Dr. Frank Recepten Tussendoortjes

Heerlijk Dr. Frank Proof Koolhydraatarme en Eiwitrijke ontbijt, lunch en diner recepten.
Karima

Dr. Frank Recepten Tussendoortjes

Bericht door Karima » 18 aug 2010, 16:06

Sinds 4 maanden volg ik de recepten van Dr. Frank strikt en ben 17 kilo afgevallen. In het begin ging het enorm snel (ik had/heb redelijk veel overgewicht) na een maand ging het wat langzamenr maar desondanks ben ik tevreden over het resultaat. Wat ik alleen mis is tussendoortjes, ik heb een mail naar Dr. Frank gestuurd en kreeg de te horen dat je beperkt tussendoortjes kunt eten zolang ze maar koolhydraatarm zijn. Met behulp van de Dr. Frank Recepten die ik volg heb ik zelf het volgende lijstje gemaakt.

Dr. Frank Tussendoortjes

Dranken

• Rivella light (maximaal twee glazen per dag)
• Thee, echter zonder suiker of zoetjes (mag je de hele dag door drinken)
• Koffie zwart, dus zonder suiker, zoetjes en of melk (mag je de hele dag door drinken)
• Water (de hele dag door)

Hapjes

• Gekookt ei
• Gekookt ei in vieren gesneden en omwikkeld met rookvlees
• Kaasblokjes, Goudse kaas 2 blokjes (2 x 20 gr.)
• Vleesplankje met chorizo, salami, ham en rollade. (maximaal twee plakjes per soort)
• Glas runderbouillon
• maximaal 5 Plakjes courgette (met eetlepel roomkaas)
• 2 augurken omwikkeld met boterhamworst
• 2 augurken omwikkeld met ham
• 2 augurken omwikkeld met rookvlees
• Asperges omwikkeld met ham
• maximaal 5 Plakjes komkommer (met eetlepel roomkaas)
• maximaal 5 Plakjes komkommer (met eetlepel filet american)
• maximaal 5 Plakjes komkommer in azijn (met wat peper)
• Zilveruitjes op een prikker
• Radijsjes
• Halve tomaat met klein stukje ham en kaas
• Cherrytomaatjes
• Snoeptomaatjes
• Fetablokjes
• Stukjes Paprika (maximaal 1/4 paprika)

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je de hele dag gaat 'snacken' je volgt een 'dieet' ga dus verantwoordelijk om met tussendoortjes. Gebruik het als een beloning of op een punt dat je er echt helemaal doorheen zit.

Heel veel succes iedereen!!!!!!

Karima

Melvin

Re: Dr. Frank Recepten Tussendoortjes

Bericht door Melvin » 22 aug 2010, 17:50

@Karima,

Bedankt voor deze lijst met Dr. Frank Proof Tussendoortjes! Ik heb volg de recepten van Dr. Frank nu al bijna 3 maanden en voel me er prima bij. Alleen de tussendoortjes miste ik en kon hier ook niets over terug vinden bij de recepten. Hoeveel tussendoortjes mag ik op een dag / week gebruiken???

Melvin

owin

Re: Dr. Frank Recepten Tussendoortjes

Bericht door owin » 17 jul 2013, 18:11

Ik heb een vraag over koolhydraatrijke tussendoortjes.
Ik sport veel en heb moeite om alle wat ik verbruik weer bij te eten. Ik zoek eigenlijk 'goede' tussendoortjes. In dit geval is goed voor mij veel lange koolhydraten (en weinig suikers/korte koolhydraten). De meeste repen die er zijn hebben ook meteen een berg suiker wat slecht is voor tanden en bloedsuiker. Evergreen is zo'n tussendoortje, maar ik ben op zoek naar alternatieven.

Plaats reactie

Terug naar “Dokter Frank Dieet Recepten”