nieuw hier!

Stel jezelf voor en deel jouw ervaringen met andere Prodimed lijners. Hier kun je alle vragen stellen over Prodimed.
Plaats reactie
Anneke85
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 172cm
Welk dieet volg jij?: Pro di med
Startdatum: 11-02-2011
Startgewicht: 93.1kg
huidiggewicht: 79.2
Streefgewicht: 70 kg

nieuw hier!

Bericht door Anneke85 » 22 feb 2011, 13:37

Hallo allemaal,

Sinds 1,5 week ben ik begonnen met het prodimed dieet. Tot nu toe gaat het erg goed:) In het begin wel wat last van een hongergevoel, maar dat was na 3 dagen helemaal weg. IK volg het dieet samen met mijn vriend, dit motiveert nog meer en we kunnen elkaar steunen waar nodig.
Beide hebben we t meest moeite dat er weinig variatie in zit bij de groente, althans we lusten niet alles(ook veel wel hoor). Ik heb al een beetje bij de recepten gekeken, maar heeft iemand nog meer tips/ideeen?

De eerste week was erg motiverend, mijn vriend was 5,4 kilo kwijt en ik 1,9.. niet helemaal eerlijk haha, maar ja.. bij mannen gaat t nu eenmaal harder en hij wilt ook wat meer kwijt dan ik.

Ik woog op 9 feb 93.1 kilo en wil naar de 70 toe..
Donderdag mogen we weer naar de consulent en dan gaat ze voor t eerst na de start ook weer de centimeters meten.. ben natuurlijk erg nieuwsgierig!

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/verhalen en tips!

Veel succes.

Lieve groetjes,
Anneke

Loesje72
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 167 cm
Startdatum: 22 februari 2011
Startgewicht: 115 kg
huidiggewicht: 111 kg
Streefgewicht: 85 kg

Re: nieuw hier!

Bericht door Loesje72 » 03 mar 2011, 11:46

Hallo Anneke,

Ik ben 22ste begonnen en fijn dat ik niet de enige nieuwe ben hier. Zou zeggen hou vol want het is heel goed te doen. ik doe het nl voor de tweede keer, niet naar de eerste keer vragen :7: maar ook toen ging het heel goed. Als het een beetje mee zit ben je zo een hoop kilos kwijt.

Succes jullie tweeen.

Gr.
Loesje

Plaats reactie

Terug naar “Prodimed Informatie en Ervaringen”