6e dag Dr.Dukan dieet

Tijdens de Cruisefase zul je stap voor stap kilo’s blijven verliezen. Zit je in de cruisefase? dan kun je hier ervaringen uitwisselen.
Plaats reactie
Puis

6e dag Dr.Dukan dieet

Bericht door Puis » 14 nov 2010, 11:37

Hallo beste afvallers,
Ja, ja, de 6de dag alweer van mijn Dr. Dukan dieet. 1 kilo afgevallen. Gisteren met de cruise fase dat ik weer groente mocht eten ben ik bijna een pond weer aangekomen, maar vandaag is weer alleen dierlijke eiwitten dus nu zal ik wel weer afvallen. Mijn laxeerpogingen hebben gelukkig wel resultaat. Bijzonder is dat ik geen snoepaanvallen heb. Sinds ik gestopt ben met roken ( 25mei 2010) had ik steeds van die hunkeringen naar chocola en ijs die ik niet kon weerstaan. Nu gaat het al 6 dagen goed! Ik voel me overal ook weer gelukkig mee en dat had ik eerder vóór dat ik dit dieet begon niet.
Groetjes, Puis

Imke

Re: 6e dag Dr.Dukan dieet

Bericht door Imke » 20 dec 2010, 19:37

Ik merk ook dat ik precies bijkom als ik groenten eet, dus nu weeg ik me alleen na een eiwit-dag, bij mij maandag en donderdag.

ik vraag me trouwens af of je "snoepproducten" van een ander eiwitprogramma zoals bv prodimed mag eten zonder "problemen"...

vorige zomer was ik met prodimed (en een hoop centen) 12 kg afgevallen , maar ik heb niet gestabiliseerd en ben ze op 7 maanden allemaal terug bijgekomen, daarom ben ik nu aan Dukan!

greetz
Imke

kde74
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 173 cm
Welk dieet volg jij?: Dukan en gezond eten
Startdatum: 31/07/2011
Startgewicht: 97,7
huidiggewicht: 93,5
Streefgewicht: 85
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 97,7
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door kde74 » 04 aug 2011, 09:06

U zegt dat u bijkomt als u groenten eet? Hoe maakt u die groenten klaar?
Al geprobeerd om de groenten te stomen?
(zonder ook maar één druppeltje vet)

Bij mij helpt die om te blijven afvallen...

Ben nu 5 dagen bezig (3 dagen aanval, sinds gisteren (dag 4) met groenten, vandaag (dag 5) terug zuiver eiwitten) en deze morgen (op dag 4) was ik reeds 4,2 kg afgevallen! I like it!!! :10:

Bij salade vond ik het altijd moeilijk om die zonder vinaigrette te eten. Nu heb ik een simpele bereiding die dient als dressing: 1 eigeel, koffielepel mosterd, magere yoghurt, paar druppeltjes citroen, wat azijn, pezo en goed mengen. Niet de ideale dressing maar best te pruimen (en ik ben een moeilijk persoon op dat vlak!)

Duiveltje
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 170 cm
Welk dieet volg jij?: Dukan
Startdatum: 13 februari 2011
Startgewicht: 77,5 kg
huidiggewicht: 55,5 kg
Streefgewicht: 62 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Duiveltje » 01 sep 2011, 13:13

[quote="kde74"]U zegt dat u bijkomt als u groenten eet? Hoe maakt u die groenten klaar?
Al geprobeerd om de groenten te stomen?
(zonder ook maar één druppeltje vet)
quote]

Bijkomen van groente heeft te maken met de koolhydraten die in de groente zitten. Koolhydraten eten houdt in dat je vocht vast houd. Niet meer en niet minder.

woodruffie
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Welk dieet volg jij?: Dukan
Startdatum: 1 januari 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door woodruffie » 05 sep 2011, 10:45

hey allemaal!

Ik ben nu bijna 2 weken bezig met Dukan, en in de aanvalsfase van 6 dagen was ik ongeveer 4 kilo kwijt maar sindsdien niets meer. Moet er dan ook wel bijzeggen dat ik nog niet of heel weinig naar het toilet ben geweest...
Verder had ik nog enkele vraagjes:
mag je die tomatensaus uit de boek eten op een eiwitdag?
ik heb dat dukanbroodje gebakken met cottage cheese, maar ik vind daar nergens een magere versie van, klopt dat?
waar vind je magere cacaopoeder?
wat kan ik doen tegen die constipatie? (tarwezemelen hebben geen effect lol)

thanxx en iedereen veel succes!

kootje1974
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... 1.63cm
Welk dieet volg jij?: dukan
Startdatum: 25 september 2011
Startgewicht: ... 114,5kg
huidiggewicht: ..108. kg
Streefgewicht: ...80 kg
na 1 week :3kilo
na 2 weken :6kilo

Bericht door kootje1974 » 10 okt 2011, 11:28

hallo allemaal,
ik zou niet meer lijnen maar toch een poging dukan omdat mijn weegschaal 6kilo de verkeerde kant opging na stoppen met roken. en dat binnen een maand en zonder anders te eten. heb vele lijn pogingen gedaan maar ben nu toch 6 kilo kwijt na 2 weken. ben in de cruise fase maar eet wel elke dag groenten. vind het zonder helemaal niets. sta nu stil maar kijk als ik doorzet met groente of het dan ook gaat. ontlasting is wel noppes en heb al een paar bevallingen achter de rug. nu aan de parafini olie en groene poeder, dat helpt wel. hoop goede berichten tegen te komen en ervaringen uit te wisselen.
groetjes kootje

Plaats reactie

Terug naar “Dukan Cruise Fase 2”