Re: Recepten voor het Mentale Dieet Plan

Heb jij een Recept voor Het Mentale Dieet Plan? Deel het dan hier met andere MDP-ers.
Plaats reactie
cloeja
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door cloeja » 07 okt 2014, 12:10

Hallo
ik volg nu bijna een jaar cambridge 800 en inmidels 25 kg afgevallen , echter merk ik de laatste tijd dat ik het maar 1 keer per dag eten steeds moeilijker vol houd.
Nu heb ik na een week nadenken het mentale dieetplan gekocht , maar nu wil ik beginnen en heb eigenlijk alleen het 50 recepten boekje om mee te starten
echter het 8 weken turboplan bestaat uit hele andere recepten : Ontbijtbroodje , charcuterie mix , duivelse kerrie eieren en noem maar op , echter die recepten zijn nergens te vinden ..... Ik weet dus eigenlijk niet waar ik het zoeken moet en waar ik de recepten kan vinden om te starten met het 8 weken turboplan. Ik wilde eigenlijk niet ook nog eens voor 47 euro dat boek met 200 recepten erbij gaan kopen , ben ik ineens 100 euro armer.

Verder vraag ik me af of koolhydraatarm brood van de bakker ook mag ipv zelf je brood bakken

Hopelijk kan iemand me op weg helpen , want wil die laatste 20 kg ook nog heel graag kwijt.

Annemarie
Ik heb mijn streefgewicht bereikt!
Ik heb mijn streefgewicht bereikt!
lengte: 1.78 cm
Welk dieet volg jij?: Mentale Dieet Plan
Startdatum: 1 maart 2010
Startgewicht: 98 kg
huidiggewicht: 74 kg
Streefgewicht: 75 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week : 98 kilo
na 2 weken : 94 kilo
na 3 weken 92 kilo
na 4 weken 87 kilo
na 5 weken 86.5 kilo
na 6 weken 83 kilo
na 7 weken 82 kilo
na 8 weken 81 kilo
na 9 weken 79 kilo
na 10 weken 78 kilo
na 11 weken 76 kilo
na 12 weken 74.6 kilo

STREEFGEWICHT BEREIKT

Bericht door Annemarie » 07 okt 2014, 13:20

Hallo Cloeja,

Cambridge en het mentale dieet plan zijn twee totaal verschillende manieren van afvallen. Ik wil niet zeggen dat mdp beter is, maar het is in ieder geval effectiever en blijvend (geen jojoj effect) zelf heb ik lang geleden ook een eiwitdieet gevolgd (powerslim) dit lijkt op cambridge en ik ben met je eens dat het moeilijk is om vol te houden. Het werkt wel, maar bij mij slechts tijdelijk. 4 jaar geleden ben ik gestart met MDP en ik heb nu (na 4 jaar) nog steeds mijn streefgewicht vast weten te houden. Zonder moeite!

Destijds heb ik mijn ervaring opgeschreven, je kunt het hier lezen

Ik bak mijn brood altijd zelf. Wel met de broodbakmachine. Ik gebruik meestal spelt maar ook af en toe gewoon volkoren (alles met mate)

Veel succes!

Annamrie

Plaats reactie

Terug naar “Jouw Recepten voor Het Mentale Dieet Plan (database)”