Slim System Eiwit of proteinedieet ervaring

Hier kun je alles bespreken over alle eiwitrijke en koolhydraatarme dieten zoals Dukan, Sanaslank etc.
Plaats reactie
Alida

Slim System Eiwit of proteinedieet ervaring

Bericht door Alida » 28 jan 2012, 09:38

Iemand ervaring met Slim System? Bij de C 1000 stonden ze vandaag met shakes van Slim System (een eiwit dieet). Het schijnt dat je dan geen koolhydraten eet. Maar eiwitrijke shakes waardoor je vet gaat verbranden. Zou het werken? Ik heb in het verleden soortgelijke programma's gevolgd zoals weightcare en easyslim maar het is erg moeilijk vol te houden (honger) binnen de kortste keren ben ik weer terug bij af. Zou Slim System anders zijn of werken al die maaltijdvervangers hetzelfde?

Ik heb het er tot nu toe het volgende over Slim System kunnen vinden:

"De Slim System Eiwit Shakes zijn niet alleen lekker en gezond maar zitten bovendien boordevol eiwitten. Die eiwitten zorgen ervoor dat het hongergevoel wegblijft en dat je spieren intact blijven. Met de Slim System 3.2.2.-methode wissel je drie strenge dagen af met twee lichtere dagen, terwijl je in het weekend weer normaal (licht) kunt eten. Deze afwisseling in dagen zorgt ervoor dat je lijnen makkelijk kunt volhouden en dat je het jojo-effect beperkt. Het afslankende effect van Slim System Eiwit Dieet is wetenschappelijk bewezen."

"Een eiwit dieet biedt doorslaggevende voordelen in vergelijking met een dieet met weinig koolhydraten. Eiwit verzadigt langdurig en voorkomt dat de anders vaak onbedwingbare trek. Eiwitten zorgen ervoor dat de spiermassa behouden blijft. De spieren zijn de “calorieëneter” van het lichaam. Hoe hoger de spiermassa, hoe hoger de verbranding van calorieën. Door veel eiwitten verdwijnt het vet en niet de spiermassa die het lichaam nodig heeft. Dit geheel zorgt er ook voor dat veel waargenomen jojo-effect voorkomen word.
Het Slim System Eiwit Dieet bevat alle essentiële voedingsstoffen die u helpen uw droom gewicht fit en gezond te bereiken."

Bedankt voor het meedenken :8:

Groetjes, Alida

*bron slimsystem

Rik

Re: Slim System Eiwit of proteinedieet ervaring

Bericht door Rik » 01 feb 2012, 10:28

Hoi Alida,

Ik ben een van de eerste gebruikers van Slim System. Ben begin 2011 gestart en ban van 93kg naar 71kg gegaan in 3 maanden. Nu ben ik een jaar verder en ben nog steeds op gewicht nu 73kg. Werkt echt goed het dieet en vond het ook makellijk vol te houden. De eerste week heb ik 3 shakes per dag gepakt maar ben snel daarna 2 shake per dag gaan gebruiken en sávond een caloriearme maaltijd.

Gr. Rik :2

Kristel

Bericht door Kristel » 07 mar 2013, 16:12

Hoi

Ik ben dinsdag begonnen met slim system en reasons drink.
64,3 kg

Nu donderdag 62.8 kg

Eerste twee dagen waren zwaar maar nu is het een feest. Zo veel meer energie!

Ik sport behoorlijk, bijna iedere dag. Dit gaat nog steeds erg goed.

Over twee weken even mijn spiermassa en vetpercentage laten meten. Ik ben zo benieuwd.

Nog een paar kg te gaan....

Groetjes kristel

Miekelinda

Bericht door Miekelinda » 20 jun 2014, 00:45

Ook hier een tevreden gebruiker van het Reasons eiwitdieet.
Ik ben 6 weken geleden samen met een goede vriendin begonnen met het eiwitdieet ( voorheen heette dat slim system).
mijn vriendin is nu 8.1 kg afgevallen en ik 8.6 kg.
Wij zijn zeer tevreden en zullen iedereen dit dieet aanbevelen.
o ja, en de reasons drink zijn heerlijk.

Gast

Bericht door Gast » 04 aug 2014, 07:59

op iedere website staan precies dezelfde verhalen.. gewoin kopieeren en plakken om je eigen product te promoten...daar lijkt het op.

Plaats reactie

Terug naar “Andere Eiwitdiëten”