Hallo iedereen,
Mijn naam is Tjarenka,ik ben 29 jaar heb 2 kindjes. Een meisje van 3 jaar en een jongetje van 15maanden. Ik weeg nu 95.6kilo en ben 1.70cm lang. Ik ben vanaf 1 maart 2010 begonnen met Herbalife en ga vanaf 24 maart a.s. beginnen met Prodimed.
Ik was al eerder met Herbalife begonnen maar was helaas weer terug gevallen in mijn oude eetpatroon, veel witbrood!

Ik had toen die beroemde "knop"in m`n hoofd nog niet omgezet. Op 1 maart 2010 had ik er helemaal genoeg van! Ik worstel al mijn hele leven met mijn gewicht. Van 65 kilo naar 117 kilo! Een echte jojo dus... Ik ben tijdens mijn 2e zwangerschap 20 kilo aangekomen en heb er weer 24 kilo vanaf gekregen maar was aan het begin van de zwangerschap al erg zwaar. Woog na de bevalling (24kilo eraf in 2 maanden) 93kilo en mijn gewicht ging weer omhoog. Woog weer 97kilo. Ben naar mijn diëetiste gegaan om 25 kilo kwijt te raken. Ik begon met Herbalife maar stond er voor mijn gevoel niet 100% achter. Ben ongeveer 4 kilo in 6 weken kwijtgeraakt en woog weer 93kilo. Opeens met de Herbalife gestopt en had helemaal genoeg van het diëeten! Ging eten alsof mijn leven ervan af hing en voelde me er helemaal niet goed bij... Heel erg veel witbrood ging er na binnen.. en `s avonds als de kids lagen te slapen ging ik weer even naar beneden voor nog 4 witte boterhammen met hagelslag!!! M`n broeken zaten weer strakker en voelde me een opgeblazen kikker!

Tot de dag kwam dat ik er absoluut genoeg van had!!!!!! Maandag 1 maart... ik vergeet het nooit meer.. Ik weet niet wat er gebeurde maar ik heb al het wit brood weg gehaald en heb met mijn beste vriendin gebeld (die zat ook met haar gewicht) en een pact gesloten dat we samen sowieso 2x in de week gaan trainen (cardio/fitness) en een 2x in de week een groepsles volgen/Zumba! Dat laatste bevalt me uitstekend! 1uur lang dansen en zweten! Zwaar met mijn overtollige kilo`s maar het gaat me steeds makkelijker af..

Dit i.c.m. Herbalife shake`s en goed op mijn eten letten. Ik ben dus 1 maart samen met mijn vriendin begonnen en woog toen 101kilo en nu 95.6kilo! Ben in 13 dagen ruim 5 kilo kwijt! Maar het is niet genoeg.. ik wil NU alles eraf hebben en eindelijk een zomer in gaan zonder dat ik hoef te zeggen "Volgend jaar zomer ben ik afgevallen" of dat ik me 100x moet omkleden voordat ik eindelijk de deur uit durf en me hele lichaam moet bedekken zodat je geen spekarmen of vetrollen ziet. Nee nu zeg ik, deze zomer BEN ik afgevallen! Als je vol of dik bent en je zit goed in je vel en hebt er vrede mee dan is dat 1 van de mooiste dingen die er bestaan... vrede met jezelf hebben en je gelukkig voelen... maar ik ben nu niet tevreden met mezelf en wil er daarom aan gaan werken. Zodat ik gelukkiger word en zo ook mijn gezin! Ik stop 24 maart met Herbalife en ga dan beginnen met Prodimed. Heb er nu al zo een zin in! Kan niet wachten! Ben super gemotiveerd en heb voor mezelf bewezen dat ik mijn eetpatroon ook heb aangepast. Had gister een verjaardagsfeest en heb me netjes ingehouden met eten. Klein beetje van dit en dat en voelde me prima.. niet opgeblazen! Ik was vanochtend beetje bang om op de weegschaal te staan want tja, ik had gister natuurlijk wel meer gegeten dan dat ik de laatste tijd had gedaan maar... ik was zelfs 200gram kwijt hahaha! Zo blij dat ik niet aangekomen was. Het enige wat ik nog nog niet goed doe is voldoende water drinken en fruit eten. Op de een of andere manier lukt me dat niet! Maar ook dat gaat me lukken!

Ik ben verheugd om te lezen dat veel mensen goede ervaringen hebben met Prodimed. Dat stimuleert de nog meer! Iedereen heel erg veel succes met het diëet dat je volgt en tot een volgende keer! Groetjes Tjarenka