202 Heerlijke MDP recepten voor een Platte Buik

Vragen en antwoorden over het Mentale Dieet Plan. Het MDP Dieet van Katja Callens is ook bekend ale het 'weg met die kilo's dieet' en het Turboplan.
Plaats reactie
Katja.
202 Heerlijke MDP recepten voor een Platte Buik

Bericht door Katja. » 09 mei 2011, 12:16

Ondanks dat het de filosofie is van Het Mentale Dieet Plan om je eetgewoonten en leefgewoonten te helpen aanpassen en je dus niet echt te verplichten om je te beperken tot bepaalde gerechten, heb ik op vraag van velen een eerste Dieetrecepten boek klaar met 202 heerlijke recepten voor een platte buik.

Het is belangrijk dat je een gevarieerd menu hebt want wanneer je steeds hetzelfde en 'verkeerde' voedsel eet, word je alleen maar dikker. Het Mentale Dieet Plan leert je aan de hand van enkele grote richtlijnen en vooral aan de hand van de juiste mentale ondersteuning en mentale oefeningen hoe en wat je het beste kan eten om JE Ideale Gewicht te bereiken.

Toch zijn er mensen die het moeilijk blijven vinden om de juiste gerechten klaar te maken en zonder het goed en wel te beseffen vervallen ze terug in oude eetgewoonten en behelpen ze zich met een monotoon menu waardoor ze zich futloos voelen en merken dat de kilo's er niet af willen.

Daarom publiceerde ik nu en dan eens een heerlijk recept om af te slanken op de blog en de deelnemers zijn hier steeds zeer enthousiast over...

Er is nieuws over het MDP receptenboek! Vandaag is het Receptenboek officieel verschenen!

Klik hier om het Receptenboek te downloaden

Het receptenboek bevat 101 lekkere ontbijten, lunches, avond maaltijden en heerlijke snacks voor tussendoor. Het Receptenboek bevat mijn volledige verzameling heerlijke recepten om jou te helpen gezond te eten en je te helpen om je dagmenu's gemakkelijk te kunnen samenstellen. Het is een superhandig hulpmiddel om van te voren de dag in te plannen en te zorgen dat je op een LEKKERE manier kan afslanken!

De 101 Heerlijke Recepten Voor Een Platte Buik kan je als makkelijk E-Boek ontvangen. Ieder recept bevat een unieke link om onmiddellijk naar het juiste ontbijt, lunch of avondmaaltijd te gaan. Je hoeft dus niet eindeloos te zitten bladeren vooraleer je het juiste recept gevonden hebt.

Wil je kennismaken met MDP recepten? Download dan gratis het MDP Receptenboek

Mentale Web Clinic

Heb je behoefte aan extra ondersteuning of denk je dat je niet de discipline hebt om zelfstandig af te vallen? Kies dan voor het MDP Webclinic Pakket. Naast de basis ontvang je iedere week een leuke en informatieve video waarin MDP coach Mariska je stap voor stap door Het Mentale Dieet Plan loodst. Je leert hoe je de juiste 'mindset' voor jezelf creeërt zodat jij jouw doel zeker gaat bereiken. Je kunt het zien als een wekelijks consult bij een diëtiste!

Katja

Marjoke

Re: 101 Heerlijke MDP recepten voor een Platte Buik

Bericht door Marjoke » 29 jul 2011, 23:36

Hallo Katja,

Deze recepten heb ik vandaag gedownload. Samen met het Mentale Dieet Plan en het Turbo Plan.
Ik ga over twee weken vol goede moed van start!

In totaal moet ik van mezelf 15 kilo afvallen. Een hele weg te gaan dus, maar het gaat me lukken!

Ik begreep dat ik ook nog support mails van je kreeg? Ben benieuwd, ik heb er veel zin in!

Liefs,

Marjoke

Plaats reactie

Terug naar “Het Mentale Dieet Plan Ervaringen Forum”