wie ben ik, herbalife

Ervaringen uitwisselen over Herbalife kan in dit forum.
Post Reply
Helma44

wie ben ik, herbalife

Post by Helma44 »

Mijn naam of Alias: Xena / Helma
Mijn Geslacht: Vrouw
Mijn Leeftijd: 44 jaar
Mijn Lengte: 1.65
Mijn Startgewicht: 84,5
Mijn Streefgewicht: 60
Dit is Mijn Dieet: herbalife

Meer over mezelf:
Ik ben 44 jaar oud en al jaren aan het lijnen door ziekte ben ik in een hele korte tijd veel afgevallen, maar omdat ik nu weer normaal kan eten dus weer aan gekomen helaas. Ik gebruik om dit moment Herbalife omdat ik daar al ervaring mee had nu zag ik ook op het forum dat er mensen cambridge gebruiken en dat trek mij ook wel. Heb me hier aan gemeld voor de steun in moeilijke momenten en natuurlijk voor de gezelligheid en ervaringen uit te delen.
Ik heb nog niemand gezien die ook Herbalife gebruikt.
IK ga er voor en hoop eind van het jaar op mijn streefgewicht te zijn :14:
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Mijn eigen ding
Startdatum: 03 januari 2022
Startgewicht: 104.6- ?
huidiggewicht: Te veel
Streefgewicht: 89.9 kilo
Gewicht Grafiek: 03-01>
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Re: wie ben ik

Post by Alice »

hOI HOI... welkom op het forum..

Heel veel succes met herbalife...ik heb het jaren geleden ook gedaan!...maar ik zou het nooit weer doen..want ik was gestopt..ging op vakantie kwam in een weeek..vijf kilo aan en daarna meer en meer..dus weggegooid geld..(vind ik dan ) ik zat op 104.6 ..heb als laatste nog een ananasdieet gedaan..erg lekker..en twee kilo er af mee gekregen..en daar kwam Mathijs Vrieze op mijn weg...en sinds die tijd volg ik zijn boeken...ik eet lekkerde en gezond..en normaal...

Okke bij mij gaat het super langzaam..omdat ik ook aan de medichijnen ben....maar ik ga er voor knokken om in 2011 mijn streefgewicht te behalen.. :7: :10:

Ik wens jouw ook super veel SUCCES...en anders loop je even het forum af ....er staat vast wel iets bij herbalife...maar wij steunen je hier ook wel hoor! Al je een topic opend of zo....dan komen wij ook bij jouw langs..en we steunen elkaar hier allemaal op het forum...in goeden en slechte tijden..

Wie weet heb je nog wat aan tips....of vragen..

toi toi toi..zet haar op!

groetjes,
snabbeltje..
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!
juf liek

Re: wie ben ik

Post by juf liek »

Hoi Helma,

Ik ken herbalife nu zo'n jaar of 4. Goed resultaat met name op gezondheidsgebied. Twee kledingmaten afgeslankt en mijn gewicht dankzij het ontbijtprogramma nog steeds onder controle!!
Het begint met zelfdiscipline!! Blijf je ontbijt gebruiken, ook in je vakantie en je gewicht blijft blijvend onder controle!!

Heel veel succes!!

Combineer je gebruik van herbalife met een Weight loss Challenge. Jouw coach kan je daar vast meer over vertellen!!
Post Reply

Return to “Herbalife Ervaringen”