Vijf weken Timfit proberen.

Hier kun je alles bespreken over alle eiwitrijke en koolhydraatarme dieten zoals Dukan, Sanaslank etc.
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Sonja Bakker!/ beetje van Alice
Startdatum: 3 December 2018
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 95.4
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 31-05= 96.4
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Vijf weken Timfit proberen.

Bericht door Alice » 27 aug 2015, 20:03

Hoii lezers,

Ik mag straks vijf weken lang Timfit uit proberen. Èn ik ben erg benieuwd of ik hier mee ga afvallen. In mijn ...euh hoofdtopic hier verder op, kreeg ik een vraag van Dianne ,hoeveel kilo ik nog wilde afvallen, euh 9 nog dan zit ik als het goed is op mijn streefgewicht.

Ik zag wel Timfit staan, maar verder niet na gekeken. Tot dat ik dit leuke berichtje kreeg,
image.jpg
even op klikken en het is groter, voor degene die het helemaal niet kunnen lezen, er staat dat ik vijf weken lang een gratis kuur krijg om te proberen of ik dat wel wilde..

Natuurlijk wil ik dat...dus? Ik toch maar eens op die site kijken...okee! Oooo zonder koolhydraten ( ga ik dit volhouden) maar wel avond eten met gezin mee! En het ontbijt en de lunch met shakes...magere melk? Ik had toch ook ergens gelezen dat het met hv melk mocht,vind magere melk niet zò lekker! Magere yoghurt vind ik wel mmm en shake met water...euh ik probeer het wel uit.

Vandaag heb ik mijn proefpakketje binnen gekregen, de post was dikke drie uur te laat,maar ik heb eum.

In het mooie doosje zat dit >
image.jpg
in het doosje zitten zes zakjes ( als ik goed geteld heb) aarbei/banaan/cappuchino ( daar ga ik morgen vroeg maar mee beginnen) vanillie 2x en chocolade. Oja en nog twee repen.

Even tellen hoor...als ik morgen begin dan kan ik het hele weekend ermee tot maandag ochtend, twee reepjes waren toch èèn maaltijd ( haha dat weten jullie batuurlijk ook niet !smil88 )

Ik vertel, juist... jullie hoe ik deze kuur ga ervaren ( wat een rare zin weer) afijn dat ben ik...dus let er maar niet op!

De beker....best wel een stoere beker,
image.jpg
waarvoor zal dat rooster voor zijn? Haha ik denk hardop...straks nog even goed doorlezen, net voor het eten alles vluchtig gelezen en de helft overgeslagen natuurlijk !smil79

De handleiding >
image.jpg
zier er goed uit en ik denk dat ik daar wel uit kom, zoniet dan vraag ik dat wel.

Ik ga jullie nu bijna dagelijks op de hoogte houden van mijn ervaring hier mee! Zie het maar als een dagboek. Èn ik hoop dat het uiteindelijk ook iets voor jullie is.

Èn wie weet is dit een begin ...naar mijn streefgewicht waar ik al tien jaar naar streef ( en nog nooit heb opgegeven) want mijn doel hier op vetvrij is MIJN STREEFGEWICHT HALEN....ik ben er bijna..maar nog niet helemaal.

Hm zag ook al een aantal lekkere recepten, morgen maar even in kopen doen..

Pff de eerste weken geen piepers/chips/chocolade/snoep/boord e.d ,aar ik ga ervoor...jullie ook?

SUCCES!

Tot morgen en een fijne avond,
Liefs,
Alice

Afbeelding
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (21.31 KiB) 3846 keer bekeken
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Re: Vijf weken Timfit proberen.

Bericht door Alice » 28 aug 2015, 09:51

Goedenmorgen,

Begonnen met mijn proef pakket. Gisteren nog wat aan het lezen gewezen, maar zijn zulke kleine letters, kan ik beter bij daglicht lezen ( haha en ik heb nog wel een bril op)

Vanmorgen een heerlijke cappuchino gehad.

WAT ER VOOR AF GING

Ik keek op de beker voor 200 ml..,huh? Is dat alles, is dat wel goed? Op zoek naar een maat beker, tss die stond nog in de afwasmachine.

De beker van W.C er bij....oooooo hahaha deze beker van timfit is veel groter en breder,haha dan klopt het..

Hmm dat roostertje, zou ik daar eerst mijn poeder in moeten strooien, afijn ik doe het maar, tjee ik schud het poeder er af, dit gaat niet goed, er ligt al wat op het aan recht, haal het rooster er af en strooi de poeder er zo in, zet het rooster er weer op de dop draai ik vast,ja ook dat kleine dopje en schudden maar....een klein dansje er bij en je hebt gelijk wat beweging gehad !smil79

De shake schenk ik over in mijn mok ,
image.jpg
rietje erbij( dan kan ik er extra langer van genieten) de cappuchino krijgt een tien !smil44 lekker en ook lekker zoet.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de chocolade ( de choclade bij W.C vond ik niet zo lekker) maar? We zullen het bij de lunch zien...nou ja zien...proeven.

Eum ik heb hv melk gebruikt, ik vind de magere melk echt niet te pruimen, ojee zou ik nu minder snel afvallen? !smil88 dan moet dat maar...afvallen moet ook lekker blijven.

Ik stel mijn rechter kant even weer in, nu word vrijdag mijn weeg dag....haha ècht de laatste x ( denk ik) !smil79

Nou tot vanmiddag dan maar !smil70

Liefs,
Alice

monique236
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: 167... cm
Welk dieet volg jij?: Koolhydraatarm
Startdatum: 9 oktober 2017
Startgewicht: 104,2
huidiggewicht: 104,2
Streefgewicht: 80
Gewicht Grafiek: Start Gewicht
104,2

Bericht door monique236 » 28 aug 2015, 12:41

mijn ervaring met shakes is honger !smil82 dus ben echt benieuwd hoe het gaat.

groetjes weer monique

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 28 aug 2015, 13:16

S !smil79 tot nu toe geen honger...je mag tussendoortjes hebben, maar als ik geen zin heb oak ik het ook niet! Heb groene appels gekocht vanmorgen, dus? Als ik trek krijg eet ik die op...
image.jpg

Ik heb de soya melk light gekocht en de chocolade er in gedaan! Èn ooo mmmm deze geef ik ook een tien,een DIKKE TIEN, wat een verschil met die van W.C, duizend maal lekkerde, hey ik heb nu al twee favorieten, morgen vanillie en aarbei....

Ik was groentens aan het uitzoeken , dacht zou ik wortels mogen, altijd lekker als tussen door..och die mag ik NIET HEBBEN !smil88 ...afijn voor het goede doel laat ik ze maar even liggen.

Maar ik mag wel ONBEPERKT KOMKOMMERS ETEN....mmmm lekker! Kun je ook lekker een soepie van maken.

Okee moet er van door, zie jullie morgen weer en anders bij de buren !smil79

Tot nu bevalt het me erg goed ( haha ben nog maar nèt een dag bezig)
image.jpg
image.jpg (15.67 KiB) 3789 keer bekeken

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 31 aug 2015, 11:40

Goedenmorgen lieve lezers,

Vanochtend mijn reepjes gehad, ook erg lekker! Het minst vind ik de aardbei,te zoet en bulkte op, mijn favoriet is de cappuchino en......ja zelfs de chocolade.

Proef pakket is op!

Ik moet eerlijk bekennen ( anders weten jullie niet hoe ik dit ervaar ) dat ik twijfels had..GA IK DIT WEL VIJF WEKEN VOLHOUDEN. ..mis mijn brood niet, maar wel mijn pasta,rijst en piepertje.

Dus? Ik met Eyoor ( die hier verderop woont op vetvrij ) erover hebben, misschien beste voor mij wel naar fase twee..of toch fase 1

Pff daar waren weer de twijfels..wat moet ik of ga ik doen. ..toch twee weken fase 1 ( blij! skajaltje is aan het dalen) of ...?

Vanaf vrijdag heb ik goed mijn best gedaan, gisteren een paar klein aardappeltjes gehad. ( van die klein piepkrieltjes) voldoende groenten en stukje kip, verder niks gehad.

Mijn plan ( als Dianne het ook goed vind) is twee weken fase 1 te doen maar wel een x met avond eten een klein koolhydraadje erin, hm eigenlijk is dat al fase twee...och zucht ik weet het niet whahaha

Bij de W.C deed ik ook ontbijt en lunch shake en avond eten veel groente , mager vlees en klein beetje volkoren pasta , zo zou ik het willen doen... !smil79 word soms gek van mezelf !smil88 haha dat ben ik..

Ik kan jullie al wel verklappen ( maar het nog niet zeg ) dat mijn skaaltje naar beneden gaat...vrijdag lezen jullie het wel.

Maar nu...wat nu ..proefpakket is op..wat eet ik nu tussen de middag...euh ja eum ga maar bakje rauwkost ophalen of zo

Horen jullie nog wel wat ik ga eten
image.jpg
image.jpg (14.87 KiB) 3744 keer bekeken
Tot later!

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte: .167. cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 3 mei 2012
Streefgewicht: 64,9

Bericht door soeffie » 31 aug 2015, 16:39

Hallooooooo

Vind het wel een streng dieet hoor"...
Valt lekker snel af, maar zit er ook zo weer aan ben ik bang.

Misschien inderdaad volgende week naar fase 2 ofzo.

Ben wel benieuwd, ik kan echt niet zonder koolhydraat, mis ook pasta en aardappel en chips !smil1

Succes
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 31 aug 2015, 19:30

Hoi Soefie en andere lezers.

Idd als je fase 1 doet is dat best wel streng , zo dacht ik vh weekend, no problemo, ik maak spaghettie van courgette slierten of een lekkere gevulde aubergine !smil88 MAG IK HET NIET HEBBEN...en sperziebonen ook niet!!

Afijn ik denk dat ik fase twee doe, langzaam en geleidelijk, zoveel hoef ik niet meer..1kilo per maand toch? Soeffie?

Omdat ik vandaag ineens niks meer had...heb ik crackers gehad van die dunnen dilight , peper/zout was nieuw, er is nog een soort met rozemarijn ( die koop ik niet meer ,erg lekker erg verslavend) maar? Deze ook...bàh ,ik zal maar weer eerlijk zijn haha heb er dus zes van gehad ,vier met filet america en twee gewoon.( wel raar hoor dat ik ineens zo'n dorst had) !smil79

En savonds een bord couscous met groenten en kruiden. Geen toetje. Wel een mok groene thee met komkommer.

De rest vd dag water gehad, een uur in de sportschool gesport en een uur in de tuin gewerkt! Èn nu...languit op de bank !smil44
image.jpg
Tot morgen...en dan maar weer op mijn eigen topic !smil79

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 05 sep 2015, 14:06

image.jpg
image.jpg (41.99 KiB) 3656 keer bekeken
Jà mams zal ik doen !smil79

Vanaf maandag kom ik ..jullie ècht vijf weken vervelen met mijn gebabbel en mijn ervaring met TIMFIT..

Vandaag is mijn pakket gekomen>
image.jpg
en heb ze al even beetje verdeeld >
image.jpg
Ik heb de smaken cappuchino/chocolade deze vermeng ik of met hv melk of soyamelk light en de smaken vanillie/banaan ga ik in de magere yoghurt doen.

Denk dan dat ik smorgens de yoghurt neem en smiddags met melk, maar...dat kan nog wel weer veranderen. Ik zal gelijk ook per dag vertellen wat ik daar bij eet, tussendoortjes en avond eten.

Bij de dozen zit een handleiding bij en daar staan ook recepten in...denk dat ik deze ook maar volg...

Denk er ook veels te moeilijk over...groenten en vlees en geen koolhydraten en dan denk ik ineens, wat kan ik eten? Best wel veel zolang je maar geen aardappels en pastas neemt.

MIJN PLAN

Door de week streng en in het weekend af en toe met zilvervliesrijst of een aardappeltje, maar ik denk zo...moet er gewoon even aan wennen, dus wie weet ga ik ook het weekend door zonder, alleen zaterdag...tja dan gaan we met de fam naar drouwer zand , soort pretparkje met als afsluiting eten, heb nu al in mijn hoofd dat ik alleen groenten en vlees eeet, maar? Of dat gaat lukken...vooral als er toetjes zijn !smil50 afijn ik ga mijn best doen.

Lees maar mee! Dan weet je straks er alles van ...en misschien denk je wel...dat is ook wel wat voor mij!

!smil79 daarom typ ik ook alles van mij af...misschien bevalt me het niet...kan wezen dat ik het moeilijk krijg..wie zal het zeggen. Ik typ alles eerlijk op...

Dus?

Tot maandag!
image.jpg
Liefs,
Alice

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 06 sep 2015, 08:49

Haha blijf je heen en weren?....

Wat zal jij een slanke den zijn straks? Knap hoor.....pffff en zwaar.

Gewoon zaterdag lekker genieten, als je zondag weer goed start.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 06 sep 2015, 10:53

Ehaha Soeffie,dat zal wel niet zo'n vaart lopen met mij.

Ik ben vandaag al een klein beetje begonnen. Ons neefje is jarig vandaag ( haha neefje ,is groter dan mij) en we mogen blijven eten patat...nog even er van smikkelen,niet te veel hoor.

Vanmorgen de chocholade gehad met soya light, het lijkt best weinig 200 ml, maar? Als je het met een rietje drinkt lijkt het heeeeeel veeel !smil79 ..je word er best vol van...water met citroen en straks om elf uur mijn eerste bakje koffie.

zie julliemorgen
image.jpg

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 07 sep 2015, 11:57

WEEK 1

DAG 1

Gisteren al een klein beetje begonnen met Timfit...nog even van de patat gesnoept ...was heul lekker!

Nu vandaag strak er tegen aan...èn ik heb er zin in...heen tussenstop,maar...gewoon vijf weken achter elkaar timfit uitproberen.

Gisterenmiddag had ik de banaan eens in de m.yoghurt gedaan! Zit me nu te bedenken dat ik bij de W.C hv yoghurt deed..haha twas nu zo dun.

Wat ik er van vond? Nou euh...zoete banaan en ik denk dat ik deze toch maar in de melk doe...ik zal elke x een andere shake in de yoghurt proberen, welke zal ik vanmiddag nemen..horen jullie euh herstel lezen jullie vanavond wel.

Ik ga zelf maar wat verzinnen met groente en vlees...dus foto volgt...kan ik straks zelf een receptenboekje bundelen haha

Ga naar de winkel groente en zo inkopen...dus tot later!

Laat ik eerst ff op de loopband lopen...>
image.jpg
image.jpg (25.2 KiB) 3558 keer bekeken

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 07 sep 2015, 20:57

OMG ....vanilie in de yoghurt ga ik ook niet meer doen...ik had een schaaltje gepakt,yoghurt erin...poeder erin...ik was op zoek naar een vork en dacht nog,wat stinkt hier zo..whooaah de poeder was zo aan het stinken, tjee zou bijna niks meer lusten.

Of ik het lekker vond?

Nou ja euh ...niet zo...dus? Dat word ook gewoon weer in de melk... Haha

Zal ik die anderen nog proberen? Hm denk het niet ...of ja doen we gewoon...haha

HET AVOND ETEN
image.jpg
image.jpg
image.jpg

HUTSELFRUTSEL ALLA ALICE !smil79

Zò dag 1 volgehouden !smil79 tot morgen!

Fijne avond !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 08 sep 2015, 09:24

Goodmurning,
image.jpg
Een week lang alle getallen zien op mijn weegschaal,èèn dag niet ( zomaar overgeslagen) ben ik toch nog blij verrast,niet dat het een dikke vette kilo is...tja dan had ik geen,taart,patat,frinkandel,tummies e.d moeten eten !smil88 ,maar zolang ze maar naar beneden gaat,vind ik het best.

!smil79 ben nu al benieuwd wat ik volgende week weeg ( juffie ongeduld !smil79 )

A.s zondag hebben we nog familie uitje naar Drouwer zan, dat ik een klein kermisje en speeltoestellen voor de kids,best wel leuk hoor! Tuurlijk kunnen wij als groter kinderen er ook nog
Maar? We hebben daar ook eten bij !smil82 afijn ik ga proberen op te letten nèt zoals Monique en me beheersen haha veel groenten en vlees en geen heerlijke geurende patat of aardappeltjes !smil88

Ik wil gewoon twee weken goed mijn best doen...wie weet haal ik mijn 85 kilo,oooo dan krijg ik van Eyoor een kookboek van Rens Kroes ( ka jullie zeggen daar zitten me lekkere receptjes in)

Jaren geleden wilde ik altijd 75 wegen,maare daar ben ik helemaal van afgestapt ik ben al super blij straks met 79.9 en verder ga ik ook niet. Mijn hoofd is al een heel stuk smaller en ik moet natuurlijk niet tè worden...dat straks iedereen mij voorbij loopt !smil79 omdat ze me niet kennen.

Deze week goed mijn best doen...ik wil onder de 87 komen,maakt niet uit wat,ook al is 86,9 haha ...tjeee kan het al bijna dromen.

SHAKES

Ik vind dat de shakes toch het lekkerste zijn in de melk of soyamelk ,in de yoghurt mwah! Daar moet je zelf van houden, probeer het maar eens...als je ook bezig gaat met timfit.

Vanmiddag neem ik eens de reepjes, ik laat je zien hoe je ze ook op kunt peuzelen.

Tot later en fijne dag!

Voor alle lijners en afvallers,succes deze dag!

Liefs,
Alice

monique236
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: 167... cm
Welk dieet volg jij?: Koolhydraatarm
Startdatum: 9 oktober 2017
Startgewicht: 104,2
huidiggewicht: 104,2
Streefgewicht: 80
Gewicht Grafiek: Start Gewicht
104,2

Bericht door monique236 » 08 sep 2015, 11:35

of ik me deze week kan beheersen valt nog te bezien :)
vanavond verjaardag, zaterdag verjaardag en zondag verjaardag, maar we zullen zien !smil11

alice, succes verder deze week

Afbeelding

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 08 sep 2015, 14:06

Haha ik moet al kokhalzen als ik eraan denk. Jak , ik zou ook voor de shakes gaan.

Vanmorgen gewoon 80,5. Alleen al 2 dagen geen bloemetjes, ofzoiets).. Haha,

Dus de hele zomer niets eraf of erbij.
Dus hup naar beneden nu.

Voor de kerst de 75 !smil44

Haha ooit.
Vanavond weer bodypump, wat zullen mijn billetjes strak worden na al die squats.....

Plaats reactie

Terug naar “Andere Eiwitdiëten”