Fexaramine Afslankpil Testpersonen Gezocht

Wil je een oproep plaatsen voor bijvoorbeeld kandidaten voor een tijdschrift of TV programma? Zoek je deelnemers voor een Enquête? Gebruik dan deze categorie.
Plaats reactie
Fexaramine Test
Fexaramine Afslankpil Testpersonen Gezocht

Bericht door Fexaramine Test » 01 apr 2015, 10:44

Wetenschappers van de health and medicine University of Michigan hebben namelijk een wonderpil ontwikkeld die je het gevoel geeft dat je gegeten hebt, terwijl je nog geen calorie hebt binnengekregen.

Om een goed beeld te krijgen zijn 10 landen geselecteerd waar de pil getest wordt. ; Per land zijn we op zoek naar 500 vrijwilligers zodat we in totaal met 50.000 testpersonen kunnen starten'. Aldus Ronald Mathews van U-M Health System Michigan.

https://www.youtube.com/watch?v=QNYkD7lgkXU

Volgens de wetenschappers val je door het slikken van de pil gemiddeld 5 kilo per week af zonder hongergevoel. De pil beïnvloed de functie van de gal. ‘’Gal is een stofje dat je lichaam een seintje geeft wanneer je iets hebt gegeten. De onderzoekers ontdekten de werking van de revolutionaire pil door het middel te testen op muizen. De tests lieten zien dat de muizen met obesitas gewicht en lichaamsvet verloren, daarnaast werd hun cholesterolgehalte lager. De pil is nu alleen nog maar uitgetest op muizen, maar de wetenschappers willen de wonderpil nu ook testen op mensen.

Volgens de wetenschappers val je door het slikken van de pil af, omdat deze de functie van gal overneemt. ‘’Gal is een stofje dat je lichaam een seintje geeft wanneer je iets hebt gegeten. Wij realiseerden ons dat we een pil konden ontwikkelen die dat signaal ook afgeeft, zonder dat de pil calorieën bevat. Je lichaam verbrandt dan vet en omdat er bij het slikken van de pil geen nieuwe calorieën binnenkomen, begin je af te vallen’’, aldus Ronald Evans van het Salk Institute.

De onderzoekers ontdekten de werking van de revolutionaire pil door het middel te testen op muizen. De tests lieten zien dat de obesitasmuizen gewicht en lichaamsvet verloren, daarnaast werd hun cholesterolgehalte lager.

De pil is nu alleen nog maar uitgetest op muizen, maar over een jaar of twee hopen wetenschappers de wonderpil te testen op mensen. Het is nog maar afwachten of die bij mensen dan net zo goed werkt als bij muizen. En als het middel blijkt te werken voor mensen, is het de vraag of de maaltijdvervangende pil op de markt gebracht zal worden. Erg gezond is het natuurlijk niet.

Trying

Re: Fexaramine Afslankpil Testpersonen Gezocht

Bericht door Trying » 04 aug 2015, 23:16

Ik vraag me af waar je jezelf hier voor kunt melden?

lieve Ceelen

Bericht door lieve Ceelen » 10 aug 2015, 14:41

Wil graag test persoon zijn voor Fexaramine

orangemadness747

Bericht door orangemadness747 » 12 aug 2015, 13:21

wil graag testpersoon zijn!

issie

Bericht door issie » 13 aug 2015, 09:42

mijn nicht en ik willen ons aanmelden
graag reactie

veke

Bericht door veke » 19 aug 2015, 19:47

Ik wil wel testen! !smil35

alishalderliesten

Bericht door alishalderliesten » 09 jun 2016, 14:33

Kun je je hier nog voor aanmelden?

Powergirl1973

Bericht door Powergirl1973 » 23 dec 2016, 09:04

Oest da eens waar zijn. Ik wil ook graag wat kilootjes kwijt. Al meerdere keren pillen geprobeerd, zonder resultaat echter. Dus al ettelijke eurootjes kwijt hier aan. Ik stel mij dus hiervoor ook graag kandidaat. Indien er nog nodig zijn natuurlijk.

Kaaty

Bericht door Kaaty » 21 apr 2017, 15:35

Ik wil best wel testen

Yvonne1979

Bericht door Yvonne1979 » 27 sep 2018, 13:11

Ik wil de pil graag testen ik moet 50 kilo afvallen 🤣😂🤣

Fexaramine

Bericht door Fexaramine » 28 sep 2018, 09:24

Yvonne1979 schreef:
27 sep 2018, 13:11
Ik wil de pil graag testen ik moet 50 kilo afvallen 🤣😂🤣
Laat je gegevens achter voor meer informatie dan kun je starten met testen.

Annemarie1987

Bericht door Annemarie1987 » 17 apr 2019, 21:38

Meerdere dieeten gevolgd ook 1x gelukt 25 kilo minder maar na 2 kinderen en stoppen met roken er weer aan, dus ook ik zou het graag proberen.

Plaats reactie

Terug naar “Oproepen en Enquêtes”