Vraag over het mentale dieet plan

Heb jij een Recept voor Het Mentale Dieet Plan? Deel het dan hier met andere MDP-ers.
Plaats reactie
dannydaboy1984

Vraag over het mentale dieet plan

Bericht door dannydaboy1984 » 18 dec 2010, 21:55

Hoi,

Ik kon even geen ander forum vinden voor dit onderwerp. Ik zelf wil graag beginnen met het mentale dieet plan en vraag me een paar dingen af betreft dit dieet.

Ik ga maandag beginnen met het turboplan gedurende elf dagen maar wat moet ik naar deze elf dagen? mag ik dan 5 dagen wel groenten eten en daarna weer elf dagen het turboplan???

Zijn er ergens week menu`s te vinden betreft dit dieet? want ik zou echt niet weten wat ik kan maken...

Macha

Re: Vraag over het mentaal dieet plan

Bericht door Macha » 19 dec 2010, 16:55

dannydaboy1984 schreef:Hoi,

Ik kon even geen ander forum vinden voor dit onderwerp. Ik zelf wil graag beginnen met het mentale dieet plan en vraag me een paar dingen af betreft dit dieet.

Ik ga maandag beginnen met het turboplan gedurende elf dagen maar wat moet ik naar deze elf dagen? mag ik dan 5 dagen wel groenten eten en daarna weer elf dagen het turboplan???

Zijn er ergens week menu`s te vinden betreft dit dieet? want ik zou echt niet weten wat ik kan maken...
Hoi,

Voorbeelden van MDP recepten kun je hier op het forum, onder 'recepten' vinden of op het Mentaal Dieet Plan Blog.

Mascha

Plaats reactie

Terug naar “Jouw Recepten voor Het Mentale Dieet Plan (database)”