Wilt u graag afvallen met blijvend resultaat?

Wil je een oproep plaatsen voor bijvoorbeeld kandidaten voor een tijdschrift of TV programma? Zoek je deelnemers voor een Enquête? Gebruik dan deze categorie.
Gesloten
janneke_hva
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:... cm
Startdatum:1 januari 2012
Startgewicht:... kg
huidiggewicht:... kg
Streefgewicht:... kg
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :
Wilt u graag afvallen met blijvend resultaat?

Bericht door janneke_hva » 14 aug 2011, 22:34

Beste forummers,

Ik ben diëtist in opleiding aan de Hogeschool van Amsterdam. Voor mijn afstudeeropdracht ben ik op zoek naar mensen van 18 jaar en ouder met overgewicht die graag willen afvallen onder intensieve begeleiding met blijvend resultaat. De begeleiding zal eind september/begin oktober starten en duurt 8 weken. Naast een voedingsadvies op maat, krijgt u ook een werkboek met oefeningen op het gebied van gedrag.

Aan het begin en einde van de begeleiding zal er een professionele meting van uw lichaamssamenstelling plaatsvinden. Dit zal plaatsvinden bij mij op school in Amsterdam Osdorp. De overige afspraken die om de week gaan plaatsvinden, kunnen in Amsterdam Osdorp of in Bussum ('t Gooi) gehouden worden, net wat u uitkomt. Er is een mogelijkheid om in de avonduren af te spreken.

In verband met de kosten van apparatuur en materialen vragen wij de deelnemers een kleine vergoeding. Voor de rest is deze begeleiding gratis. Wij zijn wel op zoek naar mensen die goed gemotiveerd zijn.

Hebt u interesse en wilt u meer informatie? Stuur mij dan een privé berichtje op het forum met uw mailadres, dan neem ik contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Janneke, diëtist i.o.

janneke_hva
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:... cm
Startdatum:1 januari 2012
Startgewicht:... kg
huidiggewicht:... kg
Streefgewicht:... kg
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Re: Wilt u graag afvallen met blijvend resultaat?

Bericht door janneke_hva » 15 sep 2011, 22:38

Ik heb voldoende deelnemers, dus dit topic mag dicht. Bedankt!

Gesloten

Terug naar “Oproepen en Enquêtes”