Succesvol afvallen met het "Weight Loss Diet"

Hier kun je alles bespreken over alle eiwitrijke en koolhydraatarme dieten zoals Dukan, Sanaslank etc.
Plaats reactie
JJoosten69
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:176 cm
Welk dieet volg jij?:''Weight Loss Dieet''
Startdatum:1 januari 2009
Startgewicht:71 kg
huidiggewicht:60 kg
Streefgewicht:60 kg
Succesvol afvallen met het "Weight Loss Diet"

Bericht door JJoosten69 » 04 jul 2010, 11:47

Mijn Naam of Alias: Anne Joosten
Mijn Geslacht: Vrouw
Mijn Leeftijd: 36
Mijn Lengte: 176
Mijn Startgewicht: 70kg
Mijn Streefgewicht: 60kg
Dit Dieet volg ik: "Weight Loss Diet"

Eventuele aanvullende informatie:
Ik kan iedereen het "Weight Loss Diet" aanraden omdat het werkt mits je je eraan houdt natuurlijk.
Je krijgt toegang tot tips, hoe u uw gewicht ook op de lange termijn behoud (Anti-JoJo effect), persoonlijk advies en begeleiding van verschillende gewichtsdeskundigen, diëtisten en wellness experts.

JJoosten69
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:176 cm
Welk dieet volg jij?:''Weight Loss Dieet''
Startdatum:1 januari 2009
Startgewicht:71 kg
huidiggewicht:60 kg
Streefgewicht:60 kg

Ik ben Anne en ik volg het "Weight Loss Dieet"

Bericht door JJoosten69 » 04 jul 2010, 11:49

Hallo!
Even kort voorgesteld: Ik ben Anna, gelukkige moeder van 2 kinderen en ondertussen 36 jaar.
Mijn enige probleem voor mij was het "volslanke" figuur waar ik sinds kort vanaf ben door het bewezen dieet dat ik 4 weken lang gevolgd heb.
Een verantwoord dieet dat iedereen van alle leeftijdscategorieën kan volgen!

Net zoals iedereen waarschijnlijk was ik nogal critisch over de werking van het zogenaamde "Weight Loss Diet" maar op aanraden van een vriendin heb ik het toch geprobeerd en met succes!
Ik ben in 4 weken tijd maar liefst 11 kilogram afgevallen waarna ik mijn ideale streefgewicht heb bereikt van 60 kilogram, voorheen woog ik meer dan 70 kilogram!

Ik kan iedereen het "Weight Loss Diet" aanraden omdat het werkt mits je je eraan houdt natuurlijk.
Je krijgt toegang tot tips, hoe u uw gewicht ook op de lange termijn behoud (Anti-JoJo effect), persoonlijk advies en begeleiding van verschillende gewichtsdeskundigen, diëtisten en wellness experts.

Plaats reactie

Terug naar “Andere Eiwitdiëten”