Dieet Pro waar te koop?

Hier kun je alles bespreken over alle eiwitrijke en koolhydraatarme dieten zoals Dukan, Sanaslank etc.
Plaats reactie
kalinka

Dieet Pro waar te koop?

Bericht door kalinka » 27 mar 2013, 21:11

Hallo, ik heb altijd al behoorlijk last gehad van overgewicht en op veel verschillende manieren geprobeerd om af te vallen. Sonja Bakker is me tot nu toe het beste bevallen en ik heb een tijdje prodimed gevolgd via een dietiste. Hier ben ik mee gestopt omdat het best wel duur is. Nu hoorde ik op de school (van mijn zoon) iets over een soortgelijk dieet als prodimed maar dan met de naam Dieet Pro. Kan iemand me vertellen wat dit is, waar het te koop is en hoeveel het kost?

dankjewel.

kalinka

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Re: Dieet Pro waar te koop?

Bericht door Sanne » 28 mar 2013, 16:17

Hoi Kalinka,

Shakes zijn inderdaad een relatief eenvoudige manier om af te vallen. Ze bevatten onder andere proteine die je spieropbouw stimuleren. Hou er rekening mee dat wondermiddelen niet bestaan. Naast de shakes is het aan te bevelen om een speciaal afgestemd eetpatroon (lees dieet) te volgen. Dit hoeft overigens geen streng dieet te zijn. Het gaat er in de meeste gevallen niet om hoeveel je eet, maar wat je eet.

Je kunt Dieet Pro kopen bij verschillende drogisterij winkels. Maar ook online zijn er vaak erg goede aanbiedingen voor dieet pro te vinden. Kijk bijvoorbeeld maar eens in de webshop onder het kopje dieet pro.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Sanne
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Plaats reactie

Terug naar “Andere Eiwitdiëten”