start met Prodimed 14/11/2010

Stel jezelf voor en deel jouw ervaringen met andere Prodimed lijners. Hier kun je alle vragen stellen over Prodimed.
Plaats reactie
vonneke69

start met Prodimed 14/11/2010

Bericht door vonneke69 » 13 nov 2010, 20:10

Hoi allemaal,

Ik ben Yvonne, ruim 25 kilo te zwaar en ga dus as. maandag beginnen met Prodimed. Ik heb vorig jaar 10 weken lang het Cambridge-dieet gedaan (ook een eiwitdieet waarbij je 3 zakjes per dag mag en verder niets) en ben daarmee ruim 20 kilo afgevallen. Het afbouwen heb ik daarna helemaal verkeerd aangepakt, en je raadt het al, ik kreeg weer honger en ben die 20 kilo dus weer aangekomen!! Hoe heb ik het toch weer zover laten komen!?!?! :12:

Na nog 50 nieuwe pogingen om weer met het Cambridge-dieet te beginnen heb ik besloten om een geheel ander dieet te proberen, maar wel m.b.v. een dietiste. Dit is dus Prodimed geworden. Afgelopen vrijdag ben ik op intake-gesprek geweest en heb meteen het starterspakket aangeschaft. Maandag dus beginnen en volgende week dinsdag heb ik weer een afspraak met de dietiste. Ik heb nu 40 verschillende zakjes in huis dus ik ben erg benieuwd naar de smaken. Ik weet zeker dat er wel een paar tussen zullen zitten die ik niet te hachelen vind (was met de Cambridge-soepen ook zo) maar daar komen we vanzelf wel achter.

Morgenavond ga ik nog een keertje uit eten en dan gaat het serieuze werk beginnen.

Voor de statistieken; mijn startgewicht is 97.4 (gewogen bij dietiste) en mijn streefgewicht is 70.

Ik hou jullie op de hoogte! Veel succes iedereen!

Liefs Yvonne

Afbeelding

Gast

Re: start met Prodimed 14/11/2010

Bericht door Gast » 22 nov 2010, 15:02

Hoi Yvonne,

hoe bevalt dit dieet

ik heb ook al eens cambridge geprobeerd en dar luste ik niet dus maar gestopt. hoe is prodimed que smaak

Plaats reactie

Terug naar “Prodimed Informatie en Ervaringen”