Dag 1 met modifast

Ervaringen uitwisselen met Modifast Protiplus, 3.2.2, Intensive, Snack & Meal, Laboratoires
Plaats reactie
nina.L
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 161 cm
Welk dieet volg jij?: modifast
Startdatum: 9 mei 2010
Startgewicht: 64 kg
huidiggewicht: 64. kg
Streefgewicht: 57 kg

Dag 1 met modifast

Bericht door nina.L » 09 mei 2011, 17:41

Hey Iedereen,

Ik ben vandaag begonnen met de shakes van modifast. Heb op dit forum veel informatie gevonden tijdens mijn zoektocht naar het juiste dieet. Ik denk dat hier ervaringen uitwisselen mij zeker ook zal helpen de komende weken.

Ik ben 22 jaar oud, 161 cm groot en weeg momenteel 64kg. Ik ben nooit mager geweest en was/ben ook altijd erg trots op mijn vormen. 4 jaar geleden voelde ik me super goed in mijn vel, toen woog ik ongeveer 57 kg. Sinds ongeveer een jaar blijft de weegschaal hangen op 64 kg...Heb vroeger al eens redelijk wat kilo's verloren met weight watchers maar deze keer lijkt het maar niet vooruit te gaan, ben sinds januari 2011 echt punten aan het tellen en veel meer aan het bewegen maar er gebeurt helemaal niets op de weegschaal...erg demotiverend!

Daarom begin ik nu met modifast...ik hoop zo een goede start te maken en ongeveer 7 kilo te verliezen. Na het weer opbouwen van mijn normale eetpatroon doe ik dan verder met weight watchers en gezond eten en bewegen. Ik hoop dat het kwijt raken van die eerste kilo's met modifast mij weer moed en vooral meer zelfvertrouwen geeft.

Vandaag heb ik alvast de bananenshake geproefd en het viel best mee!

Ik ben benieuwd!

groetjes

Nina

Veer

Re: Dag 1 met modifast

Bericht door Veer » 22 jul 2011, 14:13

Hee Nina,

Zie dat je bericht al in mei is geplaatst, maar vroeg me af hoe het gaat. Ben je de 7kg al kwijt? Ik heb net week 1 van shakes erop zitten en wil het 14dagen volhouden. Ben erg benieuwd naar je ervaringen! Groetjes, Vera

Fastmodi

Re: Dag 1 met modifast

Bericht door Fastmodi » 06 aug 2011, 22:42

Heej, ik ben vandaag begonnen, wel f wennen maar wil het garag even volhouden.
Als het goed is heb jij de 2 weken erop zitten. En viel het mee?

Plaats reactie

Terug naar “Modifast Protiplus 3.3.2 en Intensive Ervaringen”