Nog een keer (nu wel ingelogd + info)

Stel jezelf voor en deel jouw ervaringen met andere Prodimed lijners. Hier kun je alle vragen stellen over Prodimed.
Plaats reactie
InezLaura
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 168 cm
Welk dieet volg jij?: Prodimed
Startdatum: 12 augustus 2010
Startgewicht: 96 kg
huidiggewicht: 96 kg
Streefgewicht: 70 kg

Nog een keer (nu wel ingelogd + info)

Bericht door InezLaura » 11 aug 2010, 22:44

Hoi Allemaal,

nog een keertje... (moet even uitvinden hoe het forum werkt, dat andere bericht schreef ik als 'gast' en die mag dus eigenlijk weg.

Goed, hier verder het berichtje + nog wat info die ik ook bij anderen zie staan:

Mijn Naam of Alias: InezLaura
Mijn Geslacht: Vrouw
Mijn Leeftijd: 26
Mijn Lengte: 1.68
Mijn Startgewicht: 96
Mijn Streefgewicht: 70
Dit Dieet volg ik: Prodimed

nou, ben dus nieuw hier! Ik ga morgen beginnen met Prodimed en ben best zenuwachtig eigenlijk.
Hoop echt dat dit lukt, dat ik het volhoud, etc.
Een rib uit me lijf dit dieet, dus vandaar ook een beetje denk ik.

Ik wil graag afvallen om alle bekende redenen wel zo'n beetje (mooier zijn, beter in m'n vel zitten, minder lichamelijke klachten enz.) maar vooral omdat ik ga trouwen over een paar maanden! (halverwege December 2010).
En dan wil ik graag weer mijn 'oude' lijf terug hebben.

Ik ben rond de 20 kilo aangekomen door antidepressiva. Die gebruik ik overigens nog steeds, maar ik kom wel al heel lang niet meer aan. Vooral omdat ik al wel heel gezond ben gaan eten en alles, maar ja, de kilo's er weer af krijgen lukte me gewoon niet.
Dus vandaar nu Prodimed!

Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
Ik ga hier nu even rondkijken en zal jullie verder ook op de hoogte houden de komende weken hoe het mij zal vergaan.

Vriendelijke groet,
Inez.

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Re: Nog een keer (nu wel ingelogd + info)

Bericht door Sanne » 12 aug 2010, 12:03

Hoi InezLaura,

Hartelijk welkom op het forum! Goed dat je jezelf hebt geregistreerd. JE kunt nu ook een leuke avatar uitkiezen, of er zelf eentje uploaden. Dit kan via je gebruikers paneel.

Prodimed is al tijden erg populair. Er staan erg veel reacties en ervaringen met Prodimed. Op het forum en op de website van vetvrij staan ook veel lekkere recepten die je kunt toepassen bij Prodimed.

Ben je vandaag voor de eerste keer naar 'de weegjuf' geweest? En hoe ging het?

Hou ons op de hoogte, samen staan we sterk(er)

Natas
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

InezLaura
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 168 cm
Welk dieet volg jij?: Prodimed
Startdatum: 12 augustus 2010
Startgewicht: 96 kg
huidiggewicht: 96 kg
Streefgewicht: 70 kg

Re: Nog een keer (nu wel ingelogd + info)

Bericht door InezLaura » 12 aug 2010, 15:43

Hoi Natas,

dank je voor het welkom en de info!

Ben vanochtend dus begonnen, poe vind het nu rond half vier wel zwaar worden, heb heeeel veel zin in mijn eigen cappuchino en een chocoladekoekje ;) En echt erg, ben alleen thuis en er staat taart in de koelkast!!! (vanochtend door zus meegenomen die niet wist dat ik op dieet ging) maar goed, eet er niks van, probeer er 'omheen te kijken'.

Ben dinsdag voor het laatst gewogen (95,8 kilo, was ik blij mee, weeg meestal 96,nog wat) en nu dus hopelijk naar beneden met die kilo's!

Vind de smaken wel erg tegenvallen, hoop dat dat nog went!Krijg nu gewoon niet alles op zeg maar :/
Goed, vol goede moed ben ik nog wel. Ga zo even paar biebboeken halen ter afleiding.

groetjes allemaal,
InezLaura

Plaats reactie

Terug naar “Prodimed Informatie en Ervaringen”