Vijf weken Timfit proberen.

Hier kun je alles bespreken over alle eiwitrijke en koolhydraatarme dieten zoals Dukan, Sanaslank etc.
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Sonja Bakker!
Startdatum: 3 December 2018
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 95.4
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 31-05= 96.4
07-06= 95.8
14-06= 95.4
28-06=
05-07=

Re: Vijf weken Timfit proberen.

Bericht door Alice » 30 sep 2015, 13:38

!smil66 dank jullie wel!

Het zal altijd een gemis zijn als èèn van je ouders er niet meer is...ik heb ze allebeide nog en ik zou ook niet weten hoe ik mijn verjaardag zou vieren. Misschien ben ik daar wel te nuchter voor, zou denken dat ze er in gedachten bij zouden zijn..

Er is taart en dan uit jje eigen tuin...toch nog een beetje feest...hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten !smil14

Ik moet hier inde kamer nog beetje aan kanten maken scheelt wel dat alleen Rein zijn kant komt, mijn kant hebben we onlAngs in Drouwer zand gevierd. ( de fam word beetje groot)

En ben moe...en vol...deze dag word eum ook niet met timfit..morgen er echt weer mee bezig...had chocolade gekregen...na drie stukjes ik zit gewoon heel vol...en een paar sauzijzenminibroodjes gehad...bàh lust niks meer !smil88

Ik heb ruikkaarsjes die na appeltaart ruiken die steek ik wel aan..,bloemetjes op tafel komt goed...enne jij bent jarig Dunga,komt het helemaal goed.....

Ga even weer wat doen

Afbeelding
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 01 okt 2015, 17:12

Verjaardag weer achter de rug, bàh weer veels te veel over, waarom eten ze dat nou allemaal niet op !smil82 ik wilde vandaag weer volop met timfit beginnen, maar stel het uit tot morgen...

Ik kamp weer eens met een stijve nek,elk scheutje deed zeer, loop met een dikke sjaal om mijn nek..heb wel de ramen buiten voor en achter gedaan, gestofzogen, wassen ,kleding ophangen, kastjes weer her indelen, boodschappen gedaan...straks nog overhemdje vvor Rein strijken..pfff houd het bij eentje ,want ik ben moe...

Morgen nog dweilen en stukje achter tuin doen, mijn bureaus boven op zolderke glad maken...tis maar goed dat we nu alleen maar soep eten, want ik ben het beu ...heb geen zin meerr...ben de hele dag al druk. mj heeft de binnen kant ramen keuken gedaan, blij mee! Oja de badkamer ook nog uit gesopt...morgen weer een dag toch..

Ik denk dat ik zondag ochtend weer ga wegen of gewoon op de dinsdag...nu ECHT NIET... Hahaha dan val ik van mijn skaal af en toch zoveel heb ik niet gesnoept

Dus? Jullie gaan maar lekker wegen, Alice wacht nog even... !smil79

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 02 okt 2015, 12:07

Even er tussen uit

Heel eventjes maar hoor, denk ik..

Ik had al last van mijn nek, vannacht was het heel erg! Ik kon me amper draaien, als ik wilde omdraaien,moest dat in slow motion, de scheuten telde enkele sec en verdwenen weer, durfde niet meer te draaien,

Vanmorgen dacht ik dat het over was,nou mooi niet, wilde me gaan wegen...ik kon niet eens mijn nek naar beneden kijken, heb er opgestaan, alleen kon niet zien wat ik woog !smil79 pyama uit ...hoe doe je dat...heel voorzichtig , shirt aan en elke beweging deed pijn, zo pijn !smil24 ...

Ik de peut bellen, ze hebben meestal hardstikke druk, maar er was iemand uit gevallen en ik daar voor in de plaats...ze heeft het los gemasseerd zo ver dat ging, kleeft nu een mooie pleister ( tape ) op mijn schouder/nek, heel veel oefeningen mee gekregen, ( opgeslagen zover in mijn brein haha )

Nou nou en dat zo voor de open huis...blijven bewegen Dus nog even een kastje uit soppen en dan is het wel klaar! Denk ik...kijken ze maar langs de rommel

Ik zie jullie maandag fijn weekend
image.jpeg
Liefs,
Alice

monique236
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: 167... cm
Welk dieet volg jij?: Koolhydraatarm
Startdatum: 9 oktober 2017
Startgewicht: 104,2
huidiggewicht: 104,2
Streefgewicht: 80
Gewicht Grafiek: Start Gewicht
104,2

Bericht door monique236 » 02 okt 2015, 12:21

dat is flink balen, hoop dat het snel beter gaat !smil35

dunga
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: ...180 cm
Welk dieet volg jij?: Hcg
Startdatum: 14 aug
Startgewicht: 93
huidiggewicht: 81
Streefgewicht: 75
Gewicht Grafiek: 30 jan: 80,9 kg

Bericht door dunga » 06 okt 2015, 09:48

Alice! Waar ben je? Ik ben zo nieuwsgierig hoe het zaterdag gegaan is en hoe het nu met jou is.
Ik mis je berichtjes en plaatjes.
Het is toch wat!!
Bijlagen
image.jpeg
Afbeelding

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 06 okt 2015, 15:52

!smil50

Het is zekers wat....ik MIS HET OOK! Het van me afratelen...het gaat wat beter met mijn nek en schouders, de hele linkerkant deed her en der zeer, ramp om op de fiets te gaan,want ik kon noet goed kijken of er wel wat aan kwam, gelukkig nu wel weer..vanmorgen nog bij de peut geweest,vrijdag weer komen. Mag morgen gewoon gaaan sporten ,maar geen gewicht heffen...
image.jpeg
image.jpeg (13.22 KiB) 4941 keer bekeken
haha was ik ook niet van plan...langzaam gaat het beter...ik moet nu mijn ipadje op de tafel hebben, zodat ik er goed voor zit.

Als je pijn hebt...euh daar heb ik dan last van eet je ongezonde dingen en eigenlijk zou ik weer terug moeten naar fase1 maar dat doe ik niet...ik weet wat ik verkeerd heb gedaan. Tja zat gedeeltelijk nog wel in fase 1 , deed twee x shakes en normaal avond eten, vanaf gisteren dan weer, voor die tijd was ik stout en ook wel lief !smil79

Dat !smil66 Dunga jarig was afgelopen zaterdag heeft geholpen er kwamen vier stellen om ons huis te bekijken en er waren er twee die super enthausiast waren, haha de vrouwen dan, die waren al alles aan het indelen, zo leuk,ze hebben allemaal hun emailadres opgeschreven die nu aan de makelaar zijn en dan moet hij er mee verder...hoop dat er eentje tussen zit...eentje hoeft maar... !smil44

Ik merk aan mijn nek dat ik nu even weer moet stoppen...bàh ik wil dat alles weer normaal is ,zodat ik lekker weer lang kan blijven typen...meestal als ik zo iets heb duurd het twee weken !smil88

Kom morgen nog wel even loeren anders raak ik achter... !smil79

Liefs,
Alice

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte: .167. cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 3 mei 2012
Streefgewicht: 64,9

Bericht door soeffie » 07 okt 2015, 13:59

Wat spannend voor je huis, zal flink duimen voor je. !smil44 !smil35

Ik ben al een paar weken aan het kwakkelen , dan weer hoofdpijn, dan weer misselijk, buikpijn enz. dan weer een paar dagen weer goed, ben het spuugzat, schiet niet op zo. !smil7

Hopen dat je gewicht weer zakt volgende week.
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 08 okt 2015, 16:38

hey Soeffie,

Kunnen we elkaar de hand geven...welkom in de kwakkelzone...niet leuk! Maaar zal wel aaan het weer liggen

Ga er wel vanuit dat het a.s dinsdag weer gezakt is...ik weet het nu ook zekers mijn doel is 85 kilo en de rest is bij zaak! Ben het afvallen nu naar tien jaar wel een beeetje zat...en de shakes ben ik ook zat...maar houd het nog even vol tot die 85 kilo ( tjee wat duut mijn ipad het slecht, het hapert...slaat letters over,of zet er een andere lettertje in )

Smorgens en smiddags doe ik de shakes, vanmiddag ineens zin in twee beschuiten met kaas, deze ook gewoon genomen,vanavond couscous zonder vlees, drink veel water en moet steeds naar de bloempot toe whaha...

Ben de hele dag aan het bewegen met mijn nek....af en toe duut het nog zeer, maaar? Er is gelukkig verbetering op komst, morgen vroeg nog even naar de peut en dan zal het wel goed zijn denk ik...hoop ik...ik wil mijn ikke weer terug.
image.jpeg

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 12 okt 2015, 15:06

Nog drie en halve week shaken, dan heb ik weekenden niet mee gerekend, dan eet ik normaal een broodje enzo,de res vd week maandag tot en met vrijdag twee shakes per dag en normaal avond eten.

Ik heb trouwens de soja en de hv melk ingeruild voor optimelk ( miscchien minder...) maar...ik verheug me er bu wel weer op..net even wat anders en dikker,een voller gevoel. Optimelk met kokos gehad met als shake banaan. Banaan in de melk of soja kreeg ik last van,tja kan gebeuren hè.

Dit kan ik nog wel volhouden toch? !smil79 en dan ga ik echt over op normaal eten...hm die reepjes zijn wel heel erg lekker, afijn ik zie nog wel..

Ga denk ik maar een andere dag wegen haha heb ik nog beetje speling,misschien vrijdag wel...zie wel
image.jpeg

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 14 okt 2015, 09:44

Goedenmorgen lezers,

Nog even babbelen voor ik naar de sportschool ga...AANGEKOMEN...tja dat krijg je er van als je zaterdaga alleen thuis was en je niet kon beheersen..

Ik dacht...Monique met de billen bloot...dan ik ook!

Of? Zal ik alles zat zijn? Hm met de optimel is het wel een stuk lekkerde en dikker...en ja ik heb gisteren gewoon tussen de middag twee geroosterde boterhammen ( die met minder koolhydraten gehad) en !smil88 saconds capucijners met ui en spekkies gehad, het was èèn drama op het bord whaha de bonen die mooi rond zouden moeten zijn waren nat en prakkige, hih het leek wel op een grote bloem ( jullie weten toch nog wel wat dat was hè)

Maar? Het was wel lekker! Heb er natuurlijkk niet zoveel van gehad, dat is vast een bom kcal..

Ik denk dat ik vanaf nu èèn x in de twee weken ga wegen, volgens mij ligt er te veel druk op om mijn schaal te laten zakken ...

Ik ben toch al vijf weken bezig toch? Ik heb nu nog voor dikke twee weken, of zouden die reepjes eigenlijk voor als tussendoortjes zijn bedoeld en die ik al als middageten heb gebruikt !smil79 omdat ze zo onwijs lekker zijn,eerlijk gezegd vind ik die het aller lekkerste.

En de shakes alle allemaal wel ,maar dan wel met de optimel

Pff ik dacht dat mijn nek over was en de nacht voor ik weer naar de peut ging, draaide ik verkeerd met mijn nek en hups auw! Daar was tie weer...gisteren heeft ze weer gemasseerd, het is niet zo erg al twee weken geleden,maar ik moet wel oppassen !smil88

Ach ja komt wel weer goed en met mijn weegschaal ook wel! Ben nog ateeds blij en verrast dat ik onder de 90 zit en in de 87 à 88 blijf hangen, mijn lichaam moet daar denk ik nog aan wennen, ze heeft zo lang in de 90 gezeten, vooral de 95 en 96 kwam daar maar niet uit, maanden duurden dat..maar? Ik kom er wel .

ALS IK OP 31 DECEMBER MIJN STREEFGEWICHT 85 KILO HEB...DAN BEN IK AL HAPPY

hm ik kan jullie ook in spanning houden tot die tijd...wat vinden jullie?

Ik ga er even over nadenken als ik aan het sporten ben

Doei

dunga
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: ...180 cm
Welk dieet volg jij?: Hcg
Startdatum: 14 aug
Startgewicht: 93
huidiggewicht: 81
Streefgewicht: 75
Gewicht Grafiek: 30 jan: 80,9 kg

Bericht door dunga » 14 okt 2015, 11:01

hoi hoi!

Ons niet in spanning houden hoor, ik durf wel toe te geven dat ik verslaafd ben aan mijn weegschaal. Kan er niets aan doen. 's ochtends en 's avonds en als ik heel gek doe, voor het douchen ook nog een keer.

Een ware obsessie!

Heb trouwens via groupon ook een abo op de sportschool genomen hier! 6 maanden voor 60 euro. Onbeperkt sporten. Geen geld dacht ik zo! Moet alleen nog eventjes heen. haha!!

Morgenavond eerst maar even lekker naar de yoga!

Staat er bij het dieet niet omschreven waar die repen voor bedoeld zijn? Of het als tussendoor is of maaltijd?

Succes!
Afbeelding

monique236
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: 167... cm
Welk dieet volg jij?: Koolhydraatarm
Startdatum: 9 oktober 2017
Startgewicht: 104,2
huidiggewicht: 104,2
Streefgewicht: 80
Gewicht Grafiek: Start Gewicht
104,2

Bericht door monique236 » 14 okt 2015, 11:16

gedeelde smart is halve smart !smil11
het is al hartstikke goed dat je onder die 90 zit, droom ik van !smil32

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 15 okt 2015, 22:34

Dromen komen uit Monique,duurd alleen wat langer...

Dat weegschaaltje tja..ik sta er ook nog bijna dagelijks op...met kleding en zonder en kijken of het verschil heeft ,haha ik ben net zo erg als jullie...

Nee! Ik laat jullie maar niet in spanning,misschien toch goed om elke week op te schrijven wat ik weeg,anders ga ik weer snoepen haha...dat leer ik never af.

Voel me nu ook stukje beter in mijn vel ,bijna nekkie over...

Die repen kun je als tussendoortje nemen in fase 2 en in fase 1 als lunch of zo..

Nou Dunga nu zit je er mooi voor een half jaar aan vast !smil79 ik krijg er nu meer plezier in te krijgen,pff voor je die app snapt haha maare succes ermee!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 16 okt 2015, 14:03

WEEGSCHAAL ZEGT NIET ALLES....KIJK MAAR EENS NAAR JE CM , DAT DOET GOED, haha als je aan het passen bent..

https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopi ... 65#p114660

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Andere Eiwitdiëten”