mentale dieet plan training

Vragen en antwoorden over het Mentale Dieet Plan. Het MDP Dieet van Katja Callens is ook bekend ale het 'weg met die kilo's dieet' en het Turboplan.
Plaats reactie
nicollet
mentale dieet plan training

Bericht door nicollet » 06 apr 2014, 20:24

Hallo Allemaal,

Wat ik jullie eigenlijk allemaal wilde laten weten is het volgende.
Nu ongeveer 3 maanden geleden ben ik gestart met een geweldige dieet Training van het mentale dieet plan.
Na een uitzending van Tros Consumenten Contact werden mijn ogen eindelijk geopend.
Ook ik heb talloze diëten gevolgd, maar had nooit de motivatie om dit langer dat 1 maand vol te houden.

Hier in Nederland worden we werkelijk overstelpt met duizenden dieten en ongetwijfeld zitten daar hele goede tussen, maar dan nog ontbreekt het aan motivatie en doorzettings vermogen.

Dit dieet plan voorziet werkelijk in alles; geweldige voeding adviezen, heerlijke recepten, maar bovenal de Mentale ondersteuning online. Elke dag word je gestimuleerd tot dat je je streefgewicht hebt bereikt.
Het is voor mij dan ook duidelijk geworden dat afvallen absoluut tussen je oren zit. En wat velen zal aanspreken is dat bij deze mentale dieet training fitness en sporten absoluut niet aan de orde is.

Ik ben er van overtuigd dat dit voor iedereen een geweldig concept is!

Heel Veel Succes en Plezier!

Plaats reactie

Terug naar “Het Mentale Dieet Plan Ervaringen Forum”