Vandaag écht begonnen met Modifast Intensive

Ervaringen uitwisselen met Modifast Protiplus, 3.2.2, Intensive, Snack & Meal, Laboratoires
Plaats reactie
Aoife
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 156 cm
Welk dieet volg jij?: Modifast intensive
Startdatum: 11 juli 2011
Startgewicht: 73,9 kg
huidiggewicht: 73,9 kg
Streefgewicht: 59 kg
Gewicht Grafiek: .
Startgewicht: 73,9 kilo (11-07-2011)
Na 1 wk: ... kilo (18-07-2011)
Na 2 wk: ... kilo (25-07-2011)
Na 3 wk: ... kilo (01-08-2011)
Na 4 wk: ... kilo (08-08-2011)

Nog 14,9 kilo te gaan!

Vandaag écht begonnen met Modifast Intensive

Bericht door Aoife » 11 jul 2011, 13:06

Hoi allemaal,

Ik ben Eva en ben 27 jaar. Ik ben 1.56 m en weeg 73,9 kilo. Dit was 4 jaar geleden 58 kilo, en toen voelde ik me zeer goed. Ondertussen 3 zwangerschappen verder, en dus ook teveel kilo's. Tja, tijdens een zwangerschap gaan veel vrouwen los, dus ik ook. "Het gaat er daarna wel weer af." Nou, niet dus. Nu zijn we ruim 6 maanden na de laatste bevalling en ik geef geen borstvoeding meer, dus het dieet kan echt gaan beginnen.
Ik wil graag weer 59 kilo wegen, al is het alleen maar om die 5 weer te zien. Met mijn lengte een perfect gewicht. Al ben ik nu al blij als ik de 6 weer eens zie!!

De afgelopen 2 weken ook zo nu en dan een poging gewaagd, maar dan at ik 's avonds gewoon normaal, of tussendoor weer van alles wat niet mocht, dus dat ga ik vanaf vandaag anders aanpakken.
Tot gisterenavond ging het goed de laatste dagen, maar ja, even gezellig naar Scheveningen... een lekkerbek is moeilijk te laten staan (met patat en saus, etc...) , dus vanmorgen weer meteen 800 gram zwaarder dan de ochtend ervoor.
Doordeweeks gaat het lekker. Vanaf nu probeer ik het echt vol te houden, ook in het weekend. Misschien helpt dit forum daar wel mee. Ook al zijn er niet veel actieve leden, ik ben wel van plan om het hier bij te houden hoe het gaat. Wie weet leest ooit iemand het die er wat aan heeft.

Ik eet alleen de chocoladepudding en drink de shakes. De muesli appel-kaneel vind ik ook wel te doen, maar die heeft weer meer caloriën en vult niet meer dan de andere dingen. De shakes en de pudding zijn 471 caloriën voor 3 stuks. Daarom neem ik die alleen nog.
Verder heb ik een flesje water in de keuken staan van 0,5 liter, en die neem ik ook mee naar buiten. Ik moet er 5 van leegdrinken op een dag. Met 4 ben ik ook al tevreden hoor.

Nou ja, we zitten pas op de eerste echte dag 1. Ik schrijf gauw weer!

Aoife
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Nog 14,9 kilo te gaan!

Re: Vandaag écht begonnen met Modifast Intensive

Bericht door Aoife » 12 jul 2011, 12:29

Dag 1 - 11 juli 2011

Vandaag heb ik me goed aan mijn dieet gehouden. Het enige wat eigenlijk niet mocht is een paar hapjes kibbeling, omdat mijn zoon het niet wilde en ik het zonde vond om weg te gooien. Ik verwacht niet dat ik daardoor niet afval. Het was nog geen 18.00 uur.
Maar ja, verder al ruim 2 liter gedronken en 3x chocoladepudding op. Net ook wat stukjes komkommer.
Verder drink ik ook 1 beker thee van Zonnatura (Ideaal Gewicht) dus wie weet werkt dat ook lekker mee.
Ik denk dat ik morgen minder weeg dan vandaag. Kan bijna niet anders. Ik ga niks meer eten tot morgenochtend, alleen water drinken. Ik heb er zin in!

Dag 2 - 12 juli 2011

Vanmorgen op de weegschaal woog ik 1,2 kilo minder dan gisterenochtend!
Heerlijk, het gaat dus de goede kant op. Het zal vast alleen vocht zijn, maar het is een goed begin en het motiveert lekker.

Mijn eerste halve liter water heb ik alweer op, en een aardbeienshake. Straks weer chocoladepudding en nog meer water.
Als avondeten ook de choco pudding, met een beker afslank-kruidenthee. Niet zo smakelijk, proeft naar vrouwemantelthee die ik moest drinken na de bevalling, om mijn baarmoeder te laten zakken. Maar ja, het is voor een goed doel.

Vandaag gaat weer lukken, ik voel het.
Ik heb geen hoofdpijn of iets dergelijks, en geen echt hongergevoel.
Mijn eerste doel is om volgende week de 6 weer als eerste cijfer op de weegschaal te mogen begroeten!!

PS: Sinds vandaag (en hopelijk voor altijd) is mijn BMI weer onder de 30... wel overgewicht, maar niet in de categorie Obesitas. Dat is wel erg hoor, want zo voelde ik me nou ook weer niet!

Aoife
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Nog 14,9 kilo te gaan!

Bericht door Aoife » 14 jul 2011, 09:59

Dag 3/4

Gisteren is het weer goed gegaan. Alleen vanmorgen op de weegschaal maar 0,2 kilo afgevallen. Maar ja, laat ik het positief bekijken:

- Ik ben tenminste afgevallen en niet aangekomen en ik sta niet stil.
- Misschien ben ik de eerste dagen alleen vocht kwijtgeraakt en is dit eindelijk vet??
- Ik zit onder de 72.

Dus tja, toch 3 redenen om blij te zijn. Ik zie de getallen op de weegschaal wel lager worden, alleen zie ik het nog niet aan mezelf. Ja, ik ben ongeduldig en wil na een dag al verschil zien... Nou, dat was het weer voor nu. Jullie zijn weer op de hoogte. Groetjesss en jullie ook veel succes met afvallen!

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 15 jul 2011, 10:04

Goedemorgen Aoife,

Leuk om je verhaal te lezen! Ik denk niet dat je uitsluitend vocht bent verloren tijdens de eerste dagen. Wat gaf de weegschaal vandaag aan? Probeer je niet te druk te maken als je eens een keertje niet helemaal strikt het schema volgt. Een stukje kibbeling maakt niet het verschil, zolang het maar geen gewoonte gaat worden is er niets aan de hand :8:

Heel veel succes en volhouden!

Fijn weekend!

Natas
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Veer

Bericht door Veer » 22 jul 2011, 14:09

Goed bezig meid! De eerste week is gewoon het zwaarst. Ik heb er net een week opzitten met alleen shakes en pudding en precies 3 kg kwijt. Ga nu week 2 in...pfff, snak wel een keer naar een vaste maaltijd, maar wil het vloeibare dieet 2 weken volhouden. Ik ben de laaste 2 dagen ook maar 200 gr afgevallen, maar zolang het eraf gaat, is het positief! Heel veel succes!!

simbayouri
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 178 cm
Welk dieet volg jij?: zoekend
Startdatum: 2011
Startgewicht: 90 kg
huidiggewicht: 83 kg
Streefgewicht: 78 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door simbayouri » 19 aug 2011, 00:39

he eva,
hoeveel ben je nu afgevallen? en is het een beetje vol te houden?

Plaats reactie

Terug naar “Modifast Protiplus 3.3.2 en Intensive Ervaringen”