Wie kent het Dr. Dukan Dieet

Uitleg, vragen stellen en ervaringen uitwisselen over het Dr. Dukan Dieet
LkuH
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

lengte: 1.64 cm
Welk dieet volg jij?: Dr. Dukan
Startdatum: 12 november 2010
Streefgewicht: 57.9 kg

Re: Wie kent het Dr. Dukan Dieet

Berichtdoor LkuH » 10 Dec 2010, 08:43

Hoi allemaal!!

Ben een goeie maand geleden begonnen aan het dieet en ik moet zeggen dat ik het net zolang heb volgehouden als een ander dieet! kben dus gene volhouder, terwijl het dieet wel goed werkt en je geen honger gevoel hebt!
Ik zou eigenlijk iemand uit mijn omgeving moeten hebben die samen met mij het dieet wil volgen, zodat we kunnen samenkomen om wat ervaringen uit te wisselen. En die met mij ook wilt gaan sporten, hehe!

Ik ga er binnenkort terug aan beginnen!

Groetjes Elke

bas

Berichtdoor bas » 10 Dec 2010, 22:45

Hey Lucy,

Ik wil na de feesten ook starten. Maar wil me nu goed voorbereiden.
Kan je je weekplanner eens doorsturen? Zodat ik een idee heb van wat ik kan en mag eten. Ben echt heel onzeker om eraan te beginnen.

Groetjes

debbiee

Berichtdoor debbiee » 14 Feb 2011, 20:38

hoi

ik ben ook al even bezig met het dukan dieet, ben nu bezig met de 2de fase, maar had toch nog een vraagje...mag je zoveel als je wil eten voorbeeld een hele cake van de dessertrecepten uit het receptenboek op basis van zuivere eiwitten?

groetjes

mary.noordermeer

Berichtdoor mary.noordermeer » 15 Mei 2011, 18:24

i k heb gisteren bij de reformwinkel parafinne olie gekocht dit is geschikt voor ramen, deuren,kozijnen en dieren met obstipatie.Vraag is dus kan ik dit product gebruiken als smeermiddel voor mijn menselijke darmen???Of moet ik het in mijn naaimachine gooien.Voor de rest is alles me duidelijk en snijdt hout hoe los ik dit op??Zal mijn ervaringen met jullie delen.
:7: :12: :9:

Duiveltje
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

lengte: 170 cm
Welk dieet volg jij?: Dukan
Startdatum: 13 februari 2011
Startgewicht: 77,5 kg
huidiggewicht: 55,5 kg
Streefgewicht: 62 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Berichtdoor Duiveltje » 30 Mei 2011, 20:13

mary.noordermeer schreef:i k heb gisteren bij de reformwinkel parafinne olie gekocht dit is geschikt voor ramen, deuren,kozijnen en dieren met obstipatie.Vraag is dus kan ik dit product gebruiken als smeermiddel voor mijn menselijke darmen???Of moet ik het in mijn naaimachine gooien.Voor de rest is alles me duidelijk en snijdt hout hoe los ik dit op??Zal mijn ervaringen met jullie delen.
:7: :12: :9:

Ik zit nu in fase 3 en heb nooit parafineolie gebruikt. :8:

Toen ik hierna bij de apotheek vroeg werd het mij afgeraden om het te gebruiken.Adem je deze olie per ongeluk in, dan krijg je het niet meer uit je longen.
Ik heb het wel in huis, maar dan voor mijn naaimachine. :14:

Trouwens alle recepten in het boek waar ze parafineolie toevoegen , smaken ook heel goed zonder.

Indien je deze olie wilt gebruiken om je darmen te smeren kan je net zogoed een aantal extra lepels tarwezemelen samen met de haverzemelen door de kwark doen of de pannenkoek.
Of s'morgens een glas lauwwarm water op nuchtere maag drinken
Of speciale stoelgang bevorderende thee drinken

Dukan1

Berichtdoor Dukan1 » 14 Nov 2011, 13:14

Ik vraag me af hoe snel je mag afvallen. Wat is gezond zeg maar? En wanneer komt het er gewoon net zo hard weer aan?

Terug naar “Dukan Uitleg en Ervaringen”