14e dag Dukan Dieet

De laatste fase van het Dukan Dieet is de Stabilisatiefase. Heb je deze fase bereikt? dan kun je hier ervaringen uitwisselen.
Plaats reactie
Puis
14e dag Dukan Dieet

Bericht door Puis » 23 nov 2010, 08:00

Hallo lijners,
Vandaag doe ik 2 weken Dukan dieet. Ik heb het boek nog steeds niet uit. Bij de gezondheidswinkel heb ik een liter paraffineolie besteld voor 4,95 euro. Het is dus toch wel verkrijgbaar blijkbaar. Ik ben 3 kilo afgevallen en moet er nóg 3. Het is dus te overzien. Gisteren had ik een lekke band en heb wel een uur gewandeld. Wél de lift genomen trouwens. Als je in de laatste fase bent mag je de lift niet meer nemen, elke donderdag eiwitdag en 3 eetlepels haverzemelen per dag en dat verder zolang je leeft! Om op gewicht te blijven.
Groetjes, Puis

LkuH
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:1.64 cm
Welk dieet volg jij?:Dr. Dukan
Startdatum:12 november 2010
Streefgewicht:57.9 kg

Re: 14e dag Dukan Dieet

Bericht door LkuH » 23 nov 2010, 11:00

Goed zo!
Ik ben nu aan dag 12! Gisteren verjaardag van de schoonvader: klein glaasje champagne gedronken (zo nippen je kent dat wel, want ben gek van champagne en cava).
Als voorgerecht wel wat dim sum gegeten, maar die zijn gestoomd in water, dus vetstoffen kwamen hier niet bij te pas, dus ik vond dat het wel eens mocht op een speciale gelegenheid :8: De soep had ze speciaal voor mij back to basic gemaakt: groenten in water (kheb zelfs een tweede keer genomen van de soep!), als hoofdgerecht had schoonmama voor mij apart gekookt: een lekker gegrild rosbiefje (steakje) met gestoomde wortelen en champignons --> LEKKER!
En als dessert heb ik dan maar een thee gedronken met 1 klontje suiker want ze had geen zoetstof en ik was mijn doosje thuis vergeten! MAAR heb wel bijna 2 liter water gedurende de hele avond gedronken. :10: Ben best wel trots op mijn eigen :8:

Vanmorgen op de weegschaal woog ik een paar 100gr meer, maar dat deert niet, gewicht verschilt van dag tot dag, als ik morgen op de weeg ga staan zullen die er wel af zijn en wat extra gewicht ook!

Ik voel me super!!!!

Succes xx

Agnesmeis

Bericht door Agnesmeis » 24 nov 2010, 11:42

Hoi Puis,

Erg boeiend om je Dukan verhaal hier te lezen! Wel een moeilijke tijd tijdens de laatste maanden van het jaar. Ik wil ook met dukan beginnen maar dan pas in januari (zwak he)

Ik heb veel respect voor je en blijf je verhalen vol bewondering lezen!!!

Agnes

Puis

Bericht door Puis » 24 nov 2010, 15:40

Hoi Agnesmeis,
Ja, het verbaast mij ook wel dat ik het al 2 weken volhoud. Eerder al Sonja Bakker en Dr Frank geprobeerd zelfs de citroensapkuur had ik 3 dagen gedaan maar ik kwam steeds weer aan. Hopeloos. Door het stoppen met roken was ik een snoepert geworden. Ik heb nu deeg voor de sinaasappelcake in de oven. (Receptenboek blz 128) Ik hoop dattie lukt!
Toch heb ik door al die eiwitten geen honger tussendoor, ik voel me ook niet slap of duizelig. Valt reuze mee!!!
Groetjes, Puis

LkuH
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:1.64 cm
Welk dieet volg jij?:Dr. Dukan
Startdatum:12 november 2010
Streefgewicht:57.9 kg

Bericht door LkuH » 25 nov 2010, 09:19

Hey

Vandaag mijn 14de dag, maar gisteren mij te hard laten gaan toen we zijn gaan uiteten. Kheb een zwak voor pasta's en toen mijn collega op de menukaart een soepje van rode vruchten zag staan als dessert, was ik verkocht!
Vandaag en morgen weer volop alleen eiwitten!
Bij jou lukt het goed hé! Super!!!

Je kan nu trouwens ook al starten en met de feestdagen een keertje zondigen, maar je dan niet super laten gaan! :8:

Succes

xx

PoesieWoesie

Bericht door PoesieWoesie » 21 jan 2011, 12:47

Puis schreef:Hoi Agnesmeis,
Ik heb nu deeg voor de sinaasappelcake in de oven. (Receptenboek blz 128) Ik hoop dattie lukt!
Toch heb ik door al die eiwitten geen honger tussendoor, ik voel me ook niet slap of duizelig. Valt reuze mee!!!
Groetjes, Puis
En? EN? was die lekker?? :9:

PoesieWoesie

Plaats reactie

Terug naar “Dukan Volharding Fase 4”