mentale dieet plan kopen met korting

Vragen en antwoorden over het Mentale Dieet Plan. Het MDP Dieet van Katja Callens is ook bekend ale het 'weg met die kilo's dieet' en het Turboplan.
mariska

mentale dieet plan kopen met korting

Berichtdoor mariska » 30 Nov 2012, 09:28

wil je het mentale dieetplan kopen maar heb je op dit moment het geld er niet voor? maak dan gebruik van deze kortingscode. Je voort de code eenvoudig in tijdens je bestelling en de korting wordt meteen verrekend.

recept voor een eenvoudige snelle maaltijd (geschikt voor mdp)

dit heb je nodig

• 2 eetlepels magere slasaus
• 3 theelepels mosterd
• citroensap
• 1 grote venkel
• 1 groene appel

zo maak je het klaar

Maak een dressing van de slasaus, de mosterd en wat citroensap.
Maak de venkel schoon en bewaar het venkelgroen voor garnering.
Snijd of schaaf de venkel heel fijn.
Was de appel, snijd hem in parten en verwijder het klokhuis.
Snijd de appel in dunne schijfjes.
Meng de dressing en de appel door de venkel en strooi het venkelgroen er overheen.

Eet smakelijk!

Annelieke

Re: mentale dieet plan kopen met korting

Berichtdoor Annelieke » 29 Dec 2012, 23:09

Dank je voor de code, ik heb hem gebruikt voor het mentale dieet en turbo plan. De code werkt alleen niet voor het 202 receptenboek, of had ik hiervoor een andere kortingscoupon moeten gebruiken? Het receptenboek is gelukkig niet zo duur dus ik heb nu alles in huis voor een redelijk bedrag.

Hoe gaat het nu met jou?

Annelieke

Nel

Re: mentale dieet plan kopen met korting

Berichtdoor Nel » 08 Mei 2014, 09:44

Ik had de turbofase dus niet en snapte steeds niet waar jullie het over hadden nu begrijp ik ook de vraag van snow mag dat wel in de turbofase, bij die yogonaise, nee dan mag het niet. Ik heb gisteravond nog een keer alles besteld, want er was niemand die op mijn vraag reageerde of ik van iemand de turbofase kon krijgen, nu had iemand ook heel makkelijk kunnen schrijven wat je alleen maar mag eten in de eerste 11 dagen. Maar ik ben dus nog eens 64 euro kwijt. omdat je die turbofase niet apart kan kopen. Ik dacht dat we elkaar hier zouden helpen? Ik ga me na het weekend hier weer afmelden want dit viel mij heel erg tegen. Er zijn toch weer genoeg mensen online geweest en nog was er niet op gereageerd. Ik zou zelf als iemand die vraag had gesteld gewoon wat dingen gekopieerd hebben wat je in die 11 dagen mag eten en dat je dan in de beta fase alleen maar groente erbij mag.

Terug naar “Het Mentale Dieet Plan Ervaringen Forum”