Cambridge 2018

Het Cambridge Weight Plan wordt ook wel CB genoemd en is afkomstig uit Engeland. Het werkt op basis van maaltijdvervangers in verschillende varianten zoals 500 en 800.
Plaats reactie
Meid29

Re: Cambridge 2018

Bericht door Meid29 » 23 jan 2018, 15:24

Lijkt me leuk! Wopkje Mulder-Inia is mijn naam..

Jolande

Bericht door Jolande » 23 jan 2018, 16:31

Hoi ik ben Jolande eerste dag vandaag weer met de shakes... heb het al een keer eerder gedaan vanwege mijn trouwerij een jaar lang gelijnd en er zo zat van zijn dat ik heerlijk ben gaan eten dom dom do had goed op moeten bouwen maar ja ga de strijd weer aan. Succes allemaal

Frietje

Bericht door Frietje » 23 jan 2018, 16:52

Hoi jolande,

Welkom... hihi
@maddie heeft of fb een (geheime) groep aangemaakt!
Als je wil kan zij je toevoegen.
Dat gaat een stuk makkelijk dan via dit forum.

Maar alvast succes!

Maddie88
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
Welk dieet volg jij?: Cambridge
Startdatum: 17-01-2018
huidiggewicht: ... kilo
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Maddie88 » 23 jan 2018, 18:16

Hallo Jolanda! Welkom op het forum en heel veel succes!!

De tweede keer nu dus?

In stap 1 of ben je gelijk iets hoger gegaan? Vorige keer veel afgevallen?

Ik heb inderdaad een geheime fb groep aangemaakt als je wilt ben je welkom!

Gast

Bericht door Gast » 24 jan 2018, 18:01

Zo, een week niet op forum gezeten en lees ik berichten van "nieuwe cambridge leden".
het is motiverend om de berichten te lezen.
Wat een kilo's zijn er verdwenen in de afgelopen weken..
bij mij vandaag een treurmomentje.. 1 ons kwijt. Hoe kan dat nu weer in 1 week 1 ons..
Ik voel me wel lichter, hou me strikt aan stap 2 en heb geen behoefte aan extraatje of wat dan ook. 1 ons is dan wel teleurstellend maar ik ga gewoon stug door.

Ik wil ook terug in maat 42 broeken...

Maddie88
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Maddie88 » 24 jan 2018, 20:02

Hallo gast!

Dat is zeker balen maar laat de moed niet in je schoenen zakken... het weer is weer warmer en daardoor houd je ws ook meer vocht vast!

Wil je ook in de geheime fb groep??

Marliess

Bericht door Marliess » 25 jan 2018, 10:21

Hallo allen,

Ik ben gisteren begonnen met Cambridge, vind het fijn om dit forum te volgen, zitten toch allen in hetzelfde schuitje! Ik ben 26 jaar oud en 177cm
Mijn start gewicht is 89.9, en streven is 72kg! !smil4 ik ben begonnen met stap 3 in overleg met mijn consultant, puur omdat ik flink wil blijven sporten en zij gaf aan dat dit echt geen optie is met stap 1-2! Zijn er meerdere die dit ook zo gedaan hebben?

Gisteren hele goede dag gehad, alles strikt volgens het boekje, nu ben ik vandaag echt beroerd! Hoofdpijn misselijk, alles dus ik hoop zo dat dit gevoel snel over gaat! Hebben jullie hier ook ervaring mee?

Ik lees veel over de shakes, ik zelf heb gisteren de smootie gehad deze vind ik echt lekker.

Via deze weg wil ik jullie allemaal veel succes wensen, en fijn dat we elkaar zo op de hoogte kunnen houden!

Groetjes Marlies !smil45

Maddie88
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Maddie88 » 25 jan 2018, 13:10

Hallo Marlies,

Welkom op het forum en heel veel succes.
Ok ben ook niet beroerd

Ik zit in stap 1 heb dan 3 shakes op een dag!

Bananna

Bericht door Bananna » 27 jan 2018, 10:41

Hallo dames!

Eindelijk een forum gevonden !smil32 !smil32

Mijn naam is Anna ik Ben 29 ik doe aan cb 800 dit. Omdat ik me niet Meer zo happy voelde met het gewicht 82kg.
Ik heb 150kg gewogen maar door dat Mijn grote liefde bij me wegging heb ik, me Zelf behoorlijk gecrasht vervolg Eet problem. Veroorzaakt woog na een tijdje 69kg veelste weinig voor iemand die 1,83 is. Ben toen in het ziekenhuis beland. Veel hulp gekregen en toen naar een gezond gewicht gewerkt. Na 4 jaar nu dus 82kg ik schrok me rot en had al veel geprobeerd maar niks werkte. Dus in januari de stap gezet vond het de eerste week erg moeilijk maar, had vorige week mijn eerste weeg moment jaja -2,4kg ik was zo blij. Mn huidige partner steunt me dan ook, enorm !smil32, van hem hoef ik niet op dieet maar voel me Zelf beter als ik weer opgewicht Ben. Ik ga Dan ook voor de 73kg :) . Heb komende maandag mn 2de weeg moment. Vind het spannend. Ook Omdat ik in 5 ploegen werk is het soms lastig zeker met de nachtdiensten. Maar daar heb ik een weg in gevonden gelukkig deze week weinig honger gehad !smil32 . Jullie motiveren min ook heb Alles gelezen en ook ik geen niet op!

Baco

Bericht door Baco » 30 jan 2018, 02:53

Hoi meiden,

Een fb pagina is misschien wel een idee omdat je hier geen meldingen krijg vergeet ik het eigenlijk ook.. haha

Ik had trouwens vorige week vrijdag mijn 2de weeg moment. 100 gram aangekomen. Ik dacht het al want had 2 dagen niet goed me best gedaan. 1 dag broodje chocolade pasta gegeten en een broodje ei. Ik mis dat brood wel echt. Ik zit trouwens in stap 2. Daarna ben ik onverwachts mee genomen uit eten en heb daar een broodje carpaccio gegeten. En daar had ik zo van genoten dat ik zolang bezig was om hem op te eten. Daarna op visite geweest en hadden de mensen cake. Nee ik hoef niet zei ik. " ja maar we hebben het speciaal voor jou gekocht " kenne jullie die ook? Wat iritand . Maar dan ken ik het gewoon niet afslaan en van dat stukje cake had ik spijt omdat ik er niet echt trek in had zegmaar... dus die 100 gram eigen schuld. Hij zei wel dat ik bijna een kilo meer vocht vast hield als vorige keer en ik was in spier 1 kilo gegroeid en in vet 1,6 procent omlaag in 1 week. Dus moet zeggen ben best tevreden. Merk het ook echt aan m'n zelf nu. Wat ik ook heb en nu vraag ik me af of iemand anders dat ook heb is als ik 2 dagen keurig netjes me eraan hou dat de derde dag ik misselijk wordt. Dat me lichaam gilt om suiker ofzo want zodra ik dan toegeef en wat suiker neem ken mijn lichaam er weer zon 2 a 3 dagen tegen aan en begint het weer.. moet wel zeggen dat toen ik met dit dieet begon at ik bijna elke dag wel een zak snoep of chocola , koek, chips op...

Groetjes en zet hem op!

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 30 jan 2018, 08:21

Baco schreef:Hoi meiden,

Een fb pagina is misschien wel een idee omdat je hier geen meldingen krijg vergeet ik het eigenlijk ook.. haha
Hi Baco, helemaal onderaan de pagina kun je jezelf abonneren op dit topic, je krijgt dan een mailtje als er een nieuw bericht is !smil4
Schermafbeelding 2018-01-30 om 08.21.34.png
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Frietje

Bericht door Frietje » 30 jan 2018, 10:33

Hoi baco en sanne.

Als je er even doorheen zit krijg he direct een oppepper... en het is erg gezellig!
Het is een geheime groep dus niemand kan het zien of vinden als je geen lid bent! En je kan Alleen lid worden als je word toegevoegd door Maddie!

Maar wel balen dat he bent aangekomen.
Ik had het ook 1x.. had de maandelijkse ongemakken en daardoor ook wat gesnoept, helaas... maar ja daar na extra motivatie!

Baco

Bericht door Baco » 30 jan 2018, 19:56

Hoi dames,

Ik heet Bo TenBoekel uit Alkmaar.
Ik doe het samen met een vriendin van me zou die ook in de groep mogen? Sofie rumping is haar naam.

!smil79

Maddie88
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Maddie88 » 31 jan 2018, 10:01

Hallo baco,

Ik kan alleen 1 iemand vinden uit Haarlem kan dat?

Jean-an

Bericht door Jean-an » 03 feb 2018, 00:14

Hallo dames,

Wat fijn dat er nog meer ‘lotgenoten’ zijn!! Ben normaal niet zo van de fora, maar nadat ik deze gelezen had voelde ik toch dat het wel fijn is om elkaar te steunen! Gedeelde smart is immers halve smart !smil35
Ik zie wel wat in een geheim FB groepje! @maddie zou je me toe willen voegen?
-> Jeannette Hoeve uit Staphorst

Succes allemaal!!

Groetjes!

Plaats reactie

Terug naar “CB Cambridge Weight Plan Ervaringen”