Recept Mentale Dieet Plan Godendrank

Vragen en antwoorden over het Mentale Dieet Plan. Het MDP Dieet van Katja Callens is ook bekend ale het 'weg met die kilo's dieet' en het Turboplan.
Plaats reactie
Ammelie
Recept Mentale Dieet Plan Godendrank

Bericht door Ammelie » 22 jul 2010, 18:42

Voor iedereen die het Mentaal Dieet Plan volgt en niet wil wachten tot je het bonusrapport krijgt waar het recept van de goden-drank in staat heb ik hierbij het recept.

De godendrank is een drank die je tijdens het Mentaal Dieet Plan kunt drinken op Gamma dagen.

Zijn er hier nog actieve MDP-ers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ammelie - Zelzate

Henny.

Re: Recept Mentaal Dieet Plan Godendrank

Bericht door Henny. » 16 aug 2010, 14:07

Mag ik tijdens het mdp elke dag de 'godendrank' nemen of alleen tijdens bepaalde dagen? Graag een antwoord.

Bedankt

Henny

maya
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte:163 cm
Welk dieet volg jij?:Mentale dieetplan en Turboplan
Startdatum:3-8-2010
Startgewicht:79 kg
huidiggewicht:81,5 kg
Streefgewicht:58/59 kg
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
3-8-2013 : 81,5
4-8-2013 : 81
5-8-2013 : 81,2
6-8-2013 : 81
7-8-2013 : 80,4
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door maya » 22 aug 2010, 22:37

Beste Henny,

Wat ik begrijp is dat je dagelijks de godendrank mag drinken, maar dan met mate i.v.m. de fruitsuikers.

De juiste tijdstip om dit te drinken is in de ochtend. Mocht je 's ochtends vergeten te drinken dan mag je dat gedurende de dag drinken.

Deze drank kun je max. 2 a 3 dagen vantevoren maken en bewaren.

Beste is om wekelijks je fruit te kopen, zodat je elke dag deze drank kan maken.

Succes,

Maya

juultje
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:171... cm
Welk dieet volg jij?:HET MENTALE DIEETPLAN
Startdatum:2 OKTOBER 2010
Startgewicht:76.4... kg
huidiggewicht:... kg NIET GEWOGEN
Streefgewicht:.68.0.. kg

Bericht door juultje » 04 okt 2010, 22:49

Omdat ik een bepaald medicijn gebruik mag ik geen grapefruitsap. Mag je dat dan weglaten uit de godendrank of kan je het door iets anders vervangen? Wie kan me hier antwoord op geven?
Alvast bedankt, Juultje
elke dag is weer nieuw

juudjes

Re: Recept Mentale Dieet Plan Godendrank

Bericht door juudjes » 26 jun 2012, 10:38

Hoi Ammelie,

bedankt voor het godendrank recept. Ik heb het ook via de mail ontvangen. Er zijn veerl ervaringen met het mentale dieet plan te vinden op het mdp blog.

tot daar!

Judith

robert

Bericht door robert » 02 dec 2012, 21:23

haha, eindelijk het 'geheime' godendrank recept gevonden! ik ben vegetariër en erg blij met dit recept.

dank u!

Robert

mandybos4
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:168 cm
Welk dieet volg jij?:Gezond eten
Startdatum:1 september 2012
Startgewicht:117 kg
huidiggewicht:110 kg
Streefgewicht:75 kg
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door mandybos4 » 16 dec 2012, 19:35

Kan je ipv een pompelmoes ook een grapefuit gebruiken?
De "honey pomelo" die ik had gehaald bij de Lidl (1,99) die is zo groot om uit te persen!
Niet echt makkelijk!
Graag hoor ik iemands reactie!
Groetjes Mandy

(al 12 kilo afgevallen, nog 30 te gaan! Waar ik dankzij het MPD niet tegen op zie!)

yvette

Bericht door yvette » 22 dec 2012, 00:27

Hallo Mandy,

Jazeker, je kunt grapefuit als alternatief gebruiken. Dat doe ik zelf ook, en ik merk geen verschil in het resultaat.

succes! :)

Mellanie

Bericht door Mellanie » 02 mei 2014, 23:10

Mercie voor het recept. Ik heb het via mail van katja ontvangen maar was het kwijt in mijn programma. Godendrank is mijn favoriet,

Sonja.

Bericht door Sonja. » 18 jun 2014, 15:40

In middels ben ik na een 1,5 week 4,4 kg afgevallen en is zeer prettig. Merk nu al verschil in mijn kleding. Toch heb ook ik een stemmetje die mij negatief influistert dat de overige 6 die ik nog graag af wil vallen niet zo makkelijk gaan…. Maar ik hou vol ! Ik wil het eraf hebben PUNT. Alles gaat mij zeer gemakkelijk af, soms lastig om als je onderweg bent aan je 5x eetmomentjes te houden. Omdat als je in de stad loopt niet zo makkelijk even wat te snacken kan nemen, als je nog bezig bent met de Turbofase, en het maagje knort dan wel.

Tevens loop ook ik niet het halfuurtje wat Katja wel aanraad. Zal echt goed voor je zijn en helpen afvallen, maar is voor mij ook een lastige combinatie, doe dat liever na het avondeten.

De godendrank laat ik overigens voor wat het is. De pompelmoes, daar bedoeld Katja denk ik in de NL de grapefruit mee. Ik neem zeker wel de kaneel elke dag! En dan wel de Indonesische Ceylon kaneel, dit is de gezondste tov de Chinese variant en lekkerder en zachter van smaak. Te koop in de toko of op internet.

En heb ook een pot Goji bessen gekocht, die zoveel goede eigenschappen toegewezen krijgt, dat dat de godendrank bij mij doet vervangen. Ik neem liever s’morgens een handvol (gedroogde/gewelde) goji bessen in mijn schaaltje yoghurt dan een glas citrussap, die neem ik liever op een ander moment van de dag.

Wederom succes allen!
Sonja

PS volgens Katja is het geen lijnproces maar een levensproces. Lees nog maar eens de naam “Het MENTALE dieet plan”. De knop moet bij je om, niet het gevecht met je zelf je levenlang. :-)

Plaats reactie

Terug naar “Het Mentale Dieet Plan Ervaringen Forum”