Is Afvallen Met Een Vetvrij Dieet De Grootste Onzin?

Hier kun je alles vertellen over jouw peronlijke ervaring met het vetvrij dieet.
Laurens

Is Afvallen Met Een Vetvrij Dieet De Grootste Onzin?

Bericht door Laurens » 15 sep 2015, 07:43

ik heb over de jaren bij een diëtist geweest en daar 8 kilo aan gekomen,een punten dieet gevolgd, 40 punten (1000 kcal) van alle diëten is dit 25 jaar geleden de meest succesvol geweest want ik ben 15 kilo kwijt geraakt. ik heb het dit jaar (67 jarige leeftijd) weer geprobeerd maar het gaat er niet af. Modifast pro heb ik 2 weken gedaan samen met minder zout (te hoge bloeddruk) en veel groente en absoluut geen snoepen of junk food en 3.5 km per dag lopen. Met het vele regen ben ik gestopt met lopen. en van de 4 kilo dat ik eraf had was binnen een week 2 kilo weer terug. Ik heb de brood dieet en een fruit dieet, citroen...... eigenlijk te veel om op te noemen.

De knop moest om, ik wilde echt gezond afvallen!

Een jaar geleden ben ik gestart met het vetvrij dieet en eerlijk gezegd ging ik ervan uit dat afvallen met een vetvrij dieet de grootste onzin was. Iedereen heeft toch vet nodig? Tot ik resultaat zag zien. Gemiddeld 3 kilo per week. Niet mega snel, maar het bleef doorgaan. Twee maanden later was ik 20 kilo afgevallen. Na die tijd ben ik het gratis stabilisatieschema van vetvrij gaan volgen. Inmiddels ben ik alweer bijna 8 maanden op mijn (streef) gewicht. Geen jojo-effect.

Mensen die oordelen dat het vetvrij dieet onzin is hebben duidelijk geen verstand van zaken. Het klopt dat vetvrij eten op de lange termijn niet goed voor je lichaam is. Het vetvrij dieet is een manier om relatief snel en gezond af te vallen (voor mij twee maanden) Heb je je streefgewicht bereikt? Dan volg je het gratis stabilisatie schema. Dit schema is niet vetvrij maar gevarieerd, lekker en het zorgt ervoor dat je het behaalde resultaat bereikt.

Dus op de vraag: "Is Afvallen Met Een Vetvrij Dieet De Grootste Onzin?" kan ik een eerlijk antwoord geven

NEE, Het vetvrij dieet is effectief!

Groeten,

Laurens

Terug naar “Jouw ervaring met het Vetvrij dieet (hier aanmelden)”