Dukan dieet

Uitleg, vragen stellen en ervaringen uitwisselen over het Dr. Dukan Dieet
jessy84

Re: Dukan dieet

Bericht door jessy84 » 16 nov 2010, 18:47

hey LkuH

bedankt voor het recept ga het is proberen za of zo en dan laat ik het wel wete en wilde de boek gaan halen maar hij was uitverkocht maar ga vrijdag nog is horen en ik hoop dat hij dan terug binne is en van da eigeel wist ik ni maar ik heb het probleem dat ik een lactose alergie heb ik kan ni goe tegen melk producten dus heb ni veel andere keus dan het eigeel te eten want platte kaas en yoghurt kan ik allemaal al ni eten :4: maar vandaag was er 800gram af dus ik ben nu op een week tijd toch 3kg kwijt :8: en daar ben ik al heel blij om had nooit verwacht dat het zo rap ging gaan en dat het ging lukken want heb al meerdere dingen geprobeerd en dit is het enige da echt werkt alleen is het te hopen dat wanneer we er mee stoppen dat de kilos er ni meteen terug aanvliegen

hey puis
en ga bij u alles nog goe

groetjes

Puis

Bericht door Puis » 17 nov 2010, 09:38

Ik kan dat niet met die smily's bij mij werkt het niet
Er staat wel onder "Smilies staat AAN"
Ik wil dat ook.
Puis

LkuH

Bericht door LkuH » 17 nov 2010, 10:49

Hoi Puis

Ja dan snap ik het zelf niet met die smilies. Bij mij staan ze er gewoon en moet ik erop klikken. Misschien dat je ergens een update of programma van nodig hebt, geen flauw idee.

Ik heb me gisteren beetje laten gaan en ja vandaag zag ik het al op de weegschaal.
Ma kmoest gaan eten met de bazen en kon moeilijk alles afslaan. Het stomme was dan ook dat we in een Italiaans restaurant terecht zijn gekomen en er nix op het menu stond dat ik kon nemen. Dus heb ik een pizzapunt genomen, bleek dat een halve pizza te zijn. Veel water bij gedronken, mja kon hier niet onderuit.

's Avonds kwam ik dan bij vriendinnen, schotelde ze me een klein bordje zalm-pasta voor, ja hup daar gingen we weer. Heb een paar hapjes genomen en toen de kleine van mijn vriendin de rest gegeven, hihi.
En dan paar kleine hapjes nog, uit beleefdheid.

Maar ik heb totaal niet het gevoel dat ik nu terug in mijn oude gewoonten ga hervallen. Want meestal als ik iets snoepte kon ik mijn mond volledig vol proppen en op het einde van mijn vreetfestijn voelde ik me dan super ziek! haha Dat heb ik nu totaal niet, ik snak niet naar meer :10: super eh

Dus als straf doe ik vandaag een extra dagje eiwitten en begin ik pas morgen met de groenten! Ja zo hoort het hè :8:

Iedereen super veel succes vandaag!!!

En een dikke pluim voor degene die het wel goed hebben volgehouden gisteren!!! :8:

LkuH

Bericht door LkuH » 17 nov 2010, 10:51

Hey Jessy

Eet dan niet teveel eigeel, want je kan er je cholesterol mee verhogen.
In de cruisefase kan je mss de eieren achterwege laten en gewoon het vlees en de groenten doen.
Maar teveel eigeel is echt niet goed voor je lichaam!!

groetjes Elke

good luck!! :8:

jessy84

Bericht door jessy84 » 18 nov 2010, 12:44

hey

ik ben gistere nog is gaan zien of het boek binnen was en het was binne dus heb het meteen gekocht :8:
en deze morgen was er weer 400gram af na eiwit dag en gistere dan weer 300 gram bij na groente dag dus hoop dat er morge ni weer wa bij is want dan denk ik dak 2 dagen eiwit en 1 dag groente ga doen maar hoe is dat bij jullie komen jullie ook bij na een dag groente

groetjes

LkuH

Bericht door LkuH » 18 nov 2010, 19:40

Hoi Jessy

Dat wegen moet je niet van dag tot dag bekijken. Want de ene dag hou je al wat meer water vast dan de andere. ik kan soms ook 2 dagen niet naar de grote wc gaan, want je dan ook op de weegschaal ziet.
Je zou eigenlijk op het einde van de week het resultaat moeten bekijken, anders geraak je mss gedemotiveerd en dat is niet de bedoeling :)

Succes

Elke

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 19 nov 2010, 11:10

Puis schreef:Ik kan dat niet met die smily's bij mij werkt het niet
Er staat wel onder "Smilies staat AAN"
Ik wil dat ook.
Puis
Hoi Pluis,

Als je een berichtje op het forum zet krijg je hetzelfde venster als hieronder:

Afbeelding

Aan de rechterkant kun je op de smilies klikken om ze toe te voegen aan je bericht. Krijg je deze te zien?

In princiepe kan iedereen de smilies gebruiken, als het bij jou niet werkt kun je ook proberen om jezelf te registreren

Alvast een fijn weekend!

Natas
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

LkuH
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 1.64 cm
Welk dieet volg jij?: Dr. Dukan
Startdatum: 12 november 2010
Streefgewicht: 57.9 kg

Bericht door LkuH » 19 nov 2010, 12:07

Hoi hoi

Vandaag begin ik aan week 2! Eindresultaat week 1: -3kg! Ben er blij mee, want ik heb 3 keer moeten zondigen in de eerste week! (kon nergens onderuit zonder mensen te kwetsen en dat doe ik liever niet)

Week 2 zou niet zo moeilijk moeten zijn, maar 24 november gaan we uiteten met de vriendinnen, ga ik toch de lastige klant spelen op restaurant hoor, want kga niet opgeven :17:
En dan zaterdag ( 27 november) wordt de moeilijkste, komen mijn schoonzusje en haar vriend, samen met mijn vriend zijn ouders eten in ons nieuwe huisje. Dus kga wat moeten bedenken voor mijn eigen. De soep ga ik wel zondigen want ik eet graag snertesoep! hihi Maar met het vlees enzo heb ik de touwtjes in handen :8:

Iemand die leuke ideetjes heeft voor een maltijd bestaande uit hapje - voorgerecht - soep - hoofdgerecht - dessert! Altijd welkom!

Groetjes :kinggrin:

Puis

Bericht door Puis » 19 nov 2010, 13:36

Hallo beste mede lijners! In 3 week tijd 3 kilo afgevallen.
Ik heb mijn streefgewicht berijkt! 67 kilo schoon aan de haak 'smorgens vroeg.
Reuze trots natuurlijk
Ik zit er over te denken om nog 3 kilootjes verder af te slanken.
Dan heb ik weer maat 38.
Zou wel mooi zijn
Groetjes, Puis

jessy84

Bericht door jessy84 » 19 nov 2010, 20:37

heykes iedereen

puis
vind het super voor da je u gewicht hebt bereikt bij mij ga da nog efkes duren denk ik

LkuH
als voorgerecht tomat crevet tomatjes mode eten en garnaaltjes ook en als ge het dan me licht saus maakt en bij die van u er wat minder saus bij doe zal het niet zo veel kwaad kunne denk ik en hoofdgerecht gourmet of gril dan kunde het vlees kopen da ge mo ete en de koude groentjes die ge mo ete en voor dessert heb ik ni meteen een idee anders moeten is zoeken opt net of anders is horen of het boek al te koop is me recepten en mis dat daar iets goed in staat

groetjes

Puis

Bericht door Puis » 20 nov 2010, 10:03

Hallo,
Vandaag de 12e dag Dukan dieet.
Ik ben reuze trots op mijn nieuwe gewicht van 67, 5kg en ga nog een paar kilootjes verder afslanken.
De laatste 2 dagen heb ik wel gezondigd met een paar glazen wijn, maar hier ga ik geen gewoonte van maken.
Die haverzemelen pannenkoekjes bevallen me prima voor ontbijt.
Vanmiddag heb ik zaalvoetbaltoernooi. Lekker een beetje aktief bezig zijn.
Ik wil graag 64 kilo wegen maar dat zal nog wel een maand duren voordat ik zover ben. Misschien 3 weken.
Groetjes, Puis

Puis

Bericht door Puis » 21 nov 2010, 09:07

Hallo, 9e cruisedag
Vandaag mag ik weer groenten maar ik denk dat ik er maar een eiwitdagje van maak. Morgenochtend is mijn weegmoment en dan wil ik graag 67kilo wegen. Dan hou ik me aan een kilo per week afvallen. Gisteren totaal geen honger gehad zeg! Lekker 2 zoute haringen tussen de middag gegeten. Zo houdt ik het wel vol.
Groetjes, Lotus

LkuH
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door LkuH » 21 nov 2010, 09:34

Hoi hoi allemaal

Vandaag mijn 5de dag van de cruisefase. Ik val langzaam af, maar ik zie wel iedere dag beetje verschil en dat doet me goed.
Gisteren bij mijn ouders een handje spaghetti gegeten met saus. Deed me goed. hihi
ik heb dankzij het dieet ook geen drang meer naar snoepgoed of suikerrijke frisdranken.
Op dit moment zit ik met een zere keel en een vervelende hoest (denk een keelontsteking) en heb ook minder zin om te eten. Ik probeer wel op de juiste momenten van de dag wat te eten, zodat ik genoeg voedsel binnenkrijg. Vandaag staan er groenten op het menu, dat gaat altijd wat makkelijker naar binnen :)

Alleen ben ik al een paar dagen niet naar de grote wc moeten gaan. maar ik heb geen last van een opgeblazen gevoel ofzo. Ik hoop dat ik snel moet gaan, want dit vind ik ook niet zo leuk :7:

succes!!

Elke

LkuH
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door LkuH » 21 nov 2010, 18:32

Niet flink geweest! Ben mij een frietje gaan halen! Maar ik vond dat ik vandaag wel verdiend had!
Morgen gewoon terug verder doen! hihi

xx

dotje

Bericht door dotje » 28 nov 2010, 22:20

hallo!

ik ben sinds vrijdag begonnen met het Dukan dieet maar was helemaal vergeten dat ik een etentje had komende donderdag. Heeft het veel effect op het vermageren als je je een avond niet aan het dieet houdt?
Als vlees kan ik wel voor kip kiezen, maar tis met tapas als voorgerecht en chocoladefondue als dessert :s
denken jullie dat het veel effect zal hebben op het dieet? :s

groetjes

Plaats reactie

Terug naar “Dukan Uitleg en Ervaringen”