Modifast en sporten

Ervaringen uitwisselen met Modifast Protiplus, 3.2.2, Intensive, Snack & Meal, Laboratoires
Plaats reactie
Lotte

Modifast en sporten

Bericht door Lotte » 04 nov 2013, 19:17

Ik ben een vrouw van 51, 1.82 mtr en weeg inmiddels veel te zwaar.
Vroeger was ik ca 76 kg, dat hoeft niet meer, maar 80 is natuurlijk een mooi en gezond gewicht. Ik weeg inmiddels 118 kg. Ik ben het allemaal zo moe mn hele leven lijnen. En de ellende is dat ik nu met 51 onwijs langzaam begin af te vallen. Heb je een week je best gedaan, 2 dagen zondigen en nog meer erbij dan dat ik eraf heb gekregen. Het jojo effect.
Pffff echt hopeloos want ik voel me doodongelukkig in dit lichaam. Ik heb afgelopen jaar ook weer vanalles geprobeerd, cambridge, atkins, trage koolhydraten dan bedoel ik oa southbeach maar ook amber albarda. I, weer het allemaal wel, maar iedere keer ga ik weer na een poosje de mist in, kan een paar weken maanden of half jaar zijn en dan hup....ben ik weer dikkerdje dap. Dan sla ik weer als een idioot door en sta weer bij de banketbakker en macdonalds. Ik noem waar wat. Ooww die strijd, ik word er gek van.
Ik sport sinds mn 45 ste 3 x per week bij fitness en sinds oktober 2012 sport ik 6 a 7 keer per week. 3 x fitness 1,5 uur en 3 x banen zwemmen 45 minuten. Maar als ik mn eten niet goed doe, val ik dus veel te weinig af. Soms met een enorme vreetdaf sla ik dan sporten over omdat ik amper vooruit kom bij wijze van. En ik voel me dan natuurlijk afschuwlijk en gedemotiveerd. Ondanks dat vette lijf prop ik me toch maar in mn sportpak en zwemkleren en gelukkig maar want anders zag ik zonder sporten er nu natuurlijk nog beroerder uit.
Maar enfin, ik ga van t zomer naar zuid frankrijk en ik wil nu zo graag van een heleboel rotkilo's af, ik heb er echt tabak van. Ik ontneem me zoveel plezier door wegduikgedrag, al wel 10 jaar lang. En het laatste jaar ben ik wel 10 kg aangekomen en wil nu vaak helemaal nergens meer heen. Geen een spijkerbroek past me nog.. Gelukkig draag ik op mn werk rokken, ben secretaresse, en daarin kan ik nog wat verbloemen. Veel stretch uiteraard met jasjes erover....maar kon ik mn leuke kleren maar weer eens aan.
Nu is mijn vriendin met cambridge in3 maand 25 kg afgevallen. Zij is 53 jaar. Wat ik wel zie, zij sportte iet erbij, dat haar huid zo is verslapt. De elasticiteit is er natuurlijk aardig uit op deze leeftijd vergeleken 20, dus uitkijken geblazen. Maar ik wil er nu echt in eerste instantie eens een hele ruk vanaf hebben. Nu ben ik gisteren begonnen met modifast intensive, ken dat wel. Ook moeilijk uiteraard maar gaat wel snel. Met langzame dieeten haak ik af. Dan duurt het resultaat me te lang in inmiddels. Vroeger prima maar nu even wat sneller in het begin. Als ik nu 20 kg kwijt ben wil ik wel verder met southbeach ofzo,trage koolhydraten, of amber albarda.
Een heel verhaal in een vogelvlucht, maar dan weet u een beetje wie ik ben en waar ik mee zit.
Mijn vraag is nu, kan ik intensief sporten met modifast of word je dan toch beroerd? Ik heb weleens zoiets bemerkt in het verleden. Hoe kan ik dit oplossen? Voor het sporten een zak sla opeten en daarna de modifast shake? Als ik maar niet duizelig wordt en het vol te houden is.
Savonds drink ik nog ael geregeld witte wijn, dat zal ik nu echt laten, want dat zet ook aan. Drink nu slimpie met spa rood en ijsklontjes. Prima.
Kunt u mij adviseren met modifast en sporten? Zodat ik het voorlopig kan volhouden voor een kilo of 20. RAuwkost tussendoor om beroerde momenten op te vangen? En vindt u het verantwoord met 6 x sporten? Het punt is gewoon dat ik nu echt snel resultaat wil zien en dat ik echt de schouders eronder zet. Ik ben het echt zat, ik ben zo flauw vAn mn uiterlijk.
Hoop wat van u te mogen vernemen.
Ps dietistes ben ik ook allemaal geweest. Wel goed natuurlijk maar gaat langzaam en nu met 51 haal ik dat eindpunt maar steeds niet omdat ik te snel verval in slecht eten en dan komt het maar weer driedubbel bij.
Nou, nogmaals heel verhaal. Maar ik hoop dat u mij kunt adviseren.
Alvorens hartelijk dank.
Vriendelijke groet,
Lotte

Plaats reactie

Terug naar “Modifast Protiplus 3.3.2 en Intensive Ervaringen”