flauw gevoel

Hier kun je alles vertellen over jouw peronlijke ervaring met het vetvrij dieet.
lesley

flauw gevoel

Bericht door lesley » 14 feb 2005, 21:25

hallo iedereen ik ben een jonge vrouw moeder van een flinke zoon en ben 30 kg bij gekomen sind mijn zwangerschap het is binnen 2 weken al 3jaar geleden er is onder tussen al 10 kf af maar ik ben over 2 maand begonen met modifast en ben in 2 weken tijd 7kg afgevallen maar ben sinds 15 december gestopt met roken en ben 6 kg bij gekomen nu wil ik graag terug beginen met modifadt maar dat zijn maar 500kacl per dag en zo rond 10 uur word ik flauw en krijg ik de daver en gevoewl te vallen maar ik ben zo ongelukkig met mezelf ik ben altijd heel slank geweest en nu weeg ik 86 kg en ben maar 1m64 klein en ik wil er nog eens :oops: sexy uitzien voor mezelf en mijn man wie heeft er voor mij raad alvast bedankt aja ik heb heel weinig beweging ik ben schipper van beroep dus ik kan niet gaan sporten veeeeeele groetjes een reatie zal erg leuk zijn daaaaaaaaag :D :D :D

aaltje

Bericht door aaltje » 15 feb 2005, 09:11

Hoi lesley,

Ik heb nog nooit met modifast gelijnd, ben nu sinds jaaaaaaaaren weer eens een dieet gaan volgen (het vetvrij dieet van deze site dus) om even een goeie start te maken.
Ikzelf ben nooit aan shakes en zo begonnen om die reden dat ik denk dat ik er zo flauw van word.
Waarom doe je niet mee met dit dieet.
Je zit echt vol hoor met wat je mag eten, zeker de eerste dagen van de week.
Het blijft moeilijk (eerlijk is eerlijk) in mijn geval omdat ik dan soms gewoon snak naar iets lekkers in plaats van al dat "knaagvoer" hihi, maar samen sta je sterker en als je een zwak moment hebt kom je hier lezen of vraag je om steun.
Probeer het gewoon een week uit. Al is het maar om een start te maken.
Knap dat je in elk geval wilt proberen af te vallen want het blijft ronduit vervelend.
Je baalt dat je het zover hebt laten komen enz.enz.
Ik zal kijken wat je van plan bent en dan kunnen we elkaar steunen.
Ik ben nu een week bezig (gisteren een week) en was de eerste week 3 kilo afgevallen. Wil (het liefst) nog 17 kilo eraf. Dus hebben we beiden nog wat voor de boeg.
Succes met je beslissing en misschien lees ik nog iets terug.
gr. Aaltje

lesley

flauw gevoel

Bericht door lesley » 15 feb 2005, 11:06

hoi aaltje bedank voor je reactie echt waar :D :D
ik zou wel willen meedoen maar ik vraag me af mag je iets van beleg op je brood of beschuitje staat er nergens iets wat je wel en niet mag of moet je echt enkel eten wat er voor een week als voobeeld staat
en ja ik eet van verdriet en ik wil er terug mooi uitzien :wink: :wink:
voor mijn zwangerschap woog ik 59 kg dus das normaal he maaaar dan ben ik 30kg bij gekomen ik weeg om het moment 86 kg en ik wil graag 65 kg willen halen allee da hoop ik er moet 21kg weg dus ik ga proberen mee te doen

aaltje

Bericht door aaltje » 15 feb 2005, 11:41

Hoi Lesley,

Leuk je reactie terug.
Ik heb links en rechts zitten lezen op deze site en daar kom je al allerlei variaties tegen. Maar ik persoonlijk heb geen beleg gebruikt.
Wat je natuurlijk wel kunt doen is ..wat je mag, combineren. Zoals je beeftartaar op je boterham doen. Je tomaatje meebakken. Zulke dingen.
Mij lijkt het het verstandigst om je er toch zo strikt mogelijk aan te houden.
Ik ken mezelf, dan word het steeds "iets" meer.
Wat ik wel heb overgenomen als tip was die sinaasappel 's morgens die pers ik uit, want als ik vroege dienst heb krijg ik die niet zo snel door mijn keel.
Trouwens wat betreft de dressing, dat staat al bij het dieet dat je je sla mag aanmaken met een scheutje olie wat azijn en peper en zout. (geef mij maar lekker slasaus hihi, maar ja het is niet voor niks een dieet.)
Hee Lesley ik vind het klasse als je meedoet en heel dapper en ook dat je hier je gewicht en alles erbij zet, wat trouwens bijna iedereen durft.
Maar ja dat zul je op een site voor een badpakkencompetitie ook niet zien natuurlijk. :lol:
Affijn, succes met boodschappen doen en het apart eten en koken voor jezelf en hou vol hou vol. Ik kan met recht zeggen dat ik niet zoooooooo'n doorzetter ben wat dat aangaat , maar ik wil zooooo graag, dus laten we elkaar helpen oke?
gr en succes en tot schrijfs
Aaltje :D

lesley

flauw gevoel

Bericht door lesley » 15 feb 2005, 15:34

hallo aaltje dank je voor het reageren he 8) 8)
om heel eerlijk te zijn ik ben ook iemand dat graag lekker eet en graag iets zoets lust en dat is moeilijk he ik heb hier een zoon van 2 jaar bijna 3
en die loopt ook veel te eten hoor maaar dat is meer appels enzo net zoals mijn man die eet ook erg veel fruit en ik niet maar zoals veel het zeggen als je gezond wilt eten heb je veel meer werk voor het te maken
maar ja wie mooi wil zijn moet lijden he maar het is zo moeilijk
maar met zijn alle kunnen we het aan :lol: :lol: ik kom morgen nog eens kijken op de forum alvast een fijne dag nog toedeloe :D :D :D

(ps ik ben een belg) IK VIND IN NEDERLAND DAT IEDEREEN HEEL ERG VRIENDELIJK IS ECHT HEEL TOF :D :D :D :D :D :D :D

WillyD

ga door

Bericht door WillyD » 07 mar 2005, 18:19

Ik wilde alleen maar zeggen GA DOOR! Ja ik weet het tis moeilijk, maar als je straks door te veel gewicht suiker krijgt en/of hoge bloeddruk!!!!
Suikerziekte kan je leven behoorlijk verpesten. Ik ga niet zeggen wat het allemaal doet, iedereen weet dat. Probeer dus echt op je gewicht te letten. Ga ook bv 1 of 2x in de week een half uurtje of 3 kwartier zwemmen. Niet je zelf afbeulen lekker zwemmen!!!!!LEEF GEZOND DAN VOEL JE JE GEZOND!!!!!

lien
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

gisteren begonnen

Bericht door lien » 03 mei 2008, 23:02

Hoi hoi,

Nou ik ben gisteren begonnen en moet bekennen dat het niet eens zwaar was. Je mag best veel eten, vond het bijna te veel. Had een heel vol gevoel. Is goed te doen. Je heb tenminste geen flauw gevoel zoals bij die shakes.

Vandaag 2e dag. Heb er echt zin in. Ik wil ook ongeveer 25 kilo afvallen. Ik ben 1.58 m en weeg 89 kilo :oops: .

Groetjes Lien

Jolante
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
Welk dieet volg jij?: vetvrij dieet
Startgewicht: 75
Streefgewicht: 70

Re: flauw gevoel

Bericht door Jolante » 18 jul 2010, 21:00

volg 3 weken het vetvrij dieet, ga in het weekend niet al te vette dingen eten maar met regelmaat dingetjes en kleine porties.

als je je flauw voelt eet je een appel of een liga evergreen.

die ene week dat je stopt kom je weer 2 kilo aan maar die gaan er dan wel weer af als je de 1e week weer begint.

3 weken vetvrij is ongeveer 8 kilo
1 week stoppen is +2 (dit moet want anders is het ongezond!)
3 weken vetvrij is ongeveer 8 kilo
weer 1 week stoppen is + 2

houd het vol en je kan eind vd zomer een zomerjurkje kopen 3 kledingmaten kleiner want dan ben je zo'n 15 kilo kwijt!!!!! :8: succes!

ik ging hierdoor van de 93 naar de 73 en toen weer naar de 76 en nu weer óp naar de 73!

Laatst omhoog gehaald door Anonymous op 18 jul 2010, 21:00.

Plaats reactie

Terug naar “Jouw ervaring met het Vetvrij dieet (hier aanmelden)”