Welkom bij het Modifast Forum

Ervaringen uitwisselen met Modifast Protiplus, 3.2.2, Intensive, Snack & Meal, Laboratoires
Plaats reactie
Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Welkom bij het Modifast Forum

Bericht door Sanne » 08 jul 2010, 16:59

Er zijn veel tevreden Modifast gebruikers. Vooral Modifast Intensive is erg populair.

Modifast Intensive zijn complete, uitgebalanceerde maaltijden in zakjes met een minimum aan calorieën.

Met drie zakjes Modifast Intensive per dag krijgt je alle vitaminen, spoorelementen, mineralen en eiwitten binnen die je lichaam nodig heeft om gezond en fit te blijven. Die drie zakjes leveren u samen echter slechts 500 kcal! Je verliest dus snel gewicht, maar qua voedingsstoffen kom je niets tekort, waardoor je gewoon uw dagelijkse dingen kunt blijven doen.

In dit forum kun je vragen stellen, en ervaringen uitwisselen over Modifast.
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Maude

Re: Welkom bij het Modifast Forum

Bericht door Maude » 18 aug 2010, 15:59

Hi,

Ikk ben poosje terug begonnen met modifast maar ben ook gestopt om
een andere crashdieet te doen. Ik benteleurgesteld en heb gemerkt dat Modifast echt
het makkelijkst vol te houden is. Ga dus nu maandag weer beginnen, want ik moet
de spullen weer bestellen. Ik ga er dit keer zeker voor.
Ook sterkte allemaal.

gr, Maude.

softgirl
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 1meter93... cm
Welk dieet volg jij?: modifast
Startdatum: Moet nog beginnen
Startgewicht: 150kg
huidiggewicht: ..150. kg
Streefgewicht: 95... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:150
na 1 week :
na 2 weken :

Re: Welkom bij het Modifast Forum

Bericht door softgirl » 07 sep 2012, 17:24

Hoi allemaal,

Het is de alle eerste keer voor mij dat ik mij inlog in een forum dus het is allemaal nog erg nieuw en aftasten voor mij en ben benieuwd hoe dit allemaal in zijn werk gaat. Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben een jonge meid van 24jr, ik weeg 150 kilo. Ik ben 3jr geleden geopereerd in Emmen en heb een maagband gekregen, in het begin ging het vrij vlot met de kilo's ik was 20kilo kwijt in de eerste maanden, maar zo vlot ze eraf gingen kwamen ze er ook weer bij, alles wat ik liet doen in Emmen zoals de maagband bij laten spuiten zodat er minder voedsel door heen kon hielp niks, ik kon nog net zoveel eten als voorheen, voor de operatie, dus helaas was de maagband voor mij geen stok achter de deur en was dit toch niet de optie voor mij waar ik altijd zo positief over was. Nu inmiddels 3jr later is de datum bekent dat mijn maagband verwijderd gaat worden in Leeuwarden ( 28september ), Emmen ziekenhuis voeren die operaties niet meer uit inmiddels! Ben blij dat de operatie inzicht is, al ben ik wel erg zenuwachtig, ik krijg geen vervolgoperatie, ik heb niet echt een goeie ervaring met de maagband en ik heb altijd gedacht, dat de maagband het werk wel deed maar welke operatie je ook ondergaat, je zal het het altijd zelf moeten doen! Dan probeer ik het achteraf gezien toch liever zelf als echt laatste optie want ik loop vanaf mijn 9de al bij dieettisten. Ik wil het naar de operatie gaan proberen met modifast, heb er goeie dingen over gelezen. Eten is voor mij altijd al een verslaving geweest en dat is onstaan door het verleden van mij. Het ergste waar ik tegen op zie, is dat ik bang ben dat ik een hongergevoel krijg en dat ik niks te kauwen heb en dat ik het warme eten enorm ga missen. Hopelijk als ik de operatie achter de rug heb, ga ik er dan voor en weet ik dat ik steun kan vinden op dit forum! Hopelijk heb ik snel door hoe dit forum werkt en zie ik jullie gauw terug :8: .

Groetjes Alien

Plaats reactie

Terug naar “Modifast Protiplus 3.3.2 en Intensive Ervaringen”