Wanneer naar fase 3????

De stabilisatiefase begint wanneer je jouw streefgewicht met behulp van de cruisefase hebt bereikt. Zit je in de stabilisatiefase? dan kun je hier ervaringen uitwisselen.
Plaats reactie
Boself

Wanneer naar fase 3????

Bericht door Boself » 06 mei 2011, 16:32

Wanneer precies naar fase 3?
Ga je nu naar fase 3 als je het streefgewicht bereikt hebt of even eerder.

Deze vraag naar aanleiding van het volgende.

Mijn man is na 6 weken fase 3 (hij eet al meer dan is toegestaan, 4 sneetje brood per dag en iedere dag aardappelen of rijst ) in totaal tot nu nog 5 kg afgevallen.Hij zit nu dus 5 kg onder zijn streefgewicht. Dit was niet de bedoeling.

Ook heb ik van een aantal vriendeinnen gehoord, dat ze ook in fase 3 nog steeds afvallen. De ene wat meer dan de andere , maar toch.

Mijn streefgewicht is 62 kg en ik zit nu op 65 kg. Is het dan niet beter dat ik begin te stabiliseren bij 63 1/2?
Ik wil namelijk niet onder de 62 kg komen.Wie weet hoe het nu precies zit?

Duiveltje
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 170 cm
Welk dieet volg jij?: Dukan
Startdatum: 13 februari 2011
Startgewicht: 77,5 kg
huidiggewicht: 55,5 kg
Streefgewicht: 62 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Re: Wanneer naar fase 3????

Bericht door Duiveltje » 25 mei 2011, 14:02

Boself schreef:Wanneer precies naar fase 3?
Ga je nu naar fase 3 als je het streefgewicht bereikt hebt of even eerder.

Deze vraag naar aanleiding van het volgende.

Mijn man is na 6 weken fase 3 (hij eet al meer dan is toegestaan, 4 sneetje brood per dag en iedere dag aardappelen of rijst ) in totaal tot nu nog 5 kg afgevallen.Hij zit nu dus 5 kg onder zijn streefgewicht. Dit was niet de bedoeling.

Ook heb ik van een aantal vriendeinnen gehoord, dat ze ook in fase 3 nog steeds afvallen. De ene wat meer dan de andere , maar toch.

Mijn streefgewicht is 62 kg en ik zit nu op 65 kg. Is het dan niet beter dat ik begin te stabiliseren bij 63 1/2?
Ik wil namelijk niet onder de 62 kg komen.Wie weet hoe het nu precies zit?
Hallo Boself,

ik zit in fase 3 en val ook nog steeds af. Niet zo snel maar toch nog 500gram per 2 weken.
Ik heb op het 1 of andere dukan forum gelezen , dat heel veel mensen in fase 3 toch nog 2-3 kg afvallen.

succes verder

Plaats reactie

Terug naar “Dukan Stabilisatie Fase 3”