Cambridge 2018

Het Cambridge Weight Plan wordt ook wel CB genoemd en is afkomstig uit Engeland. Het werkt op basis van maaltijdvervangers in verschillende varianten zoals 500 en 800.
Plaats reactie
Hilga1

Re: Cambridge 2019

Bericht door Hilga1 » 18 feb 2019, 13:58

Hallo. Ik ben nieuw hier. En het lijkt mij leuk om afentoe ervaring te kunnen lezen.

Ik ben 53 jaar getrouwd en heb 3 kinderen.

Mijn doel is om 15 kg af te vallen de komende periode, en daarna rustig het gezonde eetpatroon weer te kunnen opbouwen. Ik zit nu op mijn 19 e dag. En ben al 6.5 kg afgevallen.

En als er een fb groep is, zou ik er heel graag bij willen. Ook elkaar te helpen en te stimuleren.
(Hilga van der haag)

Alvast bedankt

Shir

Re: Cambridge 2018

Bericht door Shir » 26 mar 2019, 16:04

Hallo, zou ik toegevoegd mogen worden aan de facebookgroep?

Inaya28

Bericht door Inaya28 » 09 apr 2019, 00:04

Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw hier. Was even zoeken maar ben blij dat ik was lotgenoten heb gevonden. Ik ben nu 15 dagen bezig met stap 1 en weeg 6 kilo minder. Wil er nog 15 af, dus ga nog even door met stap 1!

Mag ik ook toegevoegd worden aan de facebookgroep? Zou het heel fijn vinden om daar ervaringen te delen met elkaar.

Fyona

Bericht door Fyona » 11 mei 2019, 00:24

Hoi allemaal,
Ik begin morgen ook voor het eerst aan de cel spannend!!! Ik zou okk heel graag in de fb groep willen komen als dat kan?

Gast

Bericht door Gast » 11 mei 2019, 15:59

ik gebruik nu timfix sx5 hier zitten meet voedingsstoffen in (mineralen, vitaminen, vezels) iemand hier ervaring mee?

moww

Bericht door moww » 27 jun 2019, 12:16

Hey allemaal!

Ik ben vandaag begonnen met stap 1. Tot nu toe gaat het goed !smil32 Ik hoop dat dit forum nog actief is of ander zou ik ook graag aan de facebook willen worden toegevoegd!

Groetjes!

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 23 jul 2019, 13:17

moww schreef:
27 jun 2019, 12:16
Hey allemaal!

Ik ben vandaag begonnen met stap 1. Tot nu toe gaat het goed !smil32 Ik hoop dat dit forum nog actief is of ander zou ik ook graag aan de facebook willen worden toegevoegd!

Groetjes!
Top, knap zeg om tijdens de zomer / vakantieperiode te starten!
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Plaats reactie

Terug naar “CB Cambridge Weight Plan Ervaringen”