ziek ze heeft niet lang meer te leven.
en ik ben bang dat mijn zus de volgende is en dat heb ik ook tegen haar gezegd maar ze neem niks van mij aan.
heb haar gevraagd om met mij samen te gaan sporten dat wil ze niet en ik wil mijn zus ook niet kwijt.
ik hoop dat jullie haar willen helpen en ze liep ook bij een dieetiste maar niks help dit is mijn laatste kans

mvg s. van wageningen

harmanna

Bericht door harmanna » 06 jul 2014, 17:35

hallo ik wil mee doen om dat afvallen niet wil ik diabetisch type 2 maar elk jaar bij de diatiste komen en kom alleen maar aan en nu werd mij gezegd dat het vet omzet in spiermassa
ik ben 108 kilo en ben 168 lang ik hoop dat u me kan helpen ik fiets vrij veel maar tot heden gaan de kilos er niet af
ik weet niet meer wat ik verkeert doe
gr monique

jordy van der gaag

Bericht door jordy van der gaag » 06 jul 2014, 22:52

Hoi wendy,

Ik ben een vrouw van net 40 en weeg 157 kilo.
ik heb een behoorlijk zwaar verleden gehad en heb mijn moeder verloren toen ik 24 was.
Eten is voor mij mijn enige maatje, buiten mijn partner om die echt probeert mij te helpen.
Ik ben een emotie eter, als ik me rot voel of als ik me verveel ga ik eten. het zijn op zich geen grote hoeveelheden per keer maar wel vele keren op een dag.
Ik heb samen met mijn man 3 golden retriever,s die ik helaas mede door mijn gewicht niet meer zelf elke dag uit kan laten. dit doet mijn man. ik verlang er zo naar om weer te leven. Door het kijken naar obese besef ik dat ik mezelf heel erg aan het pijnige ben met mijn gewicht maar ook mijn leven op het spel zet. 24 sept 2014 gaan wij trouwen en wil toch nog wel heel wat jaren bij hem kunnen blijven. ik wil niet dat hij op korte termijn weduwnaar wordt.
ik besef mij pijnlijk dat ik het niet ret en dat ik hulp nodig heb.
3 jaar geleden was ik agfevallen tot 110 kilo en voelde me zo goed toen. maar toen kwam er weer veel tegenslagen en kwam ik weer snel veel aan,.

Alsjeblieft help mij!!!??

Groetjes jordy van der gaag.

Plaats reactie

Terug naar “Oproepen en Enquêtes”