Prodivita eiwitdieet ervaringen

Hier kun je alles bespreken over alle eiwitrijke en koolhydraatarme dieten zoals Dukan, Sanaslank etc.
Selma.

Prodivita eiwitdieet ervaringen

Bericht door Selma. » 10 mei 2012, 16:42

Heeft iemand ervaring met het Prodivita eiwitdieet?

Het is net als alle andere eiwitdieten zoals prodimed en sanaslank opgebouwd uit 4 fasen. Prodivita zegt er zelf het volgende over:

Prodivita*

De proteïne dieet producten van Prodivita zijn de beste en lekkerste die er zijn, dagelijks zijn wij bezig om nieuwe proteïne dieet maaltijden te ontwikkelen en de al bestaande smaken nóg beter te maken.
Zo zorgen wij ervoor dat diëten nog makkelijker wordt dan dat het al is.

Het hoog proteïnegehalte en het laag gehalte aan calorieën van Prodivita's proteïnedieet gerechten zorgt voor een snelle afname van de vetreserves (ook wel bekend als ketose), zonder hongergevoel, vermoeidheid of afbraak van spierweefsel.

Het is beter betaalbaar maar is het net zo effectief als de duurdere merken?

Alle reacties zijn welkom.

Selma

* bron: prodivita.nl

ValerieDB
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Welk dieet volg jij?: Prodivita
Startdatum: 6 maart 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Re: Prodivita eiwitdieet ervaringen

Bericht door ValerieDB » 14 mei 2012, 13:46

Hallo Selma,

Ik ben sinds maart bezig met Prodivita. Ik ben er ondertussen 17,3 kilo mee afgevallen en zit nu in hun fase 2. Mij bevalt het dieet prima omdat ze regelmatig nieuwe smaken hebben en je alles per los zakje kunt bestellen. Handig om zo die nieuwe smaken uit te proberen :14:

Sommige smaken zijn beter dan andere maar dat hou je altijd. Wat ook geweldig is is dat je al je vragen via email kunt stellen en binnen ( bij mij soms al binnen een paar minuten ) een paar uurtjes antwoord krijgt. Volgens mij werkt er zelfs 's avonds en in het weekend iemand want zelfs dan krijg ik 'snel' antwoord!

misschien dat je iets aan mijn antwoord hebt, succes in ieder geval!

Maaikaa

Re: Prodivita eiwitdieet ervaringen

Bericht door Maaikaa » 15 mei 2012, 12:12

Hoi Selma,
Ik ben er 15 kg mee afgevallen. Het is een super dieet, erg lekker allemaal. En een duidelijke webshop. Mijn moeder heeft prodimed gedaan en had nog wat zakje daarvan over, deze heb ik dus kunnen vergelijken met prodivita, maar ik vind prodivita veel beter! en idd je kunt losse zakjes kopen. En de startpakketten zijn ook ideaal!
Succes!

Plaats reactie

Terug naar “Andere Eiwitdiëten”