Voorstellen en updates

Stel jezelf voor en deel jouw ervaringen met andere Prodimed lijners. Hier kun je alle vragen stellen over Prodimed.
misan

Voorstellen en updates

Berichtdoor misan » 07 Mei 2012, 21:10

Leeftijd: 27
Lengte: 1.78
Gewicht: 77 KG
Streef: 69 KG

2011 was een pittig jaar voor me, en als emotie-eter plus een met stokbrood en croissant gevulde zomervakantie is als snel + 6 KG!! Balen! Vorige week heb ik de knoop doorgehakt: Ik ga afvallen!
In 2009 ben ik 14 KG kwijtgeraakt met prodimed. Na deze zeer succesvolle afvalronde heb ik nog een poging gewaagd extra af te vallen met een eiwitdieet van een ander merk, namelijk: ease4life, gewoon te bestellen via internet. Ik heb toen voor dit merk gekozen omdat deze aanzienlijk goedkoper is dan prodimed, ongeveer tussen de €1,70 en 1,90 per product. Prodimed kost €3-, per product. Helaas was ease4life niet vol te houden voor mij, omdat de smaak van de producten me tegenstond, beetje te chemisch. Prodimed vind ik erg lekker en na wat zoeken op internet vond ik een diëtiste waar ik prodimed kan bestellen zonder elke week op consult/gesprek te hoeven. Wel heb ik zelf besloten om de producten op te halen bij haar praktijk i.p.v. thuis bezorgen zodat we elkaar tussen neus en lippen door even kunnen spreken over de voortgang. Het hoeft van mij geen evaluatiezit te zijn van een half uur. Ik ken het dieet, kan goed naar mijn lichaam luisteren en kan het goed volhouden. Tijdens mijn eerste afvalronde in 2009 was de begeleiding van de diëtiste essentieel! Niet alleen het psychologische effect van de weegmomenten speelt een rol, ook het leren luisteren naar de signalen van je lichaam, wat je kunt verwachten en voor al die andere vragen en onzekerheden.

Vandaag was pittig, flink afkicken! Maar ik heb er zin in en sta er helemaal achter! Omdat ik vanmiddag mijn prodimed producten pas opgehaald heb, ben ik vanmorgen begonnen met een producten van ease4life.

Mijn dagschema van vandaag:
07:45 – zakje ease4life havermout met appel en nootjes
10:20 – zakje ease4life vanilledessert (die ik als shake drink)
14:15 – zakje prodimed cranberry drank + een beker kleine tomaatjes
17:15 – Pangafilet en een zakje Hollandse rauwkost (150 gr.) met *zondig* 1 theelepel magere yoghurtdressing.
20:30 – zakje prodimed warme chocoladedrank.

Het liefst had ik maar 3 producten willen gebruiken vandaag, maar om mijn avondtrek te stillen heb ik toch nog een extra zakje gepakt. Een lekkere dikke warme chocolademelk, heerlijk! Ik heb om te beginnen al mijn favoriete producten besteld:
- warme chocoladedrank
- havermout met appel en nootjes
- cranberrydrank
- sinaasappeldrank
- kokosdrank
- rösti (die eet ik als aardappelpannenkoek)
- omelet ham

Terug naar “Prodimed Informatie en Ervaringen”