Wie kent het mentale dieetplan en turboplan

Vragen en antwoorden over het Mentale Dieet Plan. Het MDP Dieet van Katja Callens is ook bekend ale het 'weg met die kilo's dieet' en het Turboplan.
marieke vaart
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:1.78 cm
Welk dieet volg jij?:mentale dieet plan
Startdatum:1 juni 2013
Startgewicht:98 kg
huidiggewicht:81 kg
Streefgewicht:75 kg
Re: Wie kent het mentale dieetplan en turboplan

Bericht door marieke vaart » 27 okt 2013, 22:33

Een half jaar geleden ben ik gestart met het mentale dieet plan
IK ben een vrouw van 30 jaar.
6 mnd terug bevallen, maar geef geen borstvoeding wat afvallen tegen zou kunnen houden.
Ik ben ongeveer 1.78 lang en weeg inmiddels 81 kilo
Ik had voornamelijk erg grote vetrollen waar ik graag van af wil.
De maaltijden zijn vrijwel altijd gezond en gevarieerd.
Bij mij is het vooral het drinken en de tussendoortjes waar het aan schort.
Als ik dat een paar dagen laat is er niks veranderd.
Wat logisch is, maar ik word moedeloos als ik niet snel resultaat zie.
Ik ben ook niet echt iemand die snel afvalt maar dit plan heeft wel degelijk resultaat.

babette

Bericht door babette » 12 jan 2014, 11:15

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen. Ik heb het een twee jaar geleden gevolgd en ben nu van plan om weer te starten. Ik heb het nog uitgeprint liggen maar zag een nieuwe cover. Kan iemand me vertellen of dit ook inhoud dat er een nieuwe filosofie achter zit? Ik hoop het niet want het bestaande met de GABBABA dagen bevalt me prima!

babette

0811Monique

Bericht door 0811Monique » 12 jan 2014, 14:28

Hallo allemaal,

Ik ga vandaag beginnen met het Turbo Actie Plan. Heeft iemand recepten voor mij?
Kan er nergens iets over vinden.

Groetjes Monique

dieetje

Bericht door dieetje » 25 jan 2014, 02:50

Wie kan mij die documenten bezorgen op mail???

Elias82

Bericht door Elias82 » 30 jan 2014, 09:35

Nu 4 dagen bezig met turboplan en 3 kg kwijt :))

dulcinuccia

Bericht door dulcinuccia » 19 mar 2014, 09:34

Hallo Brendier, ik zou het super op prijs stellen als je mij zou willen mailen wat jij aan recepten e.d. hebt?
anders kan ik er echt niet aan beginnen voorlopig.
groetjes D.

brendier

Bericht door brendier » 19 mar 2014, 16:52

dulcinuccia schreef:Hallo Brendier, ik zou het super op prijs stellen als je mij zou willen mailen wat jij aan recepten e.d. hebt?
anders kan ik er echt niet aan beginnen voorlopig.
groetjes D.
Hoi dulcinuccia,

Je kunt het hier downloaden

De recepten zijn hier te vinden

Brendier

miranda.

Bericht door miranda. » 24 mar 2014, 12:42

Ik ben zaterdag begonnen met het koolhydraatvrije turboplan van het mentale dieet plan. Er staan geen koolhydraten bij zoals brood. Enkel vis, mager vlees (alsook magere charcuterie), eieren en magere youghurt of kaas, of magere melk…
Dus ofwel heb ik het mis, ofwel informeer je misschien best nog eens.

trouwens, is het mijn idee, maar ik vind dat veel mensen hier heel weinig eten.

voorbeeld van mijn dag tot nu toe

- uiteraard de nodige halve liters water.
Ontbijt:

100gr magere verse kaas 0% VG met 2 gr kaneel in
+ 100 gr filet americain.

tussendoor: biefstukje gebakken zonder vet, met kruiden

Lunch: 200 gr verse zalm en 10 scampi’s zonder vet gebakken met lookkruiden, chilivlokken, tomatenpoeder.

en plannen voor straks
- Tussendoortje: 3 sneetjes filet de York

- Avondmaal: 2 eitjes gebakken zonder vetstof, met grijze garnaaltjes…

dit lijkt me qua hoeveelheid veel meer dan wat ik al las gemiddeld.

groeten

Miranda

patricia put

Bericht door patricia put » 10 apr 2014, 11:34

hallo allemaal,

ik ben nu bezig met het turboplan morgen is mijn 10de dag.
soms heb ik het toch even moeilijk. ik heb geen behoefte aan andere dingen ofzo hoor maar ik eet niet eens zoveel maar ik zit zo vol. dat ik steeds denk; oef moet ik nu weer wat eten. ik ben wel bijna 5 kilo kwijt.
morgen de laatse dag fase 1 van de turbo en dan mag er groente bij. ik kreeg van katja een bonusmail van de 7 gezonde groente en daarbij staat ook aardbeien. maar die mag je bij fase2 van de turbo toch niet want er staat duidelijk geen fruit nog. wie kan mij dat vertellen?

ik slik er wel mutivitamine bij . volgens katja niet nodig maar ik heb daar wel een beter gevoel bij.
ik moet nog 40 kilo kwijt. daar krijg ik wel een beetje de kriebels van. want ik wil een spurt maken met het turoplan van zeker 25 kilo dus ik zit nog wel even aan de kip,vis en rundvlees.waarom ik zo dik ben geworden denk ik ook steeds over na. en ik heb toch de conclusie getrokken dat het vanuit mijn zwangerschap kwam want voor dat ik zwanger was , was ik redelijk slank. tijdens de zwangerschap ging het ook wel maar de laatste drie maanden vlogen de kilo’s eraan. en er ook niet meer af na de bevalling. ik ben daarna depressief geworden en kon het me eigelijk niets meer schelen. en huppa toen ging het snel. mijn benen zijn wel nog super slank maar buik en borsten daar zit alles eigenlijk. maarja nu turboplan en 5 kilo lichter.

ik word er wel verder vrolijk van . eerlijk gezegd ondanks dat er nog veel af moet voel ik me al aantrekkelijker. hihihi

groetjes patricia

kenner

Bericht door kenner » 14 apr 2014, 12:11

Hoi,
Ik heb het dieet gevolgd en ben superenthousiast.
Was binnen 3 maanden 16 kilo lichter en heb nooit honger gehad.
Nu, na 1,5 jaar, zitten die kilo's er nog steeds niet aan.
Dat zal dat mentale deel wel zijn!
Gewoon volhouden dus,
Sterkte

miranda81

Bericht door miranda81 » 19 apr 2014, 18:11

hoi kenner;

proficiat met je gewichtverlies op zo een korte tijd.

Ik heb een vraagje, heeft de weegschaal bij jou ook een tijd stilgestaan?

Ik zit nu op dag 28 en heb de eerste 20 dagen het turbodieetplan gevolgd, gevolgd nu door het mdp. de eerste weken ben ik 5kg afgevallen (ik zou er nog 10 kwijt willen)...
Katja gaf me de goede tip me niet meer te wegen daar ik het resultaat eerder "teleurstellend vond". Nu deze morgen, na ruim 7 dagen niet wegen kon ik de nieuwsgierigheid niet bedwingen. En ik ben licht bijgekomen. (600gr). Ik ga er van uit dat dit een momentopname is, en dat het erop neerkomt dat mijn gewicht gelijk is gebleven...

Desondanks, is het goede nieuws wel dat de cm's er nog steeds afgaan...

zijn er nog mensen van wie de weegschaal plots stil stond?
en wat eten jullie zoal op bijvoorbeeld een beta dag? (want ik heb echt geen idee of ik teveel of te weinig eet)

groeten

jolanda

Bericht door jolanda » 23 apr 2014, 07:52

Ik ben nu op de 14 e dag van het Turbo dieet, ik voel me prima, heb meer energie gekregen en heb de knop om.
Wat heel belangrijk is 6 x per dag eten, dit lukt meestal niet, maar 5 x gaat prima.
Ik moet een grote hoeveelheid gewicht verliezen en natuurlijk droom ik er van om ook 15 kg in 3 weken af te vallen. Dit gaat niet op, maar afvallen doe ik zeer zeker, ben 5.6 kg afgevallen in 2 weken. Ben hier super tevreden mee en ga gewoon door met het Turbo plan. Stel ik val de volgende 2 weken weer 5.6 kg af, dan is het in 4 weken 11.2 kg gewichtsverlies. En dat is me nog nooit eerder gelukt!
Dus ik ga er voor! Volhouden en doorzetten!

,,,

Bericht door ,,, » 28 apr 2014, 21:12

ik snap niks van die turboplan. Je mag zo weinig eten en alleen maar vlees vis en yoghurt. heeft er iemand recepten van de turbo plan want ik snap er geen bal van

Sonja.

Bericht door Sonja. » 03 mei 2014, 12:14

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik na een 1,5 week 4,4 kg afgevallen en is zeer prettig. Merk nu al verschil in mijn kleding. Toch heb ook ik een stemmetje die mij negatief influistert dat de overige 6 die ik nog graag af wil vallen niet zo makkelijk gaan…. Maar ik hou vol ! Ik wil het eraf hebben PUNT. Alles gaat mij zeer gemakkelijk af, soms lastig om als je onderweg bent aan je 5x eetmomentjes te houden. Omdat als je in de stad loopt niet zo makkelijk even wat te snacken kan nemen, als je nog bezig bent met de Turbofase, en het maagje knort dan wel.

Tevens loop ook ik niet het halfuurtje wat Katja wel aanraad. Zal echt goed voor je zijn en helpen afvallen, maar is voor mij ook een lastige combinatie, doe dat liever na het avondeten.

De godendrank laat ik overigens voor wat het is. De pompelmoes, daar bedoeld Katja denk ik in de NL de grapefruit mee. Ik neem zeker wel de kaneel elke dag! En dan wel de Indonesische Ceylon kaneel, dit is de gezondste tov de Chinese variant en lekkerder en zachter van smaak. Te koop in de toko of op internet.

En heb ook een pot Goji bessen gekocht, die zoveel goede eigenschappen toegewezen krijgt, dat dat de godendrank bij mij doet vervangen. Ik neem liever s’morgens een handvol (gedroogde/gewelde) goji bessen in mijn schaaltje yoghurt dan een glas citrussap, die neem ik liever op een ander moment van de dag.

Wederom succes allen!
Sonja

PS
Patricia, volgens Katja is het geen lijnproces maar een levensproces. Lees nog maar eens de naam “Het MENTALE dieet plan”. De knop moet bij je om, niet het gevecht met je zelf je levenlang. :-)

Ris

Bericht door Ris » 08 mei 2014, 09:43

Goedemorgen allemaal!

Sorry, heb even niet geschreven. Heb nogal hectische dagen achter de rug (oa de afwikkeling nalatenschap van mijn moeder, maar ook leuke dingen zoals een dagje Drievliet). Maar hier ben ik weer.

Allereerst de ‘nieuwe’ medelijners welkom! en veel succes met lijnen.

Ik had afgelopen zaterdag mijn eerste vuurdoop, de hele dag achter de frituur op de voetbalvereniging van mijn zoon………..en helemaal niets in mijn mond gestopt. Vuurdoop nummer 2 was zondag, dagje Drievliet met 3 gezinnen en de zakken snoep vlogen om onze oren, ook toen niet gezondigd. Was helemaal trots, wat oh oh, snoep, jammieeeee.

We hebben zondagochtend gewogen! Mijn man is 4 kg afgevallen en ik 1.5 kg na een week het Turboplan gedaan te hebben. Echt een super resultaat. Ik ben dan wel niet zoveel afgevallen, maar in verhouding vond ik het toch een mooi resultaat! Vandaag onze laatste dag Turbo en morgen mogen we groentes erbij (geen fruit)!

De Godendrank, ik vind het wel redelijk, maar mijn man krijgt er een wegtrekker van, die gaat nog net niet over zijn nek hahahaha.

Wij slikken Roter multivitamines, zachte met een fruitsmaakje, oh oh, wat genieten we daarvan, is net een snoepje.

Henneke, doe jij dan vijf dagen Beta alleen met groentes? of ook met fruit? Heerlijk een weekje vakantie! Ik denk dat je het met jouw goede voornemens helemaal goed op de rit hou hoor! Tuurlijk wijk je misschien iets af van je normale week, maar daar heb je ook vakantie voor hoor! lekker in beweging blijven en veel water!

nicci, werken wij bij het zelfde bedrijf, hahaha, hier ook een verschrikkelijke klimaatcontrol. Wij hebben de eerste 2 dagen ontzettende hoofdpijn gehad, nu af en toe, maar het valt nu mee gelukkig, hopelijk gaat het snel over.

Mischa, jij bent ook al veel afgevallen zeg! Zal vast goedkomen met je weekendjes weg! genieten hoort er ook bij!

Corine, dat is ook zo, het schema als richtlijn gebruiken. Heb nu 10 dagen turbo gedaan en morgen turbo en groentes, moet alleen nog even checken hoe lang ik dat moet doen. ik denk dat ik daarna het MDP plan ga volgen en dan idd het schema als leidraad ga gebruiken. Ik moest wel lachen om de manier waarop jij de godendrank heb proberen te drinken, groot gelijk dat je het niet drinkt!

Nel, bedankt voor je lijstje en tips. Ik hoop ook voor jou dat het je gaat lukken! Het is toch al super dat je bent begonnen!

Marianne, hoe gaat het? kan je het een beetje volhouden? volg je nu het schema? of eet je toch nu alleen vis, vlees, eiwitten?

Simone, bedankt voor je saus recept! Die ga ik zeker onthouden. Het is voor mij zeker niet echt een geweldige aanvuller, groentes, want ik hou alleen van groentes die ik kan prakken en welke ik niet kan prakken, gooi ik saus overheen. dus wordt voor mij veel sla, komkommers en wortels denk ik.

Henneke, jij hebt het over een wisselende stoelgang, dan zou ik idd Aloe vera aanraden. Ik gebruik het niet, want (smerig praatje) ik ben alleen maar aan de dunne, word er gek van.

Ik ga maar eens wat doen!

Succes allemaal,

Plaats reactie

Terug naar “Het Mentale Dieet Plan Ervaringen Forum”