FormaSlim ervaringen en prijzen

Hier kun je alles bespreken over alle eiwitrijke en koolhydraatarme dieten zoals Dukan, Sanaslank etc.
dikkertje.

FormaSlim ervaringen en prijzen

Bericht door dikkertje. » 04 jun 2014, 07:22

Bij de drogist zag ik een stellage van formaslim producten staan. ik heb informatie aangevraagd en een folder meegenomen. Het werkt met een gewichtscoach en FormaSlim is een proteïne dieet. Het werkt met eiwitrijke shakes en repen.

FormaSlim bestaat uit 4 fases. De eerste fase is de langste en de strengste fase. Daarna ga je afbouwen naar een regulier voedingspatroon. De shakes moet je met water mengen en je neemt ze in plaats van een normale maaltijd. Bij de lunch en het diner moet je minimaal 200 gram groente te nemen. Als tussendoortje mag je een een FormaSlim proteïne reep.

Heeft iemand ervaring met FormaSlim? Mag je het bijvoorbeeld ook zelfstandig (zonder consulente) volgen?

dikketje

anoniem

Re: FormaSlim ervaringen en prijzen

Bericht door anoniem » 15 jul 2014, 01:15

dikkertje. schreef:Bij de drogist zag ik een stellage van formaslim producten staan. ik heb informatie aangevraagd en een folder meegenomen. Het werkt met een gewichtscoach en FormaSlim is een proteïne dieet. Het werkt met eiwitrijke shakes en repen.

FormaSlim bestaat uit 4 fases. De eerste fase is de langste en de strengste fase. Daarna ga je afbouwen naar een regulier voedingspatroon. De shakes moet je met water mengen en je neemt ze in plaats van een normale maaltijd. Bij de lunch en het diner moet je minimaal 200 gram groente te nemen. Als tussendoortje mag je een een FormaSlim proteïne reep.

Heeft iemand ervaring met FormaSlim? Mag je het bijvoorbeeld ook zelfstandig (zonder consulente) volgen?

dikketje
je kunt dit dieet inderdaad zelfstandig volgen en hoeft niet verplicht een consulente te hebben.

liebeth

Re: FormaSlim ervaringen en prijzen

Bericht door liebeth » 05 feb 2015, 08:38

tip: lees de formaslim review

Plaats reactie

Terug naar “Andere Eiwitdiëten”