fase 3, koolhydraden

Stel jezelf voor en deel jouw ervaringen met andere Prodimed lijners. Hier kun je alle vragen stellen over Prodimed.
jojo7826

fase 3, koolhydraden

Bericht door jojo7826 » 15 jul 2011, 23:52

Hallo,

Nadat ik 21/10-2010 gestart ben met Prodimed ben ik heel wat kilo's kwijt, super. :9: Maar nu dat ik in fase 3-4 zit en dus weer ontbijt, lunch mag met mijn eigen brood zijn er bij mij klachten ontstaan in de bovenbuik.
Sinds eind mei ben ik begonnen met weer normaal brood te eten en begin juni is pijn in de bovenbuik ontstaan. Dietiste weet niet goed waaraan het kan liggen, afgelopen 2 wkn heb ik gebrobeerd geen brood te eten en zijn mijn klachten wat afgezakt, tot vrijwel geen pijn. Om uit te te testen ben ik 3dgn terug weer begonnen met brood te eten, en ja hoor, daar komt de pijn in de bovenbuik weer opzetten. Buik is opgezwollen (lijk wel zwanger) het voelt als of er een strakke band om mijn buik zit. Ik baal hier ontzettend van en kan niet zo goed verklaren waardoor het komt.
Vanaf okt. vorig jaar geen koolhydraden gehad, maar sinds ik het wel mag valt het wel op......of het gaat om de tarwe etc. die ik nu binnen krijg en dan denk ik aan glutenallergie.

Wie o wie herkend bovenstaande en wat zou ik eraan kunnen doen.
Ben inmiddels behoorlijk wanhopig aan het worden, de pijn is soms echt ondragelijk. :15:

Terug naar “Prodimed Informatie en Ervaringen”