Gezond afvallen met afslankkoffie

Discussieer hier mee over verschillende soorten afslankkoffie.
vero1970
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 170 cm
Welk dieet volg jij?: Afvallen met afslankkoffie
Startdatum: 1 april 2009
Startgewicht: 82 kg
huidiggewicht: 68 kg
Streefgewicht: 65 kg

Gezond afvallen met afslankkoffie

Bericht door vero1970 » 05 aug 2009, 11:25

Ik wilde al heel lang een aantal kilo's afvallen, en dat lukte maar niet. Of anders gezegd het lukte wel, maar het bleef er maar niet af :( Zodra ik stopte met dieeten kwamen de kilo's er weer bij! Tot ik door een vriendin werd getipt. Ze was via via begonnen aan een nieuw produkt, afslankkoffie. Het komt uit Australie en is nieuw op de markt. Ze was zo enthousiast erover dus ze heeft me overgehaald om dit ook te proberen. Je moet 's ochtends 1 kopje van deze oploskoffie drinken een kwartiertje voor je ontbijt. Verder mag je de hele dag normaal gezond blijven eten. Dus helemaal geen crash dieet of zo. En het werkt wow! Ik ben nu 4 maanden bezig en bijna na 4 jaar weer terug op mijn oude gewicht! Zonder moeite! Ben nu totaal 14 kilo afgevallen! Nog 3 kilo te gaan en ik zit op mijn oude gewicht.
De koffie is lekker en 100% natuurlijk. Dus geen troep erin, het werkt ook niet laxerend ofzo. Door de koffie heb ik helemaal geen behoefte meer om tussendoor te snoepen. Tijdens de lunch heb ik helemaal geen honger en kan ik dus makkelijk weinig eten, zonder smiddags een dip te krijgen. Ik ben daardoor ook minder grote porties gaan eten, en heb snel een vol gevoel. Ben ook 2 weken op vakantie geweest en heb toen niet echt op mijn eten gelet en veel wijn gedronken. Toch was ik niet aangekomen. Ik vind het echt een heel goed hulpmiddel voor iedereen die wat aan zijn gewicht wil doen. Dit is tenminste vol te houden, al die andere dieten werken wel maar zodra je stopt komen de kilo's er net zo vrolijk weer bij.

Groetjes, Vero

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Sonja Bakker!
Startdatum: 3 December 2018
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 95.8
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 31-05= 96.4
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Re: Gezond afvallen met afslankkoffie

Bericht door Alice » 05 aug 2009, 11:33

:8: ga eens kijken wat het inhoud...haha maar is het wel te drinken dan? of heel sterk..en dan maar alleen sochtends een koppie...hhum...kilinkt wel leuk!

succes verder met je koffie...
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 05 aug 2009, 11:36

nouwwwwwwwwwwwwww.....ik doe het niet....37 eurie's....nee ik blijf maar gewoon lekker bij mijn Mathijs,gaat er ook wel af alleen langzamer...vind ik ook wel goed zo...ik heb gezegd dat ik nooit meer voor pillen e.d ga betalen...dus ook niet voor de koffie..

maar wens jouw natuurlijk wel veel succes..

keep the faith
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder
lengte: 1.65... cm
Welk dieet volg jij?: weight watchers
Startdatum: 15 - 03 - 2009
Startgewicht: 77.8
Streefgewicht: 70

Bericht door keep the faith » 05 aug 2009, 13:01

Koffie lees ik Koffie !!!!!!!!

Hmm wel veel centjes zeg,misschien wil ik het wel proberen maar ik moet eerst even over de prijs heen zijn
Nu heb ik tijd voor tussendoortjes omdat ik hele dagen thuis zit (ik doe het niet hoor) maar op het werk heb ik daar geen tijd voor
Amper tijd om mijn eten op te eten (tja dat komt door mijn andere verslaving :15: )
cause the times are tough
Well its hard to be strong
Oh you got to keep the faith
keep the faith

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 05 aug 2009, 18:21

ANDERE VERSLAVING FAITH...WELKE?

vero1970
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 170 cm
Welk dieet volg jij?: Afvallen met afslankkoffie
Startdatum: 1 april 2009
Startgewicht: 82 kg
huidiggewicht: 68 kg
Streefgewicht: 65 kg

Bericht door vero1970 » 06 aug 2009, 11:23

Op zich valt het mee, je betaald 2,50 euro per dag. En je snackt niet meer en je maaltijden worden kleiner! dus daar bespaar je weer in. Maar snap wel dat je dat zo ziet, maar ik kan in ieder geval niet meer zonder en het is me het geld zeker waard :-) Als ik op het station een cappucino koop kost die ook zoveel...
Hij smaakt trouwens lekker het is een soort oploskoffie met melk heel zacht van smaak :-) lekkerder dan een senseo vind ik.

Jullie allemaal ook veel succes verder

keep the faith
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder
lengte: 1.65... cm
Welk dieet volg jij?: weight watchers
Startdatum: 15 - 03 - 2009
Startgewicht: 77.8
Streefgewicht: 70

Bericht door keep the faith » 06 aug 2009, 12:05

snabbeltje schreef:ANDERE VERSLAVING FAITH...WELKE?
Ik rook :15:

erg duur is het ook niet,nee dat klopt ik heb bedragen gelezen van dieten daar sla je stijl van achterover
dan ben je zo al 900 euro in de maand kwijt........dat is duur! :14:
hmmmm vind senseo anders toch ook wel errug lekker moet ik zeggen (de goedkopere versie dan he)
ik hoop dat het goed blijft werken,dat denk ik wel als ik het zo lees!

in ieder geval bedankt voor de tip!

Groetjes Faith
cause the times are tough
Well its hard to be strong
Oh you got to keep the faith
keep the faith

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= ?
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 06 aug 2009, 20:05

Amper tijd om mijn eten op te eten (tja dat komt door mijn andere verslaving ) <DEZE FAITH... :14: :14: kan wezen dat ik gewoon met miene neus kiek..

eum de koffie doe ik sowieso niet....gaat wel goed met mathijs....en eum melk in de koffie...okee laagje..njeen...maar ik vind het wel leuk om hier af en toe te kijken hoe het gaat ,nu moet ik even scrollen want ik ben de naam weer kwiet aha vero ....wens je veel succes!

siemmie

Bericht door siemmie » 09 aug 2009, 11:36

IK begin mijn ontbijt iedere ochtend toch al met koffie, dus wil het wel eens in combinatie met gezond eten proberen, maar waar kan ik deze koffie kopen?

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 09 aug 2009, 16:28

Er zijn verschillende leveranciers van afslankkoffie. De twee bekendste soorten zijn:

* Svelta afslankkoffie van Yves Rocher
* Afslankkoffie Benelux

Natas
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

XXXXL-model

Bericht door XXXXL-model » 30 sep 2009, 17:48

Hallo daar, ik hoor al die mooie verhalen over drinkbare koffie waarmee je kilo's kan uitschakelen. Er wordt verwezen naar Yves Rocher en ook Afslankkoffie Benelux. Wel een enorm prijsverschil. 0,33 euro per zakje voor Yves Rocher en 2,64 euro voor Afslankkoffie. Enig idee waarom? Ik las ook iets over een koffie die afslankt en die uit Australië komt. Heb je daarvoor een website die ik eens kan bekijken? XXXXL-model

mereltje

Bericht door mereltje » 16 dec 2009, 16:15

Er zit idd veel verschil in prijs, maar ik kan wel zeggen dat afslankkoffie, dus die duurste echt wel werkt. Ik heb het 4 weken gedaan en ben toen bijna 4 kilo afgevallen! Die van Yves Rocher schijnt echt niet te werken.

nic

Bericht door nic » 11 mei 2011, 20:04

siemmie schreef:IK begin mijn ontbijt iedere ochtend toch al met koffie, dus wil het wel eens in combinatie met gezond eten proberen, maar waar kan ik deze koffie kopen?
hallo allemaal
ik ben nicol 39 jaar 1.65 m 70kilo en begonnen in feb met de koffie leptin 800.
weeg dit al jaren en kreeg er niets af niet met sporten niet met dieeten.
via een vriendinnetje eraan begonnen ,de eerste 2 maanden deed de koffie niets voor mij(doorgaan was het advies) maar daarna des te meer.
ik weeg nu op 11-05-2011 63 kilo!! op naar streefgewicht 58 kilo!!
ik bestel mijn koffie (8.95 euro) per 18 zakjes bij de 123 drogist en haal ze in hun winkel af(dus geen verzendkosten a 7.60 eurie) deze is de authentieke met het liptin zegel erop(zit dus geen troep in)!!!!
ben nu net een week overgeschakeld naar de coffee 1000 deze is voller van smaak doordat er in 1 zakje 10 mg zit en in de 800 5 mg coffee. drink het idd smorgens en na een half uur eet ik in ieder geval een appel(vetvreters!!!!) heb de zetmelen en koolhydraten ook zoveel mogelijk laten staan( dus savonds veel groenten met vlees en weinig aardappelen. overdag bijna tot geen brood of geroosterd) om toch de vezels binnen te krijgen meng ik door mijn aardbeien yohurt( gewoon van de lidl en erg lekker) vezels( te koop bij drogist voor 1.30 euro.om toch om de 2 uur iets te eten neem ik sultana of een eierkoek of ontbijtkoek.daarnaast neem ik fruit(geen banaan) en heeeeel veel drinken,loop nu elke dag rond met een flesje in de hand,omdat alleen water snel verveeld doe ik er roos vicee door of een scheutje ranja.drink er zo'n 4 tot 6 per dag.
ik ben dus een zeer tevreden gebruiker. eindelijk resultaat en binnenkort met een goed gevoel in de bikini!!!!
hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal.
groetjes nicol :8:

Gast

Bericht door Gast » 22 mei 2012, 10:28

nic schreef:
siemmie schreef:IK begin mijn ontbijt iedere ochtend toch al met koffie, dus wil het wel eens in combinatie met gezond eten proberen, maar waar kan ik deze koffie kopen?
hallo allemaal
ik ben nicol 39 jaar 1.65 m 70kilo en begonnen in feb met de koffie leptin 800.
weeg dit al jaren en kreeg er niets af niet met sporten niet met dieeten.
via een vriendinnetje eraan begonnen ,de eerste 2 maanden deed de koffie niets voor mij(doorgaan was het advies) maar daarna des te meer.
ik weeg nu op 11-05-2011 63 kilo!! op naar streefgewicht 58 kilo!!
ik bestel mijn koffie (8.95 euro) per 18 zakjes bij de 123 drogist en haal ze in hun winkel af(dus geen verzendkosten a 7.60 eurie) deze is de authentieke met het liptin zegel erop(zit dus geen troep in)!!!!
ben nu net een week overgeschakeld naar de coffee 1000 deze is voller van smaak doordat er in 1 zakje 10 mg zit en in de 800 5 mg coffee. drink het idd smorgens en na een half uur eet ik in ieder geval een appel(vetvreters!!!!) heb de zetmelen en koolhydraten ook zoveel mogelijk laten staan( dus savonds veel groenten met vlees en weinig aardappelen. overdag bijna tot geen brood of geroosterd) om toch de vezels binnen te krijgen meng ik door mijn aardbeien yohurt( gewoon van de lidl en erg lekker) vezels( te koop bij drogist voor 1.30 euro.om toch om de 2 uur iets te eten neem ik sultana of een eierkoek of ontbijtkoek.daarnaast neem ik fruit(geen banaan) en heeeeel veel drinken,loop nu elke dag rond met een flesje in de hand,omdat alleen water snel verveeld doe ik er roos vicee door of een scheutje ranja.drink er zo'n 4 tot 6 per dag.
ik ben dus een zeer tevreden gebruiker. eindelijk resultaat en binnenkort met een goed gevoel in de bikini!!!!
hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal.
groetjes nicol :8:
hallo, super je verhaal, maar ik kom uit belgie ! ik wil 15 zwangerschapskilo's kwijt...we zijn nu half jaar verder en ik verdik alleen maar :( heb je enig idee waar je de koffie in belgie zou kunnen kopen? of via waar ik het es zou kunnen opzoeken, ja internet maar zoals al eerder gezegd is de ene de andere niet, eerste x ik hier van hoor, dus... nog steeds op je streefgewicht? goed zo alvast ! groetjes !!

stente
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 177 cm
Welk dieet volg jij?: santa
Startdatum: 1 januari 2009
Startgewicht: 55 kg
huidiggewicht: 50 kilo
Streefgewicht: 50 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :50
na 2 weken :50

Bericht door stente » 16 okt 2017, 05:26

Vermageringspillen Zonder zware inspanningen raakte ik 9kg kwijt.

Plaats reactie

Terug naar “Koffiedieet en Afslankkoffie”