Dukan Devorcal Apple Cider Pillen

Uitleg, vragen stellen en ervaringen uitwisselen over het Dr. Dukan Dieet
Plaats reactie
Sanneke.
Dukan Devorcal Apple Cider Pillen

Bericht door Sanneke. » 11 apr 2011, 16:55

Hoihoi,

Sinds 5 maanden volg ik strikt Dukan, ik ben ondertussen in de laatste fase (volharding) en heb mijn streefgewicht bereikt. Nu las ik over Dukan Devorcal Apple Cider Pillen. Het zijn vet blokkers die speciaal voor Dukan bestemd zijn. Heeft iemand ervaring met Dukan Devorcal, en heeft het nog wel nut voor mij, nu ik in de laatste fase zit?

Sanneke

Afbeelding

dukanl
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:... cm
Welk dieet volg jij?:Dukan
Startdatum:1 januari 2009
Startgewicht:... kg
huidiggewicht:... kg
Streefgewicht:... kg

Re: Dukan Devorcal Apple Cider Pillen

Bericht door dukanl » 26 apr 2011, 10:12

Uitleg: DEVORCAL EN DE 4 FASEN VAN HET Dukan Dieet

De werking van Devorcal is specifiek bedoeld voor de cruisefase. In de aanvalsfase verlies je zo makkelijk gewicht dat je daar geen versterking bij nodig hebt. In de cruisefase gaat het gewichtsverlies een stuk langzamer en zorgt Devorcal voor de nodige ondersteuning, waardoor je geen last hebt van de onvermijdelijke perioden van gewichtsstagnatie.

In de stabilisatiefase is Devorcal minder van belang, omdat die fase bedoeld is om gewichtstoename te voorkomen nadat het dieet is opengegooid en calorierijkere voedingsmiddelen en langzame koolhydraten weer zijn toegestaan. Niettemin kan het doelmatig worden gebruikt tijdens een feestmaaltijd of bij eventuele gewichtstoename als gevolg van onoplettendheid waardoor er te veel is afgeweken van het dieet.

In de definitieve consolidatiefase kan Devorcal gebruikt worden bij gewichtstoename. Met regelmaat worden er op lange termijn seizoensgebonden gewichtsschommelingen geconstateerd waar adequaat op gereageerd moet worden, een sleutelelement in het Dukan Dieet ter beheersing van het Juiste Gewicht op lange termijn.

Plaats reactie

Terug naar “Dukan Uitleg en Ervaringen”