Voor het eerst aan de Modifast!

Ervaringen uitwisselen met Modifast Protiplus, 3.2.2, Intensive, Snack & Meal, Laboratoires
[email protected]@n
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 178 cm
Welk dieet volg jij?: Modifast
Startdatum: 27 juni 2010
Startgewicht: 106,5 kg
huidiggewicht: 89,4 kg
Streefgewicht: 78 kg

Re: Voor het eerst aan de Modifast!

Bericht door [email protected]@n » 20 jul 2010, 07:38

Wow, wat een spetterend resultaat Talantha! Supergoed zeg! :-)
Je plan klinkt goed, maar is voor mij veel te veel gedoe en gereken... Ik hou het ook niet zo lang vol om zo lang alleen maar maaltijdvervangers te nemen. Hoeveel weken wil jij alle maaltijden vervangen?

Mijn resultaat van de derde week was + 0.2 kg. :-( Balen, maar ik ga op deze manier door tot ik alle fases van Modifast heb gehad. Dan maak ik pas de balans op. Heb wel mijn maten opgenomen na drie weken. En met dat resultaat ben ik wel tevreden. Borstomvang -6 cm, taille -7 cm, heupen -4 cm. :-) Dat is ook fijn natuurlijk.

Succes allemaal!

Talantha
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Talantha » 20 jul 2010, 09:56

Hoi [email protected]@n,

+0.2kg valt eigenlijk nog best mee. Mijn diëtiste waarschuwde me dat ik toch rekening moet houden met + 2 à 3kg wanneer ik ermee ga stoppen. Dus toch best wel een keurig resultaat.

Wat die berekeningen betreft, dat valt echt wel mee hoor. Ik zit ook nog op Valtaf.NL en daar kan je een eetdagboekje bijhouden, dat nauwkeurig en heel makkelijk automatisch alles voor jou berekent. Na een tijdje heb je trouwens al zelf een heel goed idee hoeveel Kcal een bepaald voedingsmiddel heeft. Maar ja, dat moet ieder voor zichzelf uitmaken natuurlijk.

Ik heb in totaal nog heel wat weken voor de boeg. Mijn plan is om tot mijn stabilisatie gewicht -> 58kg door te gaan met Modifast Intensive en daarna mijn stabilisatie plan in werking te stellen. Zoals de dingen momenteel lopen, schat ik dus dat ik in februari 2011 kan beginnen stabiliseren. (hoe eerder hoe beter natuurlijk)

Heel veel succes weer deze week!

Martina1978
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 170 cm
Startdatum: 13-07-2010
Startgewicht: 103 kg
huidiggewicht: 98.8 kg
Streefgewicht: 80kg

Bericht door Martina1978 » 21 jul 2010, 09:11

Jij gaat goed Talantha!
Dat moet wel een fijn gevoel zijn inderdaad... :8:

Ik heb 2 dagen shakes gedaan maar ben nu over op koolhydraatarm en dat werkt prima!
Eerste week 4,2 kilo kwijt :8: helemaal blij maar nu door zetten...
Het werkt wel echt motiverend dat die 100 nu van de weegschaal af is trouwens

Succes komende week...!

Talantha
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Talantha » 21 jul 2010, 09:27

Hoi Martina,

Dank je wel, het is inderdaad een fijn gevoel :8: Gisteren voor het eerst weer een aantal dingen gepast en ondanks dat ze nog best strak zitten, kan ik er toch wel weer in, hihi.

Jij gaat ook lekker, en zolang je koolhydratenarm blijft doorzetten, zul je ook lekker blijven gaan!
Geweldig dat die 100kg van je schaal verdwenen is!! Je zal zien dat je ook de 90 'in no time' achter je zal kunnen laten!

Heel veel succes!

[email protected]@n
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter

Bericht door [email protected]@n » 21 jul 2010, 10:12

Talantha schreef:Hoi [email protected]@n,
+0.2kg valt eigenlijk nog best mee. Mijn diëtiste waarschuwde me dat ik toch rekening moet houden met + 2 à 3kg wanneer ik ermee ga stoppen. Dus toch best wel een keurig resultaat.
Maar ik ben nog niet gestopt hoor! ;-)

Vandaag helemaal blij, drie keer op de weegschaal gestaan, er is ineens weer een halve kilo af! Eindelijk onder de 100 kilo, een magische grens voor mij! :-)

Martina1978
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Martina1978 » 21 jul 2010, 20:17

Mooi he om die 100 gedag te zeggen...!!!

Gewoon doorgaan, komt allemaal goed, misschien heeft je lichaam iets gehad als regeldagen ofzo, geen idee hoor, maar laten we dat hopen...!!!

Beetje rare vraag misschien maar ik heb telkens een vreselijk vieze smaak in de mond en m'n ontlasting is niets dan vet :3: hebben jullie dat ook?

[email protected]@n
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter

Bericht door [email protected]@n » 21 jul 2010, 20:25

Ja, een vieze smaak in de mond herken ik. Neem dan wel een smintje of een tictacje.

Martina1978
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Martina1978 » 21 jul 2010, 20:41

Zal dat erbij horen dan?

Ik denk al zal eens even vragen...! Vinden jullie het verder een beetje vol te houden?
Ik heb er tot nu toe weinig moeite mee, alleen wanneer hier 'n groepje gezellig 'n biertje zit te drinken, k heb dan zelf ook wel eentje genomen maar dat had gelukkig geen negatief gevolg...!

Talantha
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Talantha » 22 jul 2010, 08:22

[email protected]@n schreef:
Talantha schreef:Hoi [email protected]@n,
Maar ik ben nog niet gestopt hoor! ;-)

Vandaag helemaal blij, drie keer op de weegschaal gestaan, er is ineens weer een halve kilo af! Eindelijk onder de 100 kilo, een magische grens voor mij! :-)
:2thumbs: Yipiee!!!! Zo zie je maar, de aanhouder wint! Goed gedaan [email protected]@n!

Talantha
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Talantha » 22 jul 2010, 08:32

Ik heb ook geen enkel probleem om het vol te houden. Ik heb totaal geen hongergevoel en heb tot hier toe nog geen enkel nadeel ondervonden. Behalve dan: Die vieze smaak dat hoort er inderdaad bij en heeft te maken met het feit dat je lichaam aan vetverbranding doet - deze toestand heet: in ketose zijn en kan je ook zelf testen met ketostix van Bayer. Ook je adem, zweet en urine ruiken nu heel anders. Verder is het bij mij ook zo dat mijn stoelgang nu héél zwaar is, het (sorry voor het plastische) drijft niet meer.

Verder heb ik tot hiertoe nog geen enkele keer gezondigd, heb er ook niet echt behoefte aan en het tot hiertoe behaalde resultaat steunt me hierin ook, zodat ik heel makkelijk nee kan zeggen en me ook niet laat verleiden om dat glas wijn of bier mee te drinken. Alhoewel ik dat best lust. Mijn eerste tien kilo heb ik echter wel gevierd met twee glaasjes schuimwijn, en die staan bij de volgende 10 kilo ook weer te wachten. Nog een paar weken geduld dus :10:

Hele fijne dag weer , ladies!

Talantha
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Talantha » 27 jul 2010, 07:31

Dag 42
Totaal aantal kcal gisteren: 497 kcal.
Zesde week: + 1.1kg
Totaal: -12.5kg
Nog te gaan: 27.4kg

Ik zit vandaag met een probleem... :/ mijn weegschaal kon me geen duidelijk resultaat aan duiden. Ik ben er verschillende keren op gaan staan...mét en zonder kledij en telkens waren de resultaten anders. :veg: Ik weet dus niet wat ik nu vandaag moet melden.

De eerste keer (zonder kledij): 84.9kg
De tweede keer (zonder kledij): 82.9kg
De derde keer (zonder kledij): 84.6kg
De vierde keer (met kledij): 84.6kg
De vijfde keer (met kledij): 85.4kg
De zesde keer (zonder kledij): 85.4kg

*zucht diep* Tja, they are back: de befaamde bokkensprongen van Talantha....
Misschien moet ik vanavond eens nieuw batterijen in mijn weegschaal steken, maar nu weet ik niet wat ik als resultaat voor week 6 moet meegeven. Het is in elk geval meer dan vorig week... Och ja, ik zal maar door de zure appel doorbijten en voor het minst positieve resultaat gaan.

Waaraan deze gewichtstoename te wijten is? Ik weet het niet. Ik hou me nog steeds strikt aan de Modifast Intensive, ik ben nog steeds in ketose dus het moet wel vocht zijn. Mijn maandelijks cadeautje is al afgeleverd, dus eigenlijk had ik dit niet verwacht. Misschien dat het te maken heeft met mijn fiets-training van gisteren avond. *haalt schouders op* who knows? Ik geef het in elk geval niet op, op dit moment lig ik nog voor op mijn planning en volgende week zal ik wel weer een beter resultaat neerzetten.

Vanavond trouwens mijn afspraak met de diëtiste, eens benieuwd naar wat zij hiervan maakt. Waarschijnlijk hetzelfde als wij - vocht, training....blah, blah blah.

A not so happy camper whishes you all a great day!
:kaffee:

[email protected]@n
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter

Bericht door [email protected]@n » 27 jul 2010, 07:54

Vermoed dat het te maken heeft met de batterijen, dat is meestal een teken dat ze bijna leeg zijn... Misschien vandaag vergeten, batterijtjes kopen en dan morgen het gewicht tellen voor je statistieken?

[email protected]@n
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter

Bericht door [email protected]@n » 27 jul 2010, 07:58

Mijn gewicht zoals dat hier rechts staat klopt niet meer helaas... ben alweer aangekomen. Dat gewicht was van na vier weken Modifast (alle fasen). Dus mocht zaterdag voor het eerst weer lunchen, dat merkte ik uiteraard zondag direct. ;-) Zondag als lunch weer een vervanger genomen en 's avonds uit eten geweest met manlief. Geen alcohol gehad en een stuk vlees en deel van het toetje laten staan. Ben dus wel trots op mezelf en neem de (tijdelijke) gewichtstoename maar even voor lief. Deze week ga ik toch weer de lunch vervangen voor een Modifast-maaltijd. Hopelijk gaat er nog weer iets af dan. Ga nu gauw naar mijn werk toe!

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 27 jul 2010, 08:19

Hoi [email protected]@n, balen, dat je een beetje bent aangekomen. maar goed dat je jezelf niet laat ontmoedigen. Het gaat helaas niet altijd in 1 rechte lijn naar beneden. Het gaat om het eindresultaat, wat er aan het einde van onder aan de streep staat. En met jouw motivatie gaat dat helemaal goed komen!

Go for it, you can do it!!!

Natas
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Talantha
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Talantha » 29 jul 2010, 07:11

Uit mijn bezoek aan de diëtiste blijkt, dat het wel degelijk aan mijn weegschaal ligt. Bij haar woog ik dinsdag avond om 18u30 : 84.4kg mét kledij. En jullie zullen misschien lachen maar toen ik thuis gekomen was, heb ik mijn kledij meteen gewogen op mijn betrouwbare keukenweegschaal en dat was welgeteld: 1.1kg.

Duuuuus! :10: Dat betekent dat ik gisterenavond 83.3kg woog en vermits ik 's morgends altijd minder weeg, was het al bij al geen slecht weekresultaat en zeker niet méér als vorige week. *glimlacht opgelucht*. Nieuwe batterijen hebben trouwens ook niet geholpen, toen woog ik ineens 87.6kg :16: ... Dat betekent dat ik me de eerste dagen niet meer zal kunnen wegen, omdat ik op zoek moet naar een nieuw martelding *grijnst breed* Wie helpt me met mijn afkickverschijnselen?

Plaats reactie

Terug naar “Modifast Protiplus 3.3.2 en Intensive Ervaringen”