Mijn ervaring met het MDP turboplan

Vragen en antwoorden over het Mentale Dieet Plan. Het MDP Dieet van Katja Callens is ook bekend ale het 'weg met die kilo's dieet' en het Turboplan.
Plaats reactie
Marieke Staps
Mijn ervaring met het MDP turboplan

Bericht door Marieke Staps » 23 apr 2014, 07:55

Ik volg inmiddels 5 weken het Mentale Dieet Plan en ben bijna 11 kilo afgevallen. Gemiddeld meer dan 2 kilo per week! Ik vind het een prettig dieet dat je grotendeels naar eigen inzicht doet en je kiest dan ook producten die je zelf lekker vindt en dan val je nog af ook!! Het is echt een aanrader (ik zit niet in de marketing voor Katja Callens, dacht nota bene eerst zelf ook aan oplichterij, maar de resultaten spreken voor zich!!) Laat je niet afschrikken door het goedkoop ogende materiaal en de aantal keren van herhaling en schijnbare overbodige informatie cq dooddoeners in de e-boeken. Ga het gewoon doen en voel je zelf lekkerder in je vel zitten. Ik ben blij en ja dat kost inderdaad geld, maar dat maakt wél dat je het ook serieuzer neemt zelf. En dat mentale daar gaat het om!

Marieke

Stephanie

Re: Mijn ervaring met het MDP turboplan

Bericht door Stephanie » 08 jul 2014, 16:31

Beste Marieke,

Knap hoor dat je zoveel bent afgevallen.

Zelf ben ik steeds deze week ook weer begonnen. Heb het 3 keer geprobeerd, maar telkens ging ik weer de slechte kant op en at ik weer een frietje met snack of een pizza of kwam de chocolade weer kijken.

Nu heb ik laatst foto's van mezelf gezien, en toen schrok ik behoorlijk. Ik ben nog jong en wil niet zoals ik nu eruit zie, blijven uitzien en vooral. Als ik binnen een paar weken een paar kilo bij kom, hoe zie ik eruit als ik 40 ben !smil64

Het ontbreekt mij vooral soms aan motivatie. Hoe ben jij hier doorheen gekomen? Dit keer wil ik er echt voor gaan, ben nu al 2 dagen 30 min. aan het sporten en tot nu toe gaat het nog goed.
Mja heb nog een lange weg te gaan. Wil in totaal zeker 12 kilo kwijt.

Er zijn helaas weinig actieve forums, en de blog is niet echt een forum.
Ik hoop dat hier meer mensen online komen en we eventueel op elkaar kunnen steunen, wanneer het zwaar wordt.

Vind het wel super van je Marieke !smil32
Ga vooral zo door.

Plaats reactie

Terug naar “Het Mentale Dieet Plan Ervaringen Forum”