Voor het eerst aan de Modifast!

Ervaringen uitwisselen met Modifast Protiplus, 3.2.2, Intensive, Snack & Meal, Laboratoires
lidie

Re: Voor het eerst aan de Modifast!

Bericht door lidie » 21 mar 2013, 17:09

week twee van mijn modifast en twee en een half eraf
maar ik heb een probleemke, ik krijg haast geen ander eten naar binnen zit met die shake zo vol als een ei is dit wel normaal? en heb ook geen honger gevoel tussen door

Lotte

Bericht door Lotte » 03 apr 2013, 09:36

Modifast is gewoon een ramp voor je hele stofwisseling en afvalproces.
Je verrekt van de honger, voelt je gammel en licht in het hoofd bij sporten en krijgt mettertijd last van haaruitval. Bovendien als je ouder bent (45+) val je veel te hard af waardoor huidverslapping ontstaat want je huidelasticiteit is minder.
En als je nadien weer normaal gaat eten, komt het er best snel bij. Al met al; je kunt wel snel afvallen met Modifast (met afzien) maar het is er ook snel bij. Ik vind het bij nader inzien geen succes geweest en doe het ook niet weer. Beter duurzaam afvallen met het eten van goede (trage) koolhydraten. Als je sport moet je nl. ook de koolhydraten niet weglaten. Eet de goede Kh. Je kunt zo lijsten vinden op internet. en als je dat volgt val je ook af, wat langzamer maar je voelt je veel beter en hebt geen honger.
En ik ken alle dieeten zo zoetjes aan. Verander je leeftstijl, rap afvallen is gewoon slecht, gaat te hard en uiteindelijk er ook hard weer bij. Succes.
Groeten, Lotte

Norrie
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 174 cm
Startdatum: 22 mei 2013
Startgewicht: 73.6 kg
huidiggewicht: 72.2 kg
Streefgewicht: 63 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 73.6
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Norrie » 26 mei 2013, 10:37

Hoi allemaal,

Sinds afgelopen woensdag begonnen met modifast intensive.

Laatst zei iemand tegen me; stoppen met roken is makkelijker dan dieeten. Met roken kan je volledig stoppen, de verleiding uit de weg gaan en er totaal niet mee in aanraking te komen. Afvallen door minder/beter te gaan eten is moeilijk! Je moet wel eten namelijk! De verleiding om in de supermarkt toch de verkeerde keuze te maken, of toch met die vriendinnen mee te gaan na een avondje stappen naar de swoarma tent is zoveel moeilijker om te weerstaan..

Modifast zie ik als opstapje, om eerst 2 weken cold turkey niet te hoeven bedenken wat ik mag en kan eten. Of dat stukje vlees niet te vet is, of ik niet teveel aardappels heb opgeschept. Ik hoop hierdoor minder honger te ervaren en mezelf beter te kunnen beheersen. De bedoeling is 2 weken 3 shakes, vervolgens ontbijt een bakje yoghurt en 's middags rauwkost en 's avonds een lichte maaltijd. Kcal rond de 600, dit langzaam opbouwen.

Het afvallen dat hierbij gebeurd is mooi meegenomen, maar hoeft van mij niet mega snel te gaan. T begin is toch darminhoud en vocht.

Ik hoop dat er nog iemand hier komt om te reageren, zodat we elkaar kunnen steunen!

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 27 mei 2013, 08:58

Hoi Norrie,

Leuk om te lezen dat je met Modifast Intensive bent gestart. Ik heb dit (in een ver verleden) zelf ook gevolgd. Ik herinner me nog het goede resultaat, en het was voor mijn gevoel goed vol te houden. Hoe gaat het nu met jou?

Wat is trouwens de reden dat je voor intensive hebt hekozen, en niet voor modifast 3.3.2 ?

Succes en wil je ons op de hoogte houden?

Sanne
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Lizayra

Bericht door Lizayra » 29 mei 2013, 00:25

Hallo,

ik ben van plan om morgen (ja, echt :-) ) Modifast Intensive te gaan kopen en dan maar meteen te starten. Heb hier zitten lezen over hoe het anderen bevalt en ik ga het gewoon proberen.
Ik laat nog wel weten hoe het mij vergaat, toch leuk om ervaringen te delen al lijkt het forum wel dood af en toe als ik naar de data kijk.

Csilla

Bericht door Csilla » 05 aug 2013, 22:26

Hallo Modifasters!

Morgen ga ik alles in huis halen en eraan beginnen. Heb wel wat faalangst, maar dat zal wel normaal zijn, denk ik... Sinds mei is er niets meer gepost geweest, maar ik hoop toch dat ik er een aantal mensen mee krijg om tijdens mijn Modifast-avontuur mij te steunen. Ik ben 38 jaar, 1,61m en weeg ongeveer 93kg (morgen op de weegschaal), mijn dochtertje is net 20 maanden geworden en ik wil haar graag zien opgroeien en wil een actieve mama zijn voor haar.

Hopelijk krijg ik veel positieve reacties over jullie ervaringen met Modifast en ben heel benieuwd naar Modifasters die hun gewicht al toch een hele poos onder controle hebben zonder de eeuwige yo-yo effect.

Grts,

Csilla

Sanne

Bericht door Sanne » 06 aug 2013, 08:46

Heel veel succes Csilla, en hou ons op de hoogte!

Sanne
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Elke

Bericht door Elke » 19 aug 2013, 15:33

Dag iedereen,

Ik was met Modifast intensive gestart, maar het is niet echt mijn "ding". Ik heb jammergenoeg wel een aantal verpakking aangekocht. Als iemand interesse heeft in een verpakking van 9 shakes...Ik heb de smaken van Vanille, Chocolade en Aardbei. Doe maar een bod, ze moeten snel weg.
Houdbaarheid tot Juli 2014.

cig26

Bericht door cig26 » 08 jan 2014, 22:35

Hoi ga morgen ermee beginnen wil voor mijn buikcoretie 5 kilo kwijt raken en heb nog e weken tijd dus hoop dat het me lukt

JoJoJoJo
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
Welk dieet volg jij?: Modifast ProtiPlus 3.2.2.
Gewicht Grafiek: Start: 06-10-2014
10-11-14: - 10 kg (na 6 wk)
-------

Bericht door JoJoJoJo » 11 nov 2014, 15:11

Is dit forum nog actief met "mede-ProtiPlus" gebruikers???

Ik ben er een paar weken geleden mee begonnen en het gaat ook goed - ben inmiddels 10 kg kwijt.
Weet uit het verleden dat een forum kan helpen met elkaar steunen, stimuleren en recepten uitwisselen, dus vandaar dat ik aan het rondkijken was....

Sylvia engel

Bericht door Sylvia engel » 31 aug 2016, 12:42

Geachte
Ik ben net bezig met Modifast
Maar schrok toch wel van de kcal 168 per pudding en 11 gram suiker
Is dit niet heel veel?

Sophie1992

Bericht door Sophie1992 » 07 okt 2016, 16:26

Hallo
Ik ben al twee weken aan de modifast.
Ik hou me strik eraan en nog geen kilo af gevallen.
Ik drink wel zo een drie liter water per dag zonder mijn koffie zwart.
Dit val me echt wel tegen hoe kan het. !smil24 !smil24
Lig het mischien aan mijn over gang???

Irina

Bericht door Irina » 07 nov 2016, 21:19

Hallo,
Ik heb een tijdje alles maar laten gaan, eten, drinken en feesten.
Doordat mijn vriendin over Modifast begon te praten ben ik vandaag stiekem ook Modifast gaan halen. Ik snap het hele schema maar heb nog de volgende vraag.
Ik wil slechts 4 kg afvallen en vroeg me af of ik vanaf het begin maar 2 maaltijden kan vervangen resultaat behalen ?

Heersbeestje

Doel 4 kg

Bericht door Heersbeestje » 08 nov 2016, 12:57

Hoi,

Eerst even testen voordat ik verder typ

Heersbeestje
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 167 cm
Welk dieet volg jij?: Modifast
Startdatum: 8 november 2016
Startgewicht: kg
huidiggewicht: kilo
Streefgewicht: kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Heersbeestje » 08 nov 2016, 13:11

Irina,

Ik zal mij eerst even voorstellen, ook ik hoef maar 4 kg af te vallen.
Zelf kies ik ervoor om intensief te doen, 2 shakes en 1 reepje, ik vind dit makkelijker omdat je dan geen keus hebt, en het sneller gaat, en het is voor mij natuurlijk ook niet zolang.
Pas daarna stap ik over op 2 x shake en een normale maaltijd.
Ik ben vandaag begonnen met dag 1

Plaats reactie

Terug naar “Modifast Protiplus 3.3.2 en Intensive Ervaringen”