Dr. Frank Recepten om mee te nemen

Heerlijk Dr. Frank Proof Koolhydraatarme en Eiwitrijke ontbijt, lunch en diner recepten.
smartlilwitch

Dr. Frank Recepten om mee te nemen

Berichtdoor smartlilwitch » 28 Nov 2010, 16:06

heej hallo..

ik ga 5x per week naar school dus ik lunch op school
ik heb het gelukkig makkelijk want mijn kantine dames doen ook mee met dr frank dieet
dus hun snappen mij.
maar het enige wat ik mag hebben is dus bouillon en de gehakt bal.. en na een paar dagen
komt dat ook je strot uit..
dus hier een paar tipjes wat ik doe..

mijn moeder heeft van die bakjes gekocht..
dus ik kan daar van alles in doen.
welke dingen neem ik dus mee naar school..

een salade: ijsbergsla met ei, gerookte kip reepjes ( te halen bij de aldi.. heerlijk zijn die) en wat kaas er in. als je bang bent dat het warm wordt.. geen probleem. maak het de dag van te voren. en zet het in de koelkast.. dan 's ochtends in zilverfolie.. is het koel tot je lunch..
Je mag met het dr frank dieet alle soorten sausjes.. ( behalve gebonden natuurlijk) dus knoflook saus dressing kan je ook gewoon meenemen in een potje.. ( pas vlak voor het eten over de salade doen) en ja je mag zelfs mayo..

Salade: Tonijn salade.. wat zit er in.. 1 blikje tonijn moot op water basis. 1 ui, stuk komkommer.. ( deze 2 gesnippert) 1 eetlepel mayo en 1 eetlepel tomaten ketjup.
en dat roeren roeren roeren.. ook makkelijk mee te nemen als lunch.. avond van tevoren in de koelkast.. en zilverfolie er om heen.

Roerei.. roerei is makkelijk gewoon koud te eten.. en is ook nog lekker ook. doe geen melk bij de eieren.. dat maakt het soppig.. roer de eiren tot het soppige verdwenen is. en dan in een bakje klaar.

Gekookte eieren met zoute ham.. dit doen veel mensen ook als borrelhapje.. maar ook goed te eten als lunch en het vult ook heel goed.. je hebt gewoon 1 of 2 eieren nodig.. kook ze hard. deel ze in 4en en wikkel elk partje in ham.

je mag met dit dieet geen melk of yoghurt hebben.. maar wel kwark en room.. dus je kan ook kwark maken met wat room.. eiwit poeder en dat smaak poeder ( heerlijk is dat chocola, banaan, aardbei en vanile) en dat kan je ook makkelijk eten als lunch.. ( gewoon mee te nemen in een thermosbeker)

Je eigen lunch borrel uurtje.. neem wat augurkjes mee, ham en kaas.. en maak een heerlijk borrel uurtje van je lunch..

dit zijn een paar voorbeeldjes wat ik dan doe.. en ik vind het goed vol te houden.. hopelijk hebben jullie er wat aan

Terug naar “Dokter Frank Dieet Recepten”