geen reactie

Als je het 40 punten dieet volgt kun je hier alle informatie vinden.
Post Reply
Marina
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 162... cm
Welk dieet volg jij?: 40 punten dieet
Startdatum: 02.01.2015
Startgewicht: 102.1 kg
huidiggewicht: 100.5 kg
Streefgewicht: 90 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

geen reactie

Post by Marina »

heb een weekje geleden een bericht op de form gezet !smil4 Maar het lijk wel of er niemand nog het 40 punten dieet doet ... maar goed ik doe me best ... als er iemand het toch zou lezen :) heb ik wel een vraagje ? ik heb een crose trainer nu moet ik wel toe geven dat ik al in jaren niets meer heb gedaan aan me conditie maar is er iemand in het bezit van een beginners programma ik heb dat ding zelf gekregen niet nieuw dus weet ik ook niet hoe ik het moet instellen ... ook wil ik effen zeggen als er iemand iets wil weten over het 40 punten dieet ik wel weet hoe het werkt ben er al eens 30 kilo mee verloren en dat jaren volgehouden maar helaas toch weer verkeer gegaan vandaar maar weer streng 40 punten !smil35 hoop hier wel en reactie op te kregen altijd leuk !smil32 voor nu lieve groetjes Marina
sandra.meijer
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 170 cm
Welk dieet volg jij?: Puntendieet
Startdatum: 26 januari 2015
Startgewicht: 91kg
huidiggewicht: 91kg
Streefgewicht: 80kg
na 1 week :
na 2 weken :

Re: geen reactie

Post by sandra.meijer »

Hoi Marina,

Ik ga maandag beginnen en ik wil weten hoeveel punten ik per dag mag gebruiken en hoeveel weekpunten ik dan ook nog heb. Kun jij mij vertellen waar ik dat ken berekenen? Ik heb ook een cross trainer en ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel punten je krijgt als je erop traint. Misschien vergelijken met een stevige wandeling?

Groetjes,
Sandra.
Marina
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 162... cm
Welk dieet volg jij?: 40 punten dieet
Startdatum: 02.01.2015
Startgewicht: 102.1 kg
huidiggewicht: 100.5 kg
Streefgewicht: 90 kg
na 1 week :
na 2 weken :

Post by Marina »

he hallo Sandra het is heel gemakkelijk je mag 40 punten op een dag verdeeld over drie maaltijden en je tussendoor hapjes als je het op prijs stelt wil ik wel een voorbeeld menu op zetten ... sorry voor het late reactie was een beetje ziek griepje
groetjes Marina
Chris69999

Post by Chris69999 »

Dag Marina,

ik heb ook al wat gelezen over dit 40 punten dieet . maar met mensen hierover kunnen babbelen met ervaring is goud waard.
ik hoop meer met je te kunnen babbelen en info wisselen,
tot hoors Mvg Chris
CHRIS69999

Post by CHRIS69999 »

Dag Marina,

ik wou je ook nog zeggen dat ik je gerust wil helpen met een programma op te starten voor je cross trainer, daar heb ik wel verstand van :)
laat maar iets weten
grts chris
Post Reply

Return to “40 Punten Dieet Ervaringen”