Prodieti

Hier kun je alles bespreken over alle eiwitrijke en koolhydraatarme dieten zoals Dukan, Sanaslank etc.
Plaats reactie
Emmetje
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 161 cm
Welk dieet volg jij?: gedaan 17 dagen dieet nu het eiwitdieet
Startdatum: 1 juni 2001
Startgewicht: 74,5 kg
huidiggewicht: 62.5kg
Streefgewicht: 55 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 70.3
na 1 week : ?
na 2 weken : 66.2
Contacteer:

Prodieti

Bericht door Emmetje » 13 mar 2013, 19:08

Hallo allemaal,

Ik ben precies 4 weken geleden (op 13 februari) begonnen met het 17 dagen dieet van Dr. Mike Moreno !smil44 .
En jawel ik was na 17 dagen 4.2 kilo lichter !smil79 .
Maar ik miste de aardappels, de rijst en de pasta wel enorm.
Dus ben ik es op internet gaan rondneuzen en ik stuitte op: http://www.blijfopgewicht.nl
Naar wens kan je je laten begeleiden maar dat vind ik voor mezelf niet nodig.
Sanaslank verkoopt dezelfde producten maar je betaald voor de begeleiding en de naam.
Op de website van blijfopgewicht.nl staat alles goed uitgelegd en het fijne van de website is ook dat je veel producten LOS kan bestellen.
Ik bestelde vooral PRODIETI producten voor het proteïnedieet. Twee weken aan warme maaltijden, pannekoeken, omeletjes, maaltijdrepen, soep, snacks en chocolademousse.
Ik had al shakes van DIEET PRO in huis, de aardbei, de banaan en de chocolade smaak.
Nu ben ik dus anderhalve week bezig met het proteïnedieet (of eiwitdieet) en ik ben inmiddels in totaal 8 kilo afgevallen.
Het bevalt mij zeer goed temeer omdat ik een echt chocolade-beest ben !smil11 .
Ik begin 's ochtends met het drinken van 250 ml water, een kop groene thee en een shake met lactosevrije suikervrije sojamelk en een schepje vezels, 's middags een salade of gewokte toegestane groenten met een soepje, OF een omelet, OF een pannekoek en als diner een eiwitrijke warme maaltijd met veel toegestane groenten en 's avonds neem ik een maaltijdreep OF een chocolademousse. En ik vind het echt HÉÉRLIJK! !smil79
Afvallen zonder honger en toch blijven genieten van mijn chocoladeverslaving.
Echt een aanrader voor als je net als ik, een aardappel, pasta en rijst liefhebber bent.
Succes iedereen met welke manier van "de strijd tegen de kilo's" dan ook! !smil70 !smil44
lengte : 1.61 m
huidige gewicht : 62.5 kg
oude gewicht februari 2013 : 70.3 kg
streefgewicht : 56.0 kg
oude gewicht mei 2001 : 74.5 kg
oude gewicht okt.2001 : 56.0 kg

Plaats reactie

Terug naar “Andere Eiwitdiëten”